AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #1 Skrevet 24. oktober 2025 Etter å ha sett en million reklamesnutter for Vita mahjong spillet, lasta jeg det ned. Ok spill enn så lenge. Men så får jeg opp en blinkende sak nederst på skjermen, trykk her for å få overført 50$. Regner med at dette er ugreitt på et eller annet vis. Kan jeg bli svindlet? Har noen erfaringer? Anonymkode: 3f3d7...c6b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #2 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter å ha sett en million reklamesnutter for Vita mahjong spillet, lasta jeg det ned. Ok spill enn så lenge. Men så får jeg opp en blinkende sak nederst på skjermen, trykk her for å få overført 50$. Regner med at dette er ugreitt på et eller annet vis. Kan jeg bli svindlet? Har noen erfaringer? Anonymkode: 3f3d7...c6b Det er vel en annonse? Anonymkode: 06476...68a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #3 Skrevet 24. oktober 2025 Ja, sannsynligvis. Jeg ser at det stadig oftere kommer reklame for ulike andre spill og nettsider som skal ha tak i mine info. Anonymkode: 3f3d7...c6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå