AnonymBruker Skrevet 23. oktober #1 Skrevet 23. oktober Jeg er av asiatisk opphav, og i det siste har Snapchat begynt å komme med musikkforslag hver gang man åpner ett bilde. Det er forskjellige titler som kommer opp utifra hva slags bilde det er, men noe jeg bet meg merke i var at hver gang jeg åpner et bilde av meg selv kommer musikkforslag med sangtittelen "knulla en thai". Jeg ble litt forfjamset først men joda, alle bilder av meg får sangforslaget "knulla en thai". Jeg er ikke engang fra Thailand, ikke at det har noe å si.. I begynnelsen lo jeg bare av dette og viste det til mannen. Men nå ser jeg at denne sangtittelen dukker opp til og med når jeg åpner bilder av min 2 år gamle datter, noe jeg synes var veldig forstyrrende. Prøver å finne ut hvordan jeg kan skru av funksjonen for musikkforslag ifbm bilder, men har ikke lykkes. Andre som opplever dette problemet og vet hvordan jeg får det vekk? Jeg vil ikke se sangtittel "knulla en thai" når jeg bare prøver å se på bildet av min datter. Og nei, min lyse blonde mann og de på hans side får ikke opp denne sangtittelen som forslag. Kun jeg og mine barn... Anonymkode: ba9bf...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Skrevet 25. oktober Jeg vet ikke hvordan du får det bort, men det bekrefter mitt valg om å ikke selge sjela mi til sosiale medier. Det er jo bare fullstendig galskap med SnapChat, Facebook og TikTok. Glad jeg slipper. Anonymkode: 9ee78...668
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Skrevet 25. oktober Jeg får akkurat samme forslag ganske ofte, men jeg har ingen videoer av meg selv eller andre mennesker. Arkitektur, kunst og mat, og tilfeldige ting. Til info er jeg ikke asiatisk. Jeg har reagert selv kun basert på låttittelen, så jeg forstår godt at du reagerer og synes det er ukomfortabelt. Har dessverre ingen forslag til løsning, men den burde vært fjernet. Anonymkode: c3705...bd9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:01 #4 Skrevet mandag kl. 20:01 Den har jo catchy melodi og tekst da. Sikkert mange som bruker den og derfor vises den hos mange. Anonymkode: c9aba...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå