AnonymBruker Skrevet 23. oktober #1 Skrevet 23. oktober Vi har en diskusjon her. Å lurer på noen som vet. Disse folka som tjener på Snapchat . Tjener de på alle innlegg?. Om vi trykker fort forbi. Mister de da fortjenesten på det innlegget?. Anonymkode: 192df...1af
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #2 Skrevet 23. oktober Ja, de tjener på alle innlegg. Hvis du ikke vil at de skal tjene penger, så er det bare å la være å se på dem. Du er jo ikke nødt til å se Sophie Elise sin story – det er et valg du selv tar. Anonymkode: 61e99...a69
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #3 Skrevet 23. oktober De tjener på hver snutt man er innom, så det hjelper ikke å klikke fort forbi verken story eller reklame. De tjente noen kroner på deg. Jeg fjernet alle influencere og kontoer med reklame for noe måneder siden. Og lar meg ikke lure til å klikke innom via reklamen for de med drama-headlines. Helt nydelig og savnes overhodet ikke. Jeg har fulgt noen som var artige som seg selv, men så hoppet de på influencer-toget til KaRe og disse andre som sponser folk til å bli store og bli lønnet av snap. Da avfølger jeg de tvert. Anonymkode: 7dbcd...50b 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Skrevet 24. oktober Tusen takk for svar. Det var noen som påsto det hadde blitt noe nytt. Å norske brukere tjente mindre nå. Om vi trykket fort over. Anonymkode: 192df...1af
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Skrevet 24. oktober Ja hørte at en av influencerene sa at de tjente bare på hvert minutt som ble sett. Så hvis vi klikker fort igjenom så tjener de bare på de sekundene vi bruker på å trykke. Anonymkode: bb4f3...54a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja hørte at en av influencerene sa at de tjente bare på hvert minutt som ble sett. Så hvis vi klikker fort igjenom så tjener de bare på de sekundene vi bruker på å trykke. Anonymkode: bb4f3...54a Ååå? Anonymkode: 192df...1af
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #7 Skrevet 24. oktober Jeg har hørt at man må se lengre enn 1 sek. Så hopper du fort fort, så tjener de ikke penger, men vet ikke helt, altså. Men 1 minutt hadde vært noe... da hadde de ikke fått penger av meg Anonymkode: 7096b...d6e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Skrevet 24. oktober Hvorfor har dere noe i mot at influensere tjener penger? Om dere kikker på dem, så har dere interesse for innholdet. Gjelder det motstand til lønn for alle i underholdningsbransjen? Anonymkode: fda80...409
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå