AnonymBruker Skrevet 27. oktober #61 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): javel men du har noe med hvem jeg er sammen med.. Er ikke det litt dobbeltmoralsk?? Jeg er gift med en 10 år yngre mann.. Er det fordi han ikke fikk bedre mener du.. ?? vi har vært gift nå i 20 år.. Han ligner på brad pitt og er model, så vet han kan velge å vrake på øverste hylle.. Anonymkode: 7f27d...7d2 Tror du misforstår... Jeg har selv en yngre kjæreste, det var hun berta på 23 som ikke skulle bry nebbet sitt😅 Og min er også jævlig kjekk, og ville hatt null problemer med å sjekke opp 25-åringer, hvis det var det han ville ha😁 Anonymkode: adb27...da4 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #63 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tror du misforstår... Jeg har selv en yngre kjæreste, det var hun berta på 23 som ikke skulle bry nebbet sitt😅 Og min er også jævlig kjekk, og ville hatt null problemer med å sjekke opp 25-åringer, hvis det var det han ville ha😁 Anonymkode: adb27...da4 hehe ok sorry posta visst feil da... Anonymkode: 7f27d...7d2 1
Cam03 Skrevet 28. oktober #64 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han er ikke 31 enda. Og det er stor forskjell på 30 og 40 år. Jeg har venner som er nærme 30 år, kompiser og venninner. Som er 28 og nærme 30. Såklart har de aldri ville at ei dame i 40 årene eller 45 har skulle prøvd seg? De vil ha oss jenter som er på dems egen alder, ikke dere gamle damer i 40 årene..drit i å prøve dere på unge gutter som ikke engang er moden. Faen slutt å tenk med musa for en gang skyld, for å si det rett ut. Er faktisk det eneste dere tenker på, klarer ikke engang å gå etter noen på deres egen alder, er dere virkelig så desperat etter ung gutter i 20 årene? Faen meg helt sykt. Gå heller etter noen på deres egen alder å drit i å jakte på gutter i 20-30 årene! Anonymkode: a6263...117 Du må virkelig slutte med dette skamopplegget ditt i alle tråder som har med dating, forhold og sex mellom eldre og yngre. Vi vet hva moren/ bestemoren/ kjæresten din og du mener om dette, fordi du "roper høyt". Men så lenge begge parter er gamle nok og ingen presser noen til noe, så er det faktisk opp til dem hva de gjør. Om ei i 20-åra eller ei i 40-åra prøver seg på en på 30 er akkurat det samme. Ingen har mer rett på han, og han står helt fritt til å velge den han vil. Jeg håper at du klarer å legge fra deg noe av holdningen din etter hvert og godta at folk er forskjellige. 5
Bimbo Skrevet 28. oktober #65 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det provoserer ikke. Det som kan provosere er når de eldre damene skal prakke på alle at det er fordi de er så seksuelt overlegne yngre jenter, har mer erfaring, vet hva de vil, og at eldre damer også er sexy. Det er da jeg blir litt provosert. Fordi de har ikke skjønt hvorfor de yngre mannfolka ligger med dem. Det har kun med tilgjengelighet å gjøre. Konkurransen om attraktive unge jenter er så sinnssyk at for de aller fleste menn kan de ikke konkurrere om disse jentene. Hva er løsningen? Man må opp i alder. Jo eldre kvinner man ser etter, jo færre menn er det å konkurrere med. Tilgangen disse eldre damene har på sex med attraktive menn er også lavere enn en bloddeilig 23-åring har. Så de blir gjerne ekstra sjarmert av at en yngre mann viser interesse for nettopp dem. Men realiteten er at han ligger med deg kun fordi det er enklere, ikke fordi du er bedre. Anonymkode: 6650e...231 Nå er ikke alle 23 åringer «blod-deilige» da. Heller ei opplever de fleste norske unge kvinner at det er «sinnsyk» konkurranse om de. Det de opplever er en del sexmas og uønsket oppmerksomhet fra både eldre, yngre og jevnaldrende som de ikke er interessert i. Jakten på en partner derimot er nok omtrent like lett/vanskelig uavhengig av alder. Ta det fra ei i 40 åra 😉 og du, oppmerksomheten gir seg ikke med alderen heller. Kanskje det er «tilgjengelighet» men det kan man jo si i absolutt alle tilfeller. Du som 23 åring ville ikke hatt sjans om han heller kunne få «sett inn random drømmedame her», hun hadde ikke hatt sjans hvis han kunne få «sett inn drømmedamex2». Vi har en liten ting kalt følelser og