Gå til innhold

Hvilken såpe/vaskemiddel bruker dere på badet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På kjøkkenet går det mest i zalo.  Men hva kan man bruke på badet hvis man skal vaske noe? I dag vasket jeg vaskemaskinen. Tok gummien rundt døra, tok filteret og tok oppvaskskuffen. Jeg følte at jeg må ha en såpe som skummer litt og som kan brukes for å vaske oppvaskskuffen og filteret. Så jeg bruke litt skurekrem. Lurer på hva dere skulle ha brukt?

Anonymkode: 11b15...7f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare håndsåpe. Har til nå ikke støtt på en flekk som ikke blir borte av enten helt vanlig såpe eller eddik (det siste i tilfelle vannflekker).

Anonymkode: 11626...493

Skrevet

Jif Baderom fikser det meste på badet. Eller Jif Universal. Eller Klar baderom, den lukter ganske godt

Skrevet

Til sånne ting som vaskemaskinlister og kammer så bruker jeg stort sett zalo og kanskje en liten dert eddik. 

På badet ellers går det mye i utblandet klor og av og til jif-spray selv om jeg egentlig prøver å begrense bruken av spray 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Zalo, klor eller Jif skurekrem. 

Anonymkode: 22bbf...95a

AnonymBruker
Skrevet

Durance husvask. ♥️

Anonymkode: 22e74...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å tørke opp vannet som blir under listen når jeg er ferdig med å vaske klær. Så når jeg renser vaskemaskinen en gang i måneden, sånn ca, så tørker jeg bare over med litt vann og litt eddik. Jeg bruker som oftest litt oppvaskmiddel til skuffen, og en svamp. Skyller godt av før jeg setter den tilbake.

Anonymkode: b7067...31c

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en blanding med zalo, eddik og vann. 1/3 av hver. 

det er ekstremt effektivt på glatte overflater slik som på badet

Anonymkode: f1d22...b4d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker en blanding med zalo, eddik og vann. 1/3 av hver. 

det er ekstremt effektivt på glatte overflater slik som på badet

Anonymkode: f1d22...b4d

1/3 zalo? Det var litt overkill? 

AnonymBruker
Skrevet

Zalo til alt. Er ikke så fin på det at jeg må ha forskjellige ting til forskjellige rom. Da har markedskreftene satt klørne i hjernen din.

Anonymkode: ac692...9fc

AnonymBruker
Skrevet

Jiff baderom bruker jeg på badet.

Anonymkode: 63a40...baf

AnonymBruker
Skrevet

Allrent, zalo, C soap sin vidunderkrem, eddik, klor og wc-rens er vel stort sett eneste vaskemidlene jeg bruker

Anonymkode: 4a43c...5ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...