Mrs. B Skrevet 16. mars 2002 #1 Del Skrevet 16. mars 2002 Min kjære og jeg holder på å fikse invitasjonene, skal sende de på mandag, men plutselig ble jeg litt usikker på teksten på kaffeinvitasjonene.. vi har skrevet: Kjære xxx & xxx, I anledning av xxx & xxxs bryllup har vi gleden av å invitere til kaffe og kaker klokken 21:00 på xxx Hotell. Vielsen finner sted kl. 13:30 ute i xxx. S.u. innen 25 april. Vi er usikre på den første linjen "I anledning av ...". Skriver man det sånn eller blir det "I anledningen av ..." eller bare "I anledning xxx & xxxs bryllyp ..." Hva synes dere?! Håper på raske svar, vil nemlig printe ut invitasjonene ikveld. På forhånd takk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 16. mars 2002 #2 Del Skrevet 16. mars 2002 hei nå har jeg funnet fram boka mi! *SSS* og her står det I anledning Gunn og Arnes bryllup så håper at det var litt hjelp! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2002 Tusen takk skal du ha! Høres bedre ut sånn ja! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 16. mars 2002 #4 Del Skrevet 16. mars 2002 bare hyggelig vettu klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå