Kygos Skrevet 25. oktober #21 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): det der tror jeg lite på Anonymkode: 98665...4dc Glød-Aranar Morgendugg fortjener det etter innsatsen på golfhelgen i Dubai.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #22 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 18.19): Adventskalender til voksne sønner? Dette må da være litt morsom trolling. Anonymkode: 000d8...684 Fordi? Får man ikke lov å være litt hyggelig mot voksne barn? Anonymkode: adf7b...107
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #23 Skrevet 26. oktober Venninnen min har voksne barn, mens jeg har små. Hun har vært en så fantastisk og tilstedeværende mor, hun er mitt forbilde som mor. Hun lager julekalender til sine voksne sønner enda, og det gjør meg varm i hjertet. Til og med kjæresten til den ene sønnen får, kun han som har dame. Blir mye flaxodd, litt snop og drikke, og forbruksting. Hun gjør det ut av kjærlighet og tradisjon. Anonymkode: 2f39d...c43
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #24 Skrevet 27. oktober Min student får ikke full adventskalender siden vi har tradisjon for aktivitetskalender istedet for pakker, noe han selvfølgelig går glipp av når han har flyttet ut. Men i fjor fikk han en "desemberpakke" med favoritt godteri og drikke, litt julepynt til hybel, pepperkaker, gavekort på kino o.l. til oppmuntring gjennom eksamenstiden. Det ble veldig satt pris på. Og sånt funker jo gull i kalender også. Anonymkode: 5ac47...985
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #25 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 20.57): Må legge til at de er studenter begge. Anonymkode: 27061...dee Det var enkleste sak når mine voksne studentsønner studerte. La inn mye praktisk (shampo/tanntråd/fluorvann/pepperkaker/toro kakaoposer/marshmellows/suppeposer/gryteretter/proteinbarer/flaxlodd/øl/dusjsåer/skjeggolje/sokker/kaffe osv. Anonymkode: 3b63b...528
tånegla Skrevet 27. oktober #26 Skrevet 27. oktober Mine voksne barn fikk valget for ett par år siden om å velge bort julekalender og heller få mer kostbar julegave. De gikk for det siste. Men da jeg laget julekalender var det alt fra: Vaskeremedier, sokker, sjokolade, en boks med øl eller ferdigblanda drink. rett i koppen kakao og suppe. Flaxlodd og kino billetter, sports BH, kjærlighet på pinne noen av dagene -altså en god blanding av litt dyrere ting og 5 kroners snop.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #27 Skrevet 27. oktober Mine får og hjemmelagd kalender, eldste er 24. Jeg kjøper mye ting som trengs ; paracet,plaster,qtips,dusjsåpe o.l😅 Ellers er litt julepynt,julelys,Hodelykt på tilbud fra sport outlet, rett i koppen-kakao, sjokolade,telys Anonymkode: ed948...915
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #28 Skrevet 27. oktober Kygos skrev (På 24.10.2025 den 17.59): Jeg kommer tii å begynne forsiktig med en Canada Goose-jakke i luke én, kanskje. Middag på Maaemo i luke to. Kanskje øke litt etter det... Tenker vi da tur til Maldivene i luke 24, eller går progresjonen såpass at vi snakker privatfly og penthouse-leilighet? Anonymkode: 0512c...0a2 1
Cam03 Skrevet 27. oktober #29 Skrevet 27. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 18.19): Adventskalender til voksne sønner? Dette må da være litt morsom trolling. Anonymkode: 000d8...684 Jeg fikk kalender av mamma fram til jeg fikk egne barn, da var det stor stas å lage til dem. I de siste kalenderne jeg fikk var det diverse juletrepynt (mesteparten hjemmelaget) i de fargene jeg bruker. Hun hadde helt rå fantasi og var flink med henda, så den hjemmelagde pynten er helt spesiell. Nå mimrer vi om henne når vi tar fram julepynten og pynter treet. ❤️ Og dette er noe jeg ønsker å videreføre med mine barn. Endret 27. oktober av Cam03
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #30 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 18.19): Adventskalender til voksne sønner? Dette må da være litt morsom trolling. Anonymkode: 000d8...684 Jeg visste at det måtte komme noen sånne Bah, humbug-folk i denne tråden også. Er da koselig med julekalender til voksne også. Anonymkode: 0512c...0a2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #31 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 16.19): Har dere tips til billige ting å fylle i adventskalender til voksne sønner i 20 årene? Har kjøpt poser å ha i, så må ikke være store ting. Anonymkode: 27061...dee Hvem bruker tid og penger på å fylle en kalender med billig søppel til voksne folk? Gi heller et gavekort på verdien av alt rælet i en butikk han liker. Bedre for deg, bedre for han og bedre for miljøet. Anonymkode: 728cb...778
Mayamus Skrevet 27. oktober #32 Skrevet 27. oktober Jeg er godt voksen, har tenåringsbarn som sikkert kommer til å få kalendere av mamma til de får egne barn. Og bonusen? Nå har de begynt å lage kalender til mammaen sin. Koselig tradisjon som ikke trenger å koste mye, men som til gjengjeld gleder mye. Ser at ts har fått mye gode tips. Noterer meg de. Her har nemlig gutten ofte fått mye energidrikk, proteinbarer, tyggis og sokker. I fjor fikk han et innrammet bilde av familien i kalenderen. Det slo veldig an hos han, og det var det første han pakket til hybelen❤️
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #33 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem bruker tid og penger på å fylle en kalender med billig søppel til voksne folk? Gi heller et gavekort på verdien av alt rælet i en butikk han liker. Bedre for deg, bedre for han og bedre for miljøet. Anonymkode: 728cb...778 Du er sikkert morsom på fest. Anonymkode: 6026e...f89 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå