Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen her som har vært betatt av sin fysioterapeut, evt andre "behandlere"?

Jeg er skikkelig betatt av min. huff, det er jo så håpløst. Hvordan går man frem liksom? Jeg vil ikke prøve meg på han! det er for drastisk. men vil at han skal se meg... hvis dere skjønner.

RÅD!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarteren
Skrevet
Mitt råd: Glem det!

Ja, det var forsåvidt et godt råd. men jeg kan jo ikke noe for hva jeg føler :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Du bør i hvert fall glemme å gjøre noen framstøt mens du er til behandling. Hvis du ønsker mer kontakt er det nok bedre å forsøke dette på fritiden. Hvis du bor i en større by kan dette selvsagt bli vanskeligere, men et anstøt mens du er til behandling vil nok mest sannsynlig kunne bli ubehagelig for han (kommer selvsagt an på hvordan man gjør det).

Gjest Trådstarteren
Skrevet
Du bør i hvert fall glemme å gjøre noen framstøt mens du er til behandling. Hvis du ønsker mer kontakt er det nok bedre å forsøke dette på fritiden. Hvis du bor i en større by kan dette selvsagt bli vanskeligere, men et anstøt mens du er til behandling vil nok mest sannsynlig kunne bli ubehagelig for han (kommer selvsagt an på hvordan man gjør det).

Jeg sier jo at jeg ikke vil prøve meg på han!! vil ikke at det skal bli pinlig, vil ikke bli avvist... jeg vet ikke hva jeg vil, bare at han skal se meg også :rodme: i første omgang...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sier jo at jeg ikke vil prøve meg på han!! vil ikke at det skal bli pinlig, vil ikke bli avvist... jeg vet ikke hva jeg vil, bare at han skal se meg også :rodme: i første omgang...

Jeg skjønte det.

Det beste rådet jeg kan gi deg er å være blid og hyggelig uten at det blir påfallende. Få i gang en samtale om dagligdagse ting.

Skrevet

Fysioterapeuter har vel i likhet med leger og annet helsepersonell visse etikkregler å forholde seg til mht å involvere seg i klienter. Vil tro at denne mannen, dersom han er seriøs, ikke vil si eller gjøre noe for å oppmuntre deg før evt behandling er avluttet, selv om han skulle falle for deg...

For å svare på spørsmålet ditt: Nei, jeg har ikke vært betatt av min fysioterapeut. Faller ikke akkurat for skallede menn med kjempetjukke briller og tenna på tørk. :lol: Men heldig er du som har en kjekkas som behandler deg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg MÅ skrive litt om dette.

Jeg ver til massasje hos en gutt/mann på et SPA i Trondheim.

Han flirtet!!!!!BIG TIME!

Han var ikke ufin på noen måte men BORET blikket sitt fast i mitt og holdt det der.

Det var ingen tvil om at han var klar for en flirt.....

Så jeg vet sannelig ikke hvordan det er med etikken, jeg.

Kjekk fyr var han også...men jeg er gift.

Gjest trådstarteren
Skrevet
Hei.

Jeg MÅ skrive litt om dette.

Jeg ver til massasje hos en gutt/mann på et SPA i Trondheim.

Han flirtet!!!!!BIG TIME!

Han var ikke ufin på noen måte men BORET blikket sitt fast i mitt og holdt det der.

Det var ingen tvil om at han var klar for en flirt.....

Så jeg vet sannelig ikke hvordan det er med etikken, jeg.

Kjekk fyr var han også...men jeg er gift.

Ja, det hadde ikke vært meg i mot om han hadde gjort det med meg :) men han er veldig profesjonell, og mest sannsynlig så tenker han ikke tanken en gang...

Gjest Trådstarteren igjen
Skrevet

ok, hvor teit er det på en skala og vente til behandlingen er over og jeg har hatt min siste time hos han og da sende han en takknemlig sms? skrive at jeg kommer til å savne å gå hos han og at jeg synes han er skjønn... og da er det jo bare å se an svaret: får jeg ikke noe tilbake så har jeg muligens gjort noe dumt, men jeg vil jo ikke se han igjen så det er jo ikke så farlig. ellers er det jo bare å se an svaret... da har jeg liksom gitt han en god mulighet til å skrive noe som helst hvis han er det minste interessert, men får jeg bare et høflig eller kort svar eller ikke noe som helst, så er det bare å legge hele greia på hylla?

Hva tror dere? helt ærlig...

Gjest Trådstarteren
Skrevet

må tilføye... det er jo ikke noe galt i å fortelle en person at vedkommende er en bra og skjønn person? jeg hadde bare blitt glad jeg. og jeg kommer ikke til å spørre om noe, altså no pressure - jeg ville bare fortelle han det... :)

Gjest Gjest
Skrevet
ok, hvor teit er det på en skala og vente til behandlingen er over og jeg har hatt min siste time hos han og da sende han en takknemlig sms? skrive at jeg kommer til å savne å gå hos han og at jeg synes han er skjønn... og da er det jo bare å se an svaret: får jeg ikke noe tilbake så har jeg muligens gjort noe dumt, men jeg vil jo ikke se han igjen så det er jo ikke så farlig. ellers er det jo bare å se an svaret... da har jeg liksom gitt han en god mulighet til å skrive noe som helst hvis han er det minste interessert, men får jeg bare et høflig eller kort svar eller ikke noe som helst, så er det bare å legge hele greia på hylla?

Hvis du venter til behandlingen er ferdig, og du er rimelig sikker på at du ikke skal til han igjen har du jo ikke så mye å tape. Som du sier selv spiller du bare ballen over til han; hvis han ikke er interessert så er det jo bare å gå videre.

På en teithetsskala fra 1 til 10 er ligger det kanskje rundt en 5'er, men å drite seg litt ut av og til skader vel heller ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er heller ikke forelsket i min fysioterapeut, men hun er dame og jeg er gift med en mann....... :ler:

Men det er da ikke noe vanskelig å snakke med fysioen når man ligger der, spør om vanlige ting, som fex hvor han liker å gå på byen, da vel ;)

Skrevet

Du har ingenting å tape på det!

Tenk hvor mye dere kan gå glipp av hvis begge er for generte til å ta kontakt.

YOU GO GIRL!!!!

Lykke til. :)

Skrevet

Hehe, kusinen min er fysioterapeut, og hun er gift med en av sine tidligere pasienter. Fysioterapeuter har jo også følelser :ler:

Ta på deg noe lekkert hvis du vil at han skal se deg. Og en sms etter avsluttet behandling kan jo ikke være så ille. Eventuelt få ham i tale under en av behandlingene og finn ut hvor han pleier å gå ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...