Gå til innhold

Du som er prippen, hva provoserer deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er prippen. Hva er det som provoserer deg for å bli kalt prippen?

Anonymkode: 94746...f50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og en ting til. Hvordan tror du dine holdninger/verdier har posetiv påvirkning på diskusjoner når det gjelder seksualitet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

jeg er ikke prippen så lenge jeg liker sex som er innenfor normalen.. Du burde heller sette deg inn i hva som er normal sex og hva som er fetisher..

Anonymkode: dbd57...b98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke prippen så lenge jeg blir respektert for mine valg. Det er det det handler om for meg. 

Jeg liker ikke analsex. Kommer aldri til å like det. 

Ser ikke på meg selv som prippen av den grunn. 

Det er forbausende hvor fri man kan være når det legges til rette for det. 

Anonymkode: 03453...f20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Og en ting til. Hvordan tror du dine holdninger/verdier har posetiv påvirkning på diskusjoner når det gjelder seksualitet?

Se på statistikken rundt seksuelt smittsomme sykdommer, så har du hvorfor jeg vet mitt syn på sex er sunnere enn hos de som ligger rundt. 

Anonymkode: 12437...822

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg syns den holdningen mange har med å pule rundt er veldig usunn ..... siden det er litt horete og ekkelt og det går også mot mine kristne verdier og holdninger..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

jeg syns den holdningen mange har med å pule rundt er veldig usunn ..... siden det er litt horete og ekkelt og det går også mot mine kristne verdier og holdninger..

Jeg elsker sex. Er jeg ikke kristen nok da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg elsker sex. Er jeg ikke kristen nok da? 

det står ingenting i bibelen om at man ikke kan elske sex!! så det ser jeg ikke noe galt i ... Men det står jo i bibelen at man ikke skal drive hor.. og all form for sex utenfor ekteskapet er jo å drive hor.. Det står også i bibelen at man ikke skal ha sex med samme kjønn.. nå er det jo forskjellig hvor sterkt man vektlegger alt i bibelen.. men personlig prøver jeg å ikke ha sex utenfor forhold.. men det har jo skjedd noen få ganger det også.. men det gir meg uansett ikke noen ting å ha sex med noen jeg ikke er interessert i..  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

det står ingenting i bibelen om at man ikke kan elske sex!! så det ser jeg ikke noe galt i ... Men det står jo i bibelen at man ikke skal drive hor.. og all form for sex utenfor ekteskapet er jo å drive hor.. Det står også i bibelen at man ikke skal ha sex med samme kjønn.. nå er det jo forskjellig hvor sterkt man vektlegger alt i bibelen.. men personlig prøver jeg å ikke ha sex utenfor forhold.. men det har jo skjedd noen få ganger det også.. men det gir meg uansett ikke noen ting å ha sex med noen jeg ikke er interessert i..  

Det står også at Gud er kjærlighet ❤️ 

Screenshot_20251024-185953.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror du må komme en definisjon på hva du mener med begrepet «prippen».

Anonymkode: aca18...bdb

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å kalle noen prippen er en hersketeknikk for å bende deres seksuelle grenser.

Jeg anser meg ikke som prippen, men mine seksuelle grenser finnes, og de skal respekteres. Menn har forsøkt denne hersketeknikken på meg, og også lykkes med den da jeg var ung, men jeg modnet inn i ikke å bare ikke akseptere slikt, men dyp forakt for mennesker som prøver å manipulere sin sexpartners seksuelle grenser ved å kalle vedkommende prippen. Slike har en elendig seksuell forståelse, og er heller ikke gode mennesker, i og med at de lar egne seksuelle ønsker stå høyere enn at sex alltid, uten unntak, skal være fint og deilig for begge. 

Om man ikke er seksuelt kompatibel får man ta konsekvensene ved det og avslutte relasjonen. IKKE kalle den andre prippen for å ikke ønske eller kunne nyte å gå over egne grenser angående hva som oppleves som deilig sex. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med sex å gjøre? 

Anonymkode: 3773d...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...