AnonymBruker Skrevet 31. oktober #21 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 20.14): Hadde du ønsket at din datter sjulte sin graviditet fra deg til babyen kom? Anonymkode: 2bbc6...bd1 Om det var noe de ønsker, hva så? Jeg får jo møte babyen. Hvordan håndtere graviditeten er kvinnens valg fullt og helt. Anonymkode: aeaba...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #22 Skrevet 31. oktober Jeg har skjult nummer fire frem til 20 uker, det der klarer du! Løs og formløs kjole i svart, gjerne et sjal over skuldrene som «stjeler» oppmerksomheten, lykke til! Anonymkode: cbade...311
AnonymBruker Skrevet 10. november #23 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 21.01): Etter flere MA/SA har vi valgt å ikke fortelle noen at jeg er gravid igjen. Vi ønsker å vente så lenge som mulig (mistet i uke 9, 12 og 13 tidligere). Orker rett og slett ikke mer sympati og spørsmål, og medlidenhet. Vi skal feire jul med hele den utvidede slekta og jeg er da 17 uker på vei. Tror dere det er mulig å skjule mage da? Er litt kraftig og kunne klart å skjule det rundt uke 12/13, men har hørt at det skyter fart etter det.. Noen? 😅 Anonymkode: 5b027...81c Jo kraftigere, jo vanskeligere å skjule vil jeg tro. Jeg var 55kg i sommer og nå er jeg i uke 18 og veier 64kg. Gått opp veldig fort i vekt og magen begynner å komme så smått. Jeg skjuler den enda ganske greit på jobb - ingen vet om det enda. Mulig de undrer seg over vektoppgangen og småspisingen min, men det er en annen sak 🤭 Anonymkode: 7600f...fb4
AnonymBruker Skrevet 10. november #24 Skrevet 10. november Jeg klarte å skjule graviditet i uke 20 nå helgen som var, når jeg skulle være med noen som ikke får vite om graviditeten helt ennå. Graviditeten er godt synlig på meg, men jeg hadde et A-miniskjørt og en løs strikkegenser som jeg puttet delvis nedi skjørtet foran. Ingen så at jeg var gravid. I det daglige ellers kommenterer folk magen min hele tiden, fordi det er så synlig. Har en kroppsfasong som det er veldig vanskelig å skjule graviditet på Anonymkode: f313f...b9e
AnonymBruker Skrevet 10. november #25 Skrevet 10. november Det går jo og skjule som oftes, med min første kunne jeg skjult det hele svangerskapet. Med nr 2 ikke en sjangs ved 17 uker, og 3 var jeg 20 uker ved jul og da kunne jeg fint hatt skjult det da også. Jeg har 3 jenter og 2 gutter, jentene har jeg kunne skjult det ganske lenge, ikke med guttene Anonymkode: 0c829...f9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå