Gå til innhold

Hver dag jeg slipper sex er jeg lettet jeg…

Anbefalte innlegg

Skrevet
Coachshinny skrev (14 timer siden):

Stakkars deg❤️

Stakkars mannen hennes som må holde ut med dette. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk at voksne damer skriver slikt rør som dette. Tenk at noen elsker å leve martyr-livet. Nei, TS. Man må ingenting. Man må ikke ha sex. Man må ikke leve sammen med en mann en gang! Alle kan leve akkurat det livet de selv vil og ønsker. 

Anonymkode: dfbe2...c16

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (1 time siden):

Men det må han da vitterlig ikke?

Dette er grønt lys for å finne seg noe på si’.

Anonymkode: 7f23d...5ce

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (På 25.10.2025 den 8.11):

Hadde kastet henne ut for lengst. Da hadde hun vært nummer to som jeg hadde kastet ut av den grunn. 

Anonymkode: c6d79...1d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 17.30):

Om du går i terapi, så kan du sikkert få ham med på at dere ikke skal ha sex så lenge du går i der, da viser du han at du vil og prøver.

Dette må vel vøre noe av det dummeste rådet  jeg har lest på lenge. Altså, hun må egentlig til helsevesenet for å få en erklæring på at hun ikke kan ha sex? 

Da er det vel ikke noe vits i å være i et forhold? La menn få slippe å havne i sånne situasjoner, forbli singel eller finn ei dame.

Anonymkode: 80956...a90

AnonymBruker
Skrevet

Som jeg alltids forsøker å formidle. Når man er i et forhold, så er normalen at man tenner på hverandre og har sex. Det er dermed den som er utenfor normalen som må flagge at de vil ha et platonisk forhold. Både før og under så må man fortelle hva man tenker. Hvis ikke, så er det dømt å gå galt. 

Anonymkode: 732fb...85c

• Nyttig 1
Skrevet

Men hvis han kunne bli med på å bare holde rundt deg, stryke og være god, massere hverandre, kunne du tenke deg det med ham da?

AnonymBruker
Skrevet

Ja sånn blir det jo når to stykker velger å være sammen med folk de egentlig ikke passer med. Han må jo ha det ille han også. En av dere må tørre å avslutte dette.

Anonymkode: 299d2...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...