kjærlighet som gjør at vi gjerne faller for mennesker i vår vei, ikke alltid de mest passende. Men perfekte drømmedamer trenger vi ikke å være for å oppleve at noen vil ha oss. Er det vanligere at eldre kvinner blir «brukt» for sex, enn yngre? Har mine tvil, om enn bare basert på anekdoter. Enig i at det er litt uggent med folk som hovedsakelig er opptatt av alder, av begge kjønn. Alder er forbigående, hele tiden og for alle. Så dårlig grobunn for langvarige forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #66 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Syns det er jævli ekkelt. Er ei jente på 23 år selv, og syns faktisk det er helt sykt med eldre damer i 40 årene som går etter ung gutter på min alder, pedofile tendenser kaller jeg det faktisk. Dere bør holde dere unna oss i 20 årene. Det er vi jentene i 20 årene som skal ha de unge guttene, ikke dere. Moren min er 43 år, og har faktisk snakket med henne om dette og hun er helt enig. Hun sier til meg at hun syns det er rart at unge gutter på min alder, på dattera hennes sin alder, prøver å skrive upassende ting til henne på instagram, og hun blokkerer dem. Såklart vil ikke mamma være med noen som er samme alder som meg som er dattera hennes. Mamma ser på de i 20 årene som "barn". Og ja, vi er det. Vi er umodne, hjernen er ikke engang utviklet før man er 25 år. Så de damene som bevist jakter på unge gutter har alvorlige mentale lidelser. De vil utnytte unge gutter som ikke er modne enda. Helt sykt. Gå etter noen på deres egen alder istedenfor Anonymkode: a6263...117 Uff, jeg synes oppriktig synd på deg - ingen hadde skrevet som du gjør om de ikke slet med en del personlige ting. Jeg håper at du får den hjelpen du trenger, og at du blir tryggere på deg selv når du blir litt eldre. Anonymkode: bd7a2...941 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #67 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Syns det er jævli ekkelt. Er ei jente på 23 år selv, og syns faktisk det er helt sykt med eldre damer i 40 årene som går etter ung gutter på min alder, pedofile tendenser kaller jeg det faktisk. Dere bør holde dere unna oss i 20 årene. Det er vi jentene i 20 årene som skal ha de unge guttene, ikke dere. Moren min er 43 år, og har faktisk snakket med henne om dette og hun er helt enig. Hun sier til meg at hun syns det er rart at unge gutter på min alder, på dattera hennes sin alder, prøver å skrive upassende ting til henne på instagram, og hun blokkerer dem. Såklart vil ikke mamma være med noen som er samme alder som meg som er dattera hennes. Mamma ser på de i 20 årene som "barn". Og ja, vi er det. Vi er umodne, hjernen er ikke engang utviklet før man er 25 år. Så de damene som bevist jakter på unge gutter har alvorlige mentale lidelser. De vil utnytte unge gutter som ikke er modne enda. Helt sykt. Gå etter noen på deres egen alder istedenfor Anonymkode: a6263...117 Det er ikke lov å spre rykter om at noen er pedofile.. Når de ikke er det.. Pedofili er sex med barn.. Og barn er vel yngre under den seksuelle lavalder i Norge som er 16 ?? Jeg er alvorlig deprimert akkurat nå.. har bare lyst til å dø.. Det er forferdelig vondt å bli fremstilt som pedofil kun fordi jeg liker yngre mannfolk.. Anonymkode: 7f27d...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #68 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Syns det er jævli ekkelt. Er ei jente på 23 år selv, og syns faktisk det er helt sykt med eldre damer i 40 årene som går etter ung gutter på min alder, pedofile tendenser kaller jeg det faktisk. Dere bør holde dere unna oss i 20 årene. Det er vi jentene i 20 årene som skal ha de unge guttene, ikke dere. Moren min er 43 år, og har faktisk snakket med henne om dette og hun er helt enig. Hun sier til meg at hun syns det er rart at unge gutter på min alder, på dattera hennes sin alder, prøver å skrive upassende ting til henne på instagram, og hun blokkerer dem. Såklart vil ikke mamma være med noen som er samme alder som meg som er dattera hennes. Mamma ser på de i 20 årene som "barn". Og ja, vi er det. Vi er umodne, hjernen er ikke engang utviklet før man er 25 år. Så de damene som bevist jakter på unge