AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Skrevet 24. oktober Har dere tips til billige ting å fylle i adventskalender til voksne sønner i 20 årene? Har kjøpt poser å ha i, så må ikke være store ting. Anonymkode: 27061...dee
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere tips til billige ting å fylle i adventskalender til voksne sønner i 20 årene? Har kjøpt poser å ha i, så må ikke være store ting. Anonymkode: 27061...dee hvor store er dem? Anonymkode: 98665...4dc
moomino Skrevet 24. oktober #3 Skrevet 24. oktober Øl, sokker, deodorant, boxer, verktøy sett fordelt på flere gaver
Kygos Skrevet 24. oktober #4 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere tips til billige ting å fylle i adventskalender til voksne sønner i 20 årene? Har kjøpt poser å ha i, så må ikke være store ting. Anonymkode: 27061...dee Jeg kommer tii å begynne forsiktig med en Canada Goose-jakke i luke én, kanskje. Middag på Maaemo i luke to. Kanskje øke litt etter det... 3 1
Daisy-love Skrevet 24. oktober #5 Skrevet 24. oktober (endret) Ledlykt/hodelykt, refleks, lommekniv, kinobillett, gavekort på kaffe, leppebalsam, reiseutgave av hårgelé, barberskum eller lignende, Nescafé eller rett i koppen kakao, eller Toro rett i koppen-poser til tur, noe spennende krydder, hot-sauce, flaxlodd, isskrape til bilen, nudler, billukt. Ikke minst favorittgodteriet. Du kommer langt med det. Endret 24. oktober av Daisy-love 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Skrevet 24. oktober Sokker, boxer, kondomer, godteri, energibar, energidrikke, te-poser/kaffekapsler, miniflasker Jäger osv, duftlys, lystenner, porsjonsposer med havregrøt, kinobillett, leppebalsam, hudkrem, vanter, barberhøvel/barberblad, dusjolje. Anonymkode: 4c605...3a4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #7 Skrevet 24. oktober Kygos skrev (15 minutter siden): Jeg kommer tii å begynne forsiktig med en Canada Goose-jakke i luke én, kanskje. Middag på Maaemo i luke to. Kanskje øke litt etter det... det der tror jeg lite på Anonymkode: 98665...4dc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Skrevet 24. oktober Adventskalender til voksne sønner? Dette må da være litt morsom trolling. Anonymkode: 000d8...684 3 2
Kaneel Skrevet 24. oktober #9 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sokker, boxer, kondomer, godteri, energibar, energidrikke, te-poser/kaffekapsler, miniflasker Jäger osv, duftlys, lystenner, porsjonsposer med havregrøt, kinobillett, leppebalsam, hudkrem, vanter, barberhøvel/barberblad, dusjolje. Anonymkode: 4c605...3a4 Alltids knall at mor husker å putte litt kondom i julekalenderen 🐭 14
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #10 Skrevet 24. oktober Kaneel skrev (1 minutt siden): Alltids knall at mor husker å putte litt kondom i julekalenderen 🐭 Ser ikke det som noe problem? Er jo ganske dyrt å kjøpe selv og kjekt å ha. Anonymkode: 4c605...3a4 2
Kaneel Skrevet 24. oktober #11 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke det som noe problem? Er jo ganske dyrt å kjøpe selv og kjekt å ha. Anonymkode: 4c605...3a4 Nei klart ingenting er bedre enn at a mor husker på å ivare ta sine barns seksuelle helse og bidrar til å forhindre at det blir barnebarn.. helt normalt og sunt det! Knall asså 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Skrevet 24. oktober Kaneel skrev (3 minutter siden): Nei klart ingenting er bedre enn at a mor husker på å ivare ta sine barns seksuelle helse og bidrar til å forhindre at det blir barnebarn.. helt normalt og sunt det! Knall asså Skjønner ikke om du er ironisk eller up tight 50-tallsfrue her Anonymkode: 4c605...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Skrevet 24. oktober Nudler, sokker, boxere, flaxlodd, deo, hårgel, favoritt godteri, gavekort på starbucks/normal/macdonalds, shampoo, kroppssåpe, (div toroprodukter om han ikke bor hjemme), kinobilletter, Anonymkode: d5d15...59c
Kaneel Skrevet 24. oktober #14 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke om du er ironisk eller up tight 50-tallsfrue her Anonymkode: 4c605...3a4 Nei da så, da får du tro hva du vil for min del 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #15 Skrevet 24. oktober Mine får den dyreste Flax-kalenderen. De ønsker seg penger uansett. Anonymkode: a7a93...9ef 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #16 Skrevet 24. oktober Sønnen min var glad for en sjokolade bit når han ble stor også😂 Anonymkode: b27be...0dd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #17 Skrevet 24. oktober Sokker, reflex, deo, snacks, dusjsåpe, shampo i merket de bruker,skapelodd øl osv Anonymkode: 1c260...167
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #18 Skrevet 24. oktober Eldste studerer borte, og får ikke hjemmelaget kalender lenger. I stedet sender jeg en Norgespakke, som jeg putter full av ting som f.eks kaffe, sokker, sjokolade, deodorant, tannkrem, dusjsåpe og lignende, i tillegg til en flaxkalender. De som bor hjemme får fortsatt hjemmelaget (på hjemmesydd) kalender. Ikke dyre ting, stort sett litt godteri, men det er noe med tradisjonen🎄❤️ Dyrere gaver spares til julaften her i huset. Et lite unntak for eldste, som lever på sparebluss som student🥰 Anonymkode: bf1a4...301 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #19 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Adventskalender til voksne sønner? Dette må da være litt morsom trolling. Anonymkode: 000d8...684 Kan man ikke få lov til å gjøre noe hyggelig for voksne barn? Skal ikke være dyr kalender, bare litt kos, litt gøy og litt nyttig. Fått en del tips jeg tar med. Proteinbarer, deo, dusjsåpe, nudler og litt godteri. Utover det blir det litt kaffekapsler, griseflaks, hjemmestrikkede sokker (de elsker det), kaffesirup. Kommer sikkert på mer. Får man tak i porsjonsposer med proteinpulver? Anonymkode: 27061...dee 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #20 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan man ikke få lov til å gjøre noe hyggelig for voksne barn? Skal ikke være dyr kalender, bare litt kos, litt gøy og litt nyttig. Fått en del tips jeg tar med. Proteinbarer, deo, dusjsåpe, nudler og litt godteri. Utover det blir det litt kaffekapsler, griseflaks, hjemmestrikkede sokker (de elsker det), kaffesirup. Kommer sikkert på mer. Får man tak i porsjonsposer med proteinpulver? Anonymkode: 27061...dee Må legge til at de er studenter begge. Anonymkode: 27061...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå