Gå til innhold

Er kommet i overgangsalderen og er så kåt at jeg ikke holder ut!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hørt at lysten blir nedsatt. Hos meg har det motsatte skjedd. Jeg som voksen kvinne føler meg som en gutt på 14! Jeg klarer ikke tenke på annet, drømmer om det, problemer med å holde fokus på jobb osv. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg! Jeg måtte google og 7% av oss opplever dette fenomenet, de resterende 93% sliter med det motsatte. Jeg holder på å bli gal! Andre som meg? 

Anonymkode: 804a8...f5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har alltid hørt at lysten blir nedsatt. Hos meg har det motsatte skjedd. Jeg som voksen kvinne føler meg som en gutt på 14! Jeg klarer ikke tenke på annet, drømmer om det, problemer med å holde fokus på jobb osv. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg! Jeg måtte google og 7% av oss opplever dette fenomenet, de resterende 93% sliter med det motsatte. Jeg holder på å bli gal! Andre som meg? 

Jepp.

Tror det er fordi man får tynnere slimhinner og økt følsomhet (ihvertfall for min del) :D 

Blir våtere og får lettere vaginalorgasmer også så vinn-vinn......

Anonymkode: d85ef...a91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jepp.

Tror det er fordi man får tynnere slimhinner og økt følsomhet (ihvertfall for min del) :D 

Blir våtere og får lettere vaginalorgasmer også så vinn-vinn......

Anonymkode: d85ef...a91

Ja, det også! Men det er den mentale biten jeg plages mest av. Jeg klarer ikke tenke på annet og klarer såvidt hente meg en kaffekopp på jobb uten at jeg har lyst til å vrenge av meg klærne og bare be noen ta meg 🙀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

7% av oss opplever dette fenomenet, de resterende 93% sliter med det motsatte

Jeg tviler på at det er så enten/eller. Det er vel en skala her, akkurat som libido ellers. 

Dama mi (56) ligger høyt oppe i lyst, men jeg tror hun har vært det før overgangsalderen også. Det var visst mange frustrerte år, sammen med eksen. Jeg har heller ikke så høy libido som henne, men jeg har bestemt meg for aldri å si nei. 

Anonymkode: f0879...fd3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg i et par år før lysten plutselig ble helt borte. Jeg hadde fire unge elskere jeg vekslet mellom for å overleve. Nå er alt helt dødt, nyt det mens du kan!!

k48

Anonymkode: 829a5...2a9

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 16.12):

Ja, det også! Men det er den mentale biten jeg plages mest av. Jeg klarer ikke tenke på annet og klarer såvidt hente meg en kaffekopp på jobb uten at jeg har lyst til å vrenge av meg klærne og bare be noen ta meg 🙀

Det kan være slitsomt spesielt på jobb, men i annen setting er positivt. Ellers skjønner jeg deg helt med fokus og tanker div

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg hadde det akkurat som deg i et par år før lysten plutselig ble helt borte. Jeg hadde fire unge elskere jeg vekslet mellom for å overleve. Nå er alt helt dødt, nyt det mens du kan!!

k48

Anonymkode: 829a5...2a9

Oi, det var tidlig å gi seg.

Anonymkode: 80da4...6a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 15.57):

Haha,må le 😂 Men,plutselig går det rett vest og du er helt motsatt.  Tro meg.

Anonymkode: 35b11...b77

AnonymBruker
Skrevet

Min mann finner meg ikke seksuelt attraktiv så jeg er helt nummen. Føler ingenting. Heldig er dere som har noen som virkelig elsker dere ❤️‍🩹

Anonymkode: da515...2fb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn et par år og så pffff, så ble lysten helt borte. Nyt det, sier jeg bare! Jeg «måtte» ha en elsker i den perioden fordi mannen min ikke hadde sjanse til å tilfredsstille behovet mitt. Nå forsøker jeg å kjøre på med hormonbehandling, men det blir aldri som dengang…

Anonymkode: 8cfd9...e96

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fikk PGAD (persistent genital arousal disorder) i førtiårene. I begynnelsen bare i perioder, men etterhvert ble det konstant. Heldigvis fikk jeg hjelp av nerveblokader. Jeg får jevnlige injeksjoner og de holder det ganske bra i sjakk.

Jeg håper ikke at du har sånne problemer, Ts, men da vet du ihvertfall om lidelsen, sånn i tilfelle. Du skriver jo at du ikke holder ut, osv, men jeg vet ikke om du mener det bokstavelig. For sånn var det for meg, det var uutholdelig, bokstavelig talt.

Anonymkode: ecff8...8d3

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, fant  meg en mye yngre kjæreste men han klarer heller ikke å holde følge med meg. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg , vil ha kuk hele tiden!

Anonymkode: 160fd...35b

Skrevet

det var jo sikkert litt slitsomt for deg men litt kult å 😂 heldig ham du er med da 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var du før overgangsalderen slo inn?

Anonymkode: 17a1f...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...