gutter har alvorlige mentale lidelser. De vil utnytte unge gutter som ikke er modne enda. Helt sykt. Gå etter noen på deres egen alder istedenfor Anonymkode: a6263...117 an jeg anmelde folk som sprer fakske pedofil rykter? SVAR Besvart: 02.11.2024, 08.55 Hei, Du kan anmelde dette til politiet. Det finnes ingen spesifikke lovbestemmelser som sier at det er ulovlig å spre løgner eller rykter om noen. Men i visse tilfeller kan det være straffbart etter disse bestemmelsene: Straffeloven § 266. Her står det at "den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd forfølger en person eller på annen måte krenker en annens fred, straffes med bot eller fengsel inntil 2 år." Straffeloven § 267. Her står det at "den som gjennom offentlig meddelelse krenker privatlivets fred, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år." Anonymkode: 7f27d...7d2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #69 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): an jeg anmelde folk som sprer fakske pedofil rykter? SVAR Besvart: 02.11.2024, 08.55 Hei, Du kan anmelde dette til politiet. Det finnes ingen spesifikke lovbestemmelser som sier at det er ulovlig å spre løgner eller rykter om noen. Men i visse tilfeller kan det være straffbart etter disse bestemmelsene: Straffeloven § 266. Her står det at "den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd forfølger en person eller på annen måte krenker en annens fred, straffes med bot eller fengsel inntil 2 år." Straffeloven § 267. Her står det at "den som gjennom offentlig meddelelse krenker privatlivets fred, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år." Anonymkode: 7f27d...7d2 https://www.ung.no/oss/LEF6UWRqyb0pQ5fhQCmmOL Anonymkode: 7f27d...7d2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #70 Skrevet 28. oktober Provoserer ikke like mye som i at jeg synes det er ekkelt. Skjønner at man vil ha en som er yngre, har yngre mann selv, men 10+ år?? Tenker man er svært umoden, mann som kvinne, om man går for noen så mye yngre. Om det kun er sex, synes jeg begge bør være 25+ minst. Man er faktisk ikke voksen (i hodet) som 18-tidlig 20 årene, selv om man er det på papiret. Anonymkode: e5aaf...492
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #71 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er ikke lov å spre rykter om at noen er pedofile.. Når de ikke er det.. Pedofili er sex med barn.. Og barn er vel yngre under den seksuelle lavalder i Norge som er 16 ?? Jeg er alvorlig deprimert akkurat nå.. har bare lyst til å dø.. Det er forferdelig vondt å bli fremstilt som pedofil kun fordi jeg liker yngre mannfolk.. Anonymkode: 7f27d...7d2 Pedofile går etter barn som ikke har kommet i puberteten ennå, så de er gjerne langt under den seksuelle lavalder. Hebefile går gjerne etter barn i tidlig pubertet, typisk 11-14. Fortsatt ulovlig, men ikke pedofili. Jeg tenker at du bare skal la være å ta inn over deg de hysteriske meningene til enkelte her, og kos deg med mannen din ❤️ Hvem voksne folk er sammen med, eller ligger med kan andre la være å bry seg med. Anonymkode: adb27...da4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #72 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han er ikke 31 enda. Og det er stor forskjell på 30 og 40 år. Jeg har venner som er nærme 30 år, kompiser og venninner. Som er 28 og nærme 30. Såklart har de aldri ville at ei dame i 40 årene eller 45 har skulle prøvd seg? De vil ha oss jenter som er på dems egen alder, ikke dere gamle damer i 40 årene..drit i å prøve dere på unge gutter som ikke engang er moden. Faen slutt å tenk med musa for en gang skyld, for å si det rett ut. Er faktisk det eneste dere tenker på, klarer ikke engang å gå etter noen på deres egen alder, er dere virkelig så desperat etter ung gutter i 20 årene? Faen meg helt sykt. Gå heller etter noen på deres egen alder å drit i å jakte på gutter i 20-30 årene! Anonymkode: a6263...117 Litt bitter eller? 🤣Noen som har mistet mannen sin til en eldre kvinne? Vi er mange menn som foretrekker damer i 40 årene, det har jeg siden jeg var rundt 30 Anonymkode: 53ebe...56f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå