AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:43 #1 Skrevet fredag kl. 13:43 Hei! Er gravid i uke 19 (18+4). Andregangs. Har gjennom dette svangerskapet hatt lite symptomer og vert i fin form. Tiden i svangerskapet har flydd, da dagene mine er fylt med 100% jobb og en ettåring. Sånn sett positivt, men er begynt å bli uroet og bekymret for om ting er slik de skal. Føler meg ikke særlig gravid og kjenner heller ingen bevegelse i magen. Forsøkt å tenke realistisk, altså jeg har ikke mye tid til overs iløpet av dagen til å kjenne etter skikkelig om der er en baby. Og så vet jeg der er store variasjoner for når man kjenner liv. Med førstemann kjente jeg det tidlig, til og med før ultralyden jeg hadde i uke 19. Da var morkaken på bakre vegg. På ultralyd i uke 12 denne gangen, sa de at morkaken lå på fremre vegg. Så jeg antar at det er derfor jeg ikke kjenner noe enda? Jeg vet jo hvordan det skal kjennes ut… Når kjente du liv med nr.2? Der du hadde morkaken i svangerskap i nr.1 på bakveggen, og morkaken i svangerskap nr.2 på fremre vegg?? Anonymkode: 3091f...a73
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:34 #2 Skrevet fredag kl. 19:34 Helt normalt å kjenne liv senere med morkake foran. Anonymkode: d033b...2d4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:23 #3 Skrevet lørdag kl. 03:23 Kjente liv «sent» med de to første pga morkaka foran, mens med mini kjente jeg liv fra uke 15, og da var morkaka bak. Men ta en ultralyd om du er usikker på at alt er bra inni der. Anonymkode: ada8d...ed5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:14 #4 Skrevet lørdag kl. 19:14 Kjente ikke noe før ut i uke 18 med nr 2 hadde morkaken foran. Anonymkode: f2cb6...e77
AnonymBruker Skrevet i går, 02:42 #5 Skrevet i går, 02:42 Bestill ultralyd kanskje? Jeg kjente liv fra uke 18 med nr 1 med morkaka foran. Anonymkode: 508bd...0d6
AnonymBruker Skrevet i går, 09:18 #6 Skrevet i går, 09:18 Tok ultralyd i uke 13, da såg alt fint ut. Skal på ultralyd nå til uken, så får vite mer da🫶🏽 Ts Anonymkode: 3091f...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå