AnonymBruker Skrevet 28. oktober #21 Skrevet 28. oktober Ja, selvfølgelig kan de det. På en 25-åring er hjernen omsider fullt utviklet, så da må man vel regnes som voksen på alle vis. Og samtykkende voksne over 25 er kapable til å velge parterne sine selv. Lykke til 😊 K48 Anonymkode: 9b16e...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #22 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, men lurt av ham er det ikke, og han er mest heldig om det ikke blir noe videre, eller kun en seksuell relasjon en liten stund. Ellers har han rundt 10 år maks før hun dumper ham. Så stor sannsynlighet for det at er han lur unngår han dette. Anonymkode: 83a2c...cf7 Som om forhold mellom to jevnaldrende har noen garanti for å vare evig... Anonymkode: 4d3c7...831 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #23 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, men lurt av ham er det ikke, og han er mest heldig om det ikke blir noe videre, eller kun en seksuell relasjon en liten stund. Ellers har han rundt 10 år maks før hun dumper ham. Så stor sannsynlighet for det at er han lur unngår han dette. Anonymkode: 83a2c...cf7 Hehe, alt kan jo skje i alle forhold - også de der partene er jevngamle. Aldersforskjell betyr ikke automatisk utløpsdato. Det finnes mange par med slike forskjeller som har holdt sammen i tiår, og mange 'jevnaldrende' som går fra hverandre etter et år. Hvis de trives sammen og møtes på like premisser, så er det vel verdt å utforske. Livet blir ganske begrenset hvis man skal styre alt etter hva som kan gå galt 😉 Kjærlighet og relasjoner bør ikke dømmes på statistikk eller fordommer. Anonymkode: d9694...909 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #24 Skrevet 28. oktober Hadde du vært min kompis som datet noen på 25, så ville vi ikke vært kompiser mer. Dagens unge er langt mer umodne enn for 20 år siden. M41, barn på 23, barnebarn på 1. Anonymkode: 479b2...a8b 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #25 Skrevet 28. oktober Jeg har vært en gammel dame hel livet. Ser ikke problemet med aldersforskjell så lenge begge ee myndige, samtykker og det ikke er noen maktrelasjon (sjef/arbeidstager, pasient/behandler osv). Anonymkode: ca879...230 2 2
Maleficenta Skrevet 28. oktober #26 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har vært en gammel dame hel livet. Ser ikke problemet med aldersforskjell så lenge begge ee myndige, samtykker og det ikke er noen maktrelasjon (sjef/arbeidstager, pasient/behandler osv). Anonymkode: ca879...230 Gammel sjel mener du?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #27 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 21.06): En 40åring har svært lite til felles med en 25åring. De er ikke på samme sted i livet, ei heller mentalt. Anonymkode: 479b2...a8b Det avhenger da helt av individene. Er 42 selv, og har masse til felles med både 25-åringer og 65-åringer. Anonymkode: 9852e...e80 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #28 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 16.21): Det spørs. Hvor stor kuk har han og hvor lav BMI har hun? Anonymkode: 47237...6d5 Hehe👍 Anonymkode: 33562...73c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #29 Skrevet 28. oktober Jentegjengen hennes har sikkert mye fint å si om han, for å si det slik. Anonymkode: c0aff...daf
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #30 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde du vært min kompis som datet noen på 25, så ville vi ikke vært kompiser mer. Dagens unge er langt mer umodne enn for 20 år siden. M41, barn på 23, barnebarn på 1. Anonymkode: 479b2...a8b Skjønner hvor du kommer fra, du ser det nok gjennom egne erfaringer og livssituasjon, og det er helt fair. Men ikke alle 25-åringer er 'dagens unge' slik du beskriver, og ikke alle 40-åringer er 'på pappa-nivå'. Folk modnes forskjellig, og det finnes både umodne 40-åringer og kloke 25-åringer. Hvis to voksne mennesker finner kjemi og gjensidig respekt, synes jeg det fortjener litt mer rom enn automatisk fordømmelse. Voksne mennesker må få ta egne valg. AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jentegjengen hennes har sikkert mye fint å si om han, for å si det slik. Anonymkode: c0aff...daf Hehe, mulig - men det får han nok tåle 😄 Folk snakker alltid når noe bryter med forventningene deres. Så lenge de to trives sammen og har det fint, spiller det egentlig liten rolle hva jentegjengen eller andre måtte mene. De fleste fordommer pleier å forsvinne når folk ser at forholdet faktisk fungerer. Anonymkode: d9694...909 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #31 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jentegjengen hennes har sikkert mye fint å si om han, for å si det slik. Anonymkode: c0aff...daf Ja, for det er jo viktig Anonymkode: d602a...0db 1 2 1
mellomtomater67 Skrevet 28. oktober #32 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, jeg er 42 og skal på date med en jente på 24 så….. selvfølgelig er det innafor 😌 Anonymkode: db805...00c Æsj hva faen.. jeg er 23 år og har aldri kommet til å date noen på 42 år. Moren min er bare 2 år eldre enn deg.. sykt at du går etter ei som kan være dattera di, jævli ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #33 Skrevet 28. oktober mellomtomater67 skrev (Akkurat nå): Æsj hva faen.. jeg er 23 år og har aldri kommet til å date noen på 42 år. Moren min er bare 2 år eldre enn deg.. sykt at du går etter ei som kan være dattera di, jævli ekkelt. Morsomt med folk som er så trangsynte. Er man 23 så har man vært voksen lenge. Anonymkode: d602a...0db 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #34 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, jeg er 42 og skal på date med en jente på 24 så….. selvfølgelig er det innafor 😌 Anonymkode: db805...00c Det er helt vanvittig hvordan kvinner med viten og vilje går inn i forhold med langt eldre menn som får nevnte kvinner til å eldes med rakettfart, bare for at de eldre mennene skal få føle seg litt yngre. De blir jo som en slags parasitter på en ungdomskilde, som etter hvert går over i rollen som gratis hjemmesykepleier, for så å leve som ensom enke de siste 20 årene av sitt liv. Men ja herregud, skjønner innmari godt at menn gjør det. Det er jo vinn, vinn og atter vinn for dem 😇 Så ja, er du 45 og kan suge deg fast i ei 20 år yngre dame så kjør på. Det er de gamle grisene som er de smarteste, uten tvil! Anonymkode: 87217...e28
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #35 Skrevet 28. oktober Jeg er mann i 40åra , og skal innrømme jeg er ekstremt betatt av ei på 25. Hun matcher på omtrent alt jeg ønsker meg i en kvinne... bortsett fra 1 ting. Hun er ung nok til å være min hypotetiske datter. Så fra mitt ståsted så nei..... men man bestemmer slikt selv når man er over 18 år her i Norge. Og man bør respektere det valget... Anonymkode: c0302...3ca
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #36 Skrevet 28. oktober mellomtomater67 skrev (4 minutter siden): Æsj hva faen.. jeg er 23 år og har aldri kommet til å date noen på 42 år. Moren min er bare 2 år eldre enn deg.. sykt at du går etter ei som kan være dattera di, jævli ekkelt. Vel, det er dessverre kvinner på din alder som gladelig går inn i forhold med gamle griser. Det er jo ikke grisene er det er noe feil med, de vil føle seg unge, nyte en unge kropp inntil sin egen aldrende kropp og ikke minst så møter de lite motstand i et ungt og naivt sinn. Problemet er jo kvinnene som lar seg utnytte. Menn gjør det jo bare fordi de kan. Menn er desperate vesener som gladelig hadde gått for kvinner som var 10-15 år eldre hvis de måtte, men det trenger de jo ikke. Anonymkode: 87217...e28
mellomtomater67 Skrevet 28. oktober #37 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er mann i 40åra , og skal innrømme jeg er ekstremt betatt av ei på 25. Hun matcher på omtrent alt jeg ønsker meg i en kvinne... bortsett fra 1 ting. Hun er ung nok til å være min hypotetiske datter. Så fra mitt ståsted så nei..... men man bestemmer slikt selv når man er over 18 år her i Norge. Og man bør respektere det valget... Anonymkode: c0302...3ca Bra du har fornuft! Jeg er 23 år, og faren min er 43. Altså på Din alder. Så du bør ikke gå etter noen som kan være dattera di, så glad du faktisk vet det selv og lar henne være.❤️ 1
mellomtomater67 Skrevet 28. oktober #38 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er mann i 40åra , og skal innrømme jeg er ekstremt betatt av ei på 25. Hun matcher på omtrent alt jeg ønsker meg i en kvinne... bortsett fra 1 ting. Hun er ung nok til å være min hypotetiske datter. Så fra mitt ståsted så nei..... men man bestemmer slikt selv når man er over 18 år her i Norge. Og man bør respektere det valget... Anonymkode: c0302...3ca Du har moralen og verdiene på rett side. Bra du har moral. Fordi veldig mange i dagens samfunn mangler nå moral og gode verdier. Unnskyldningen de bruker er at ' så lenge man er over 18 år er man voksen*. Ja, det er sant. Man er myndig når man er 18. Men man er da faen ikke moden i hodet. Hva med moralen? Hva med verdiene. De gamle mennene i 40 årene som går etter unge jenter i 20 årene mangler jo alt av verdier og moral.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #39 Skrevet 28. oktober mellomtomater67 skrev (Akkurat nå): Bra du har fornuft! Jeg er 23 år, og faren min er 43. Altså på Din alder. Så du bør ikke gå etter noen som kan være dattera di, så glad du faktisk vet det selv og lar henne være.❤️ Tror de fleste på Kvinneguiden har fått med seg hvor gamle alle i familien din er, og hvor hysterisk du er når det gjelder dette temaet.... Men vet du, jeg er sammen med akkurat hvem jeg vil, så lenge fyren er minst 25... Anonymkode: 4d3c7...831 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #40 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som om forhold mellom to jevnaldrende har noen garanti for å vare evig... Anonymkode: 4d3c7...831 Nei det er det ikke, men det gir større sannsynlighet, og sparer ofte mannen for å bli dumpet for en yngre mann akkurat når han begynner å føle på alderen og er mer sårbar i det. Ingen menn jeg kjenner i den situasjonen har taklet dette godt. Alle menn som gikk for mye yngre kvinne kom i den situasjonen, mens jevnaldrende par rundt meg har stort sett holdt sammen. I tråd med hva statestikken viser også. Sannsynligheten for at en kvinne på 25 år blir med en mann som er såpass mye eldre er svært liten. Han får mest sannsynlig maks 10 år, og det er mest sannsynlig ikke han som ønsker å gå videre. Anonymkode: 83a2c...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå