AnonymBruker Skrevet 24. oktober #41 Skrevet 24. oktober CrispiP0et skrev (18 minutter siden): Minimum: 1 kveld i uka, 1 helg i mnd, 1 uke i året. Altså kvalitetstid sammen, med øye-til-øye. Ja man er jo forskjellige, men for meg er dette for lite i et seriøst forhold. Jeg ønsker å skape et parforhold, jeg vil ha en å dele livet med, ikke en å forbli på datingstadiet med. CrispiP0et skrev (19 minutter siden): Det er mulig dette ikke er liv laga, men det virker som du er genuint glad i denne mannen. Er han genuint glad i deg? Ja han både sier, og jeg føler at han er genuint glad i meg også. Vi har stor respekt for hverandre, og vil hverandre det beste. Jeg tror ikke egentlig han setter fritidsinteresse og trening høyere enn meg, jeg tror ikke han rangerer på den måten, men det er viktig for han å fortsette med dette. CrispiP0et skrev (22 minutter siden): Ble han sammen med deg kort eller lang tid etter det ble slutt med barnemor? Ganske lenge etter, 5-6 år etter det ble slutt mellom dem. Jeg tror kanskje han begynte med den treningen da, og satt sikkert seg selv først de årene han var singel (i barnefrie perioder selvsagt), som man jo skal. Kanskje vil han ikke falle inn i det samme gamle igjen som han hadde med eksen, kanskje vil han beholde litt av den friheten han fikk, selv om han også vil være sammen med meg . Litt av begge verdener. Men alt sånt får jeg ikke snakket med han med, siden vi ikke har rom og tid til de samtalene. Men det er på høy tid å snakke om alt jeg føler og gnager på, etter to år. Anonymkode: 19e2c...f2d
Virrevirrevapp Skrevet 24. oktober #42 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja man er jo forskjellige, men for meg er dette for lite i et seriøst forhold. Jeg ønsker å skape et parforhold, jeg vil ha en å dele livet med, ikke en å forbli på datingstadiet med. Anonymkode: 19e2c...f2d Men du jobber jo TRE kvelder i ukedagene. Helt max av det dere kan tilbringe sammen, er to, og da synes du en er lite?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #43 Skrevet 24. oktober Virrevirrevapp skrev (59 minutter siden): Men du jobber jo TRE kvelder i ukedagene. Helt max av det dere kan tilbringe sammen, er to, og da synes du en er lite? Har du litt vanskelig for å skjønne essensen? Det er syv dager i en uke. Jeg er helt ledig fire av syv dager. (Og forsåvidt i alle ferier og høytider også). Han har minimalt med ledig tid. Flere andre skjønner situasjonen her, så her velger du nok bare å være litt vanskelig. Gidder ikke forklare det flere ganger til deg nå. Anonymkode: 19e2c...f2d 2
Virrevirrevapp Skrevet 24. oktober #44 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har du litt vanskelig for å skjønne essensen? Det er syv dager i en uke. Jeg er helt ledig fire av syv dager. (Og forsåvidt i alle ferier og høytider også). Han har minimalt med ledig tid. Flere andre skjønner situasjonen her, så her velger du nok bare å være litt vanskelig. Gidder ikke forklare det flere ganger til deg nå. Anonymkode: 19e2c...f2d Ja, men han er jo bundet til barn eller jobb minst annenhver helg. Dette er like reellt, som det begrensninger i din jobb gir deg. Og det er jo vanlig, når man ikke lenger er pur ung, at det er mange av denne typen begrensninger når 2 personer skal forene liv. Sjansen er liten for at de har like jobbtider, barneansvar ol. Dere møtes jo relativt ofte med tanke på at dere ikke bor sammen, og ikke er 20. Det eneste uvanlige med historia, er at han trener så ofte som hver dag. Men det spiller vel uansett mindre rolle når hovedbegrensningene her er jobb og barn. Og muligens kommunikasjonen. Du er ihvertfall forbanna på både ham og folk i tråden. Det er ditt valg å evt date ham, og på hvilken måte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå