mimifin72 Skrevet 23. oktober #1 Skrevet 23. oktober Ble veldig tørr i øynene av den. Er det bare mine øyne som reagerer sånn? Har klødd og klødd hele dagen. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre med den. Har ikke lyst til å kaste den. Har ikke kjøpt den separat, men tok den ut av K-alender posene fra Lyko siden jeg ble tom for øyekrem
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Skrevet 25. oktober Hvis du klør av den er det jo noe i det produktet som du reagerer på. Du kan ikke fortsette å bruke den når du tydeligvis ikke tåler den. Når jeg gjør bomkjøp innen hudpleie bruker jeg opp kremer og serum på andre steder som hender, decollete. Men viss jeg har reagert på et produkt så vil jeg jo ikke tilføre mer av dette stoffet kroppen reagerer på. Produkter som frisør shampoo gir jeg bort hvis jeg kun har har prøvd den 1 til 2 ganger menn ikke passet håret og hodebunnen min. Jeg har prøvd den øyekrem tidligere og ikke reagert slik du beskriver, det er ikke normalt og betyr at du ikke tåler den. Hvorfor kan du ikke bare bruke ansiktskrem din også rundt øynene? Anonymkode: ec193...f22
Roci Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober mimifin72 skrev (På 23.10.2025 den 21.07): Ble veldig tørr i øynene av den. Er det bare mine øyne som reagerer sånn? Har klødd og klødd hele dagen. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre med den. Har ikke lyst til å kaste den. Har ikke kjøpt den separat, men tok den ut av K-alender posene fra Lyko siden jeg ble tom for øyekrem Hvis det er COSRX Advanced Snail Peptide Eye Cream du har brukt, så inneholder den både niacinamide og snegleslimfiltrat, som man kan reagere på. Det er forøvrig viktig å huske på at øyekrem ikke skal legges helt inntil våtkanten på øyet, det kan skape irritasjon i seg selv om man får krem inn i øyet.
mimifin72 Skrevet 26. oktober Forfatter #4 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 13.06): Hvis du klør av den er det jo noe i det produktet som du reagerer på. Du kan ikke fortsette å bruke den når du tydeligvis ikke tåler den. Når jeg gjør bomkjøp innen hudpleie bruker jeg opp kremer og serum på andre steder som hender, decollete. Men viss jeg har reagert på et produkt så vil jeg jo ikke tilføre mer av dette stoffet kroppen reagerer på. Produkter som frisør shampoo gir jeg bort hvis jeg kun har har prøvd den 1 til 2 ganger menn ikke passet håret og hodebunnen min. Jeg har prøvd den øyekrem tidligere og ikke reagert slik du beskriver, det er ikke normalt og betyr at du ikke tåler den. Hvorfor kan du ikke bare bruke ansiktskrem din også rundt øynene? Anonymkode: ec193...f22 Øynene mine er veldig sensitive og reagerer på mye rart. Den eneste øyekremen de ikke har reagert på er den fra REN serien. Ellers har jeg prøvd alt fra Kiehls til Clarins. Kan ikke bruke vanlig ansiktskrem, dessverre
mimifin72 Skrevet 26. oktober Forfatter #5 Skrevet 26. oktober Roci skrev (3 timer siden): Hvis det er COSRX Advanced Snail Peptide Eye Cream du har brukt, så inneholder den både niacinamide og snegleslimfiltrat, som man kan reagere på. Det er forøvrig viktig å huske på at øyekrem ikke skal legges helt inntil våtkanten på øyet, det kan skape irritasjon i seg selv om man får krem inn i øyet. Ja, det er den. Legger den ikke helt inntil. Lurer på om jeg kan bruke den et annet sted siden øynene mine reagerer på det meste
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Skrevet 26. oktober mimifin72 skrev (3 timer siden): Øynene mine er veldig sensitive og reagerer på mye rart. Den eneste øyekremen de ikke har reagert på er den fra REN serien. Ellers har jeg prøvd alt fra Kiehls til Clarins. Kan ikke bruke vanlig ansiktskrem, dessverre Nei skjønner. Da er det best å holde seg til det du vet at du tåler rundt øynene. Anonymkode: ec193...f22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå