Bentebent Skrevet 30. mars 2006 #1 Skrevet 30. mars 2006 Vet ikke om dette er det rette forumet å spørre i, men jeg prøver. Jeg holder på å søke på jobber og trenger i den forbindelse bekreftede kopier av attester og vitnemål. Er det noen som vet om en plass i Trondheim dem gjør det uten at det koster skjorta?
Gjest -eline- Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 Alle videregåendeskoler/ungdomsskoler/høgskoler gjør dette.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #6 Skrevet 30. mars 2006 Bare å gå på posten eller i banken det. Jeg har aldri betalt noe for at de stempler å setter rett kopi..
Grooo Skrevet 30. mars 2006 #7 Skrevet 30. mars 2006 Det er ikke lenger vanlig å sende med attesterte kopier med mindre man blir spurt om det/det står i utlysningen. Mulig det står i utlysningen din at du trenger det, men ville bare si det i tilfelle du kan spare litt penger der...
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #8 Skrevet 30. mars 2006 Bare å gå på posten eller i banken det. Jeg har aldri betalt noe for at de stempler å setter rett kopi.. ← I sommer ville ikke posten gjøre dette for meg. De er ikke lenger et offentlig kontor, og kan derfor ikke stemple "rett kopi".
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2006 #9 Skrevet 30. mars 2006 Den kopi-butikken ved siden av Schønning, i samme gaten som Zia Theresa har i hvertfall stemplet med rett kopi for meg. Kostet ikke mange kronene heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå