AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #81 Skrevet 23 timer siden K37 Har prøvd leketøy flere ganger, men det er bare ubehagelig og jeg kommer aldri av det. Så da blir det fingre. Anonymkode: e345d...e58
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #82 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 20.15): jeg har aldri hørt kvinner prioriter det. Regner med de ønsker ekte vare. Anonymkode: 773a2...0e1 🤣🤣🤣 Aldri kommet med en mann, de er ikke i nærheten en gang, jeg kommer enkelt på egenhånd. Sex er deilig likevel, men optimismen deres rundt hva som skal til for å få en dame til å komme er tidvis veldig søt. Det er selvfølgelig damer som kommer mye lettere enn meg, men da tipper jeg det ikke har så mye med innsatsen til mannen å gjøre (nå tenker jeg på mine spesifikke erfaringer #notallmen). Anonymkode: 69584...5e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #83 Skrevet 22 timer siden Jeg bruker en pute som jeg gnir meg mot. Ble avhengig av det i barndommen, og kan få orgasme uten alene, men ikke den spesielle orgasmen jeg har blitt avhengig av. Får masse orgasmer uten med mannen min, så ikke noe stort problem, men det er fysisk krevende hvis jeg er syk og sånn. Ja ja! kvinne 32 Anonymkode: f4478...22c
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #84 Skrevet 21 timer siden G-punkts "rabbit-vibrator, ingen ved siden, ingen over. Savner ikke mann lenger faktisk K 57 Anonymkode: 8ebc1...33b
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #85 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤣🤣🤣 Aldri kommet med en mann, de er ikke i nærheten en gang, jeg kommer enkelt på egenhånd. Sex er deilig likevel, men optimismen deres rundt hva som skal til for å få en dame til å komme er tidvis veldig søt. Det er selvfølgelig damer som kommer mye lettere enn meg, men da tipper jeg det ikke har så mye med innsatsen til mannen å gjøre (nå tenker jeg på mine spesifikke erfaringer #notallmen). Anonymkode: 69584...5e1 Du skjønner også det at det ikke er mannens ansvar å gi kvinnen orgasme ved samleie, ikke sant? Uansett, det er ditt ansvar. Det er mange kvinner som ikke skjønner det. Bare nevner det. Anonymkode: 83660...9a9 1
Doolittle Skrevet 17 timer siden #86 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skjønner også det at det ikke er mannens ansvar å gi kvinnen orgasme ved samleie, ikke sant? Uansett, det er ditt ansvar. Det er mange kvinner som ikke skjønner det. Bare nevner det. Anonymkode: 83660...9a9 Jeg føler ikke det er mitt ansvar alene, men jeg føler helt klart at jeg har et ansvar for å gjøre så godt jeg kan for at hun jeg har sex med får orgasme. Jeg blir glad når hun kommer. Det er teamwork som med alt annet man gjør når man har sex med flere enn seg selv. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå