AnonymBruker Skrevet 27. oktober #41 Skrevet 27. oktober Syns det er jævli ekkelt. Er ei jente på 23 år selv, og syns faktisk det er helt sykt med eldre damer i 40 årene som går etter ung gutter på min alder, pedofile tendenser kaller jeg det faktisk. Dere bør holde dere unna oss i 20 årene. Det er vi jentene i 20 årene som skal ha de unge guttene, ikke dere. Moren min er 43 år, og har faktisk snakket med henne om dette og hun er helt enig. Hun sier til meg at hun syns det er rart at unge gutter på min alder, på dattera hennes sin alder, prøver å skrive upassende ting til henne på instagram, og hun blokkerer dem. Såklart vil ikke mamma være med noen som er samme alder som meg som er dattera hennes. Mamma ser på de i 20 årene som "barn". Og ja, vi er det. Vi er umodne, hjernen er ikke engang utviklet før man er 25 år. Så de damene som bevist jakter på unge gutter har alvorlige mentale lidelser. De vil utnytte unge gutter som ikke er modne enda. Helt sykt. Gå etter noen på deres egen alder istedenfor Anonymkode: a6263...117 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #42 Skrevet 27. oktober Kan det være yngre kvinner som lar seg provosere? Opplevd dette selv som kvinne i midten av 40-årene. Jeg synes menn i 30-års alderen er kjekke, virile, men modne nok til å vite hva en voksen kvinne vil ha. Har utelukkende hatt positive opplevelser som har gått begge veier. Jeg har spurt hva de ser i en godt voksen kvinne, og flere sier de tenner på utseende og tryggheten godt voksne kvinner utstråler, kontra kvinner i 20-30 årene. Anonymkode: e5f07...343 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #43 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan det være yngre kvinner som lar seg provosere? Opplevd dette selv som kvinne i midten av 40-årene. Jeg synes menn i 30-års alderen er kjekke, virile, men modne nok til å vite hva en voksen kvinne vil ha. Har utelukkende hatt positive opplevelser som har gått begge veier. Jeg har spurt hva de ser i en godt voksen kvinne, og flere sier de tenner på utseende og tryggheten godt voksne kvinner utstråler, kontra kvinner i 20-30 årene. Anonymkode: e5f07...343 Ja, vi reagerer. Jeg reagerer som ei jente i starten av 20 årene. Som dater en i 30 årene. Dere har faen ingen rettighet til å ta fra oss unge jenter de på våres alder. Og drit i å gå etter unge gutter i 20 årene! Når dere i 40 årene kan være moren til noen i 20 årene. Faen meg helt sykt. Jeg er 23 , og jeg vil ikke engang gå etter noen på 18 år, jeg syns til og med det er for ungt. Føler dere ikke skam? Dere bør skamme dere. Voksne damer i 40 årene som bevisst går etter unge gutter i 20 årene for å utnytte de for sex??? Det kaller jeg faktisk pedofil. Dere tenner på noen som kan være sønnen deres. Er helt sykt. Jeg dater en på 31 år, og han sier at han aldri har godtatt at ei dame i 40 årene plus har prøvd seg på han. Han vil bare ha meg. Anonymkode: a6263...117
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #44 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Syns det er jævli ekkelt. Er ei jente på 23 år selv, og syns faktisk det er helt sykt med eldre damer i 40 årene som går etter ung gutter på min alder, pedofile tendenser kaller jeg det faktisk. Dere bør holde dere unna oss i 20 årene. Det er vi jentene i 20 årene som skal ha de unge guttene, ikke dere. Moren min er 43 år, og har faktisk snakket med henne om dette og hun er helt enig. Hun sier til meg at hun syns det er rart at unge gutter på min alder, på dattera hennes sin alder, prøver å skrive upassende ting til henne på instagram, og hun blokkerer dem. Såklart vil ikke mamma være med noen som er samme alder som meg som er dattera hennes. Mamma ser på de i 20 årene som "barn". Og ja, vi er det. Vi er umodne, hjernen er ikke engang utviklet før man er 25 år. Så de damene som bevist jakter på unge gutter har alvorlige mentale lidelser. De vil utnytte unge gutter som ikke er modne enda. Helt sykt. Gå etter noen på deres egen alder istedenfor Anonymkode: a6263...117 Lille venn, det var min mye yngre kjæreste som gikk etter meg, ikke jeg som gikk etter ham. Han er 28, han er en mann, ikke en gutt... Og han kunne definitivt funnet en yngre og penere enn meg😅 Hadde selvfølgelig ikke blitt sammen med en på 20. Anonymkode: adb27...da4 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #45 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, vi reagerer. Jeg reagerer som ei jente i starten av 20 årene. Som dater en i 30 årene. Dere har faen ingen rettighet til å ta fra oss unge jenter de på våres alder. Og drit i å gå etter unge gutter i 20 årene! Når dere i 40 årene kan være moren til noen i 20 årene. Faen meg helt sykt. Jeg er 23 , og jeg vil ikke engang gå etter noen på 18 år, jeg syns til og med det er for ungt. Føler dere ikke skam? Dere bør skamme dere. Voksne damer i 40 årene som bevisst går etter unge gutter i 20 årene for å utnytte de for sex??? Det kaller jeg faktisk pedofil. Dere tenner på noen som kan være sønnen deres. Er helt sykt. Jeg dater en på 31 år, og han sier at han aldri har godtatt at ei dame i 40 årene plus har prøvd seg på han. Han vil bare ha meg. Anonymkode: a6263...117 Og du kan skamme deg over måten du skriver på! Du vet jo pokker ikke hva pedofili er en gang. Kjæresten din på 31 er vel også pedo da, som har funnet en dame som ikke har ferdig utvikla hjerne... Anonymkode: adb27...da4 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #46 Skrevet 27. oktober Mulig fordi unge menn som går etter eldre kvinner gjør det stort sett for spenning og sex. De vil ALDRI ta denne modne kvinnen med hjem på middag til sin mor. Snørrungene. Kvinner derimot har langt oftere en plan og er villige til varig forhold med de eldre mennene de treffer. Anonymkode: 7d559...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #47 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og du kan skamme deg over måten du skriver på! Du vet jo pokker ikke hva pedofili er en gang. Kjæresten din på 31 er vel også pedo da, som har funnet en dame som ikke har ferdig utvikla hjerne... Anonymkode: adb27...da4 Han er ikke 31 enda. Og det er stor forskjell på 30 og 40 år. Jeg har venner som er nærme 30 år, kompiser og venninner. Som er 28 og nærme 30. Såklart har de aldri ville at ei dame i 40 årene eller 45 har skulle prøvd seg? De vil ha oss jenter som er på dems egen alder, ikke dere gamle damer i 40 årene..drit i å prøve dere på unge gutter som ikke engang er moden. Faen slutt å tenk med musa for en gang skyld, for å si det rett ut. Er faktisk det eneste dere tenker på, klarer ikke engang å gå etter noen på deres egen alder, er dere virkelig så desperat etter ung gutter i 20 årene? Faen meg helt sykt. Gå heller etter noen på deres egen alder å drit i å jakte på gutter i 20-30 årene! Anonymkode: a6263...117
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #48 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Syns det er jævli ekkelt. Er ei jente på 23 år selv, og syns faktisk det er helt sykt med eldre damer i 40 årene som går etter ung gutter på min alder, pedofile tendenser kaller jeg det faktisk. Dere bør holde dere unna oss i 20 årene. Det er vi jentene i 20 årene som skal ha de unge guttene, ikke dere. Moren min er 43 år, og har faktisk snakket med henne om dette og hun er helt enig. Hun sier til meg at hun syns det er rart at unge gutter på min alder, på dattera hennes sin alder, prøver å skrive upassende ting til henne på instagram, og hun blokkerer dem. Såklart vil ikke mamma være med noen som er samme alder som meg som er dattera hennes. Mamma ser på de i 20 årene som "barn". Og ja, vi er det. Vi er umodne, hjernen er ikke engang utviklet før man er 25 år. Så de damene som bevist jakter på unge gutter har alvorlige mentale lidelser. De vil utnytte unge gutter som ikke er modne enda. Helt sykt. Gå etter noen på deres egen alder istedenfor Anonymkode: a6263...117 aha så du er kun 23 år gammel ja.. Men å si at du eier alle mannfolk på din alder må jo være noe av det dummeste jeg har hørt.. Så lenge gutter er over 20 år er de mer enn gammel nok til å bestemme hvem de vil ha sex med.. Skjønner godt du har blitt dumpa til fordel for ei eldre dame... Mest sannsynlig p.g.a personligheten din.. Det er vel få mennesker som omgås idioter som deg frivillig vil jeg tro... Anonymkode: 7f27d...7d2 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #49 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ikke 31 enda. Og det er stor forskjell på 30 og 40 år. Jeg har venner som er nærme 30 år, kompiser og venninner. Som er 28 og nærme 30. Såklart har de aldri ville at ei dame i 40 årene eller 45 har skulle prøvd seg? De vil ha oss jenter som er på dems egen alder, ikke dere gamle damer i 40 årene..drit i å prøve dere på unge gutter som ikke engang er moden. Faen slutt å tenk med musa for en gang skyld, for å si det rett ut. Er faktisk det eneste dere tenker på, klarer ikke engang å gå etter noen på deres egen alder, er dere virkelig så desperat etter ung gutter i 20 årene? Faen meg helt sykt. Gå heller etter noen på deres egen alder å drit i å jakte på gutter i 20-30 årene! Anonymkode: a6263...117 Vet du, det skal du bare ikke bry nebbet ditt med... Hvem jeg er sammen med angår KUN ham og meg... Anonymkode: adb27...da4 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #50 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, vi reagerer. Jeg reagerer som ei jente i starten av 20 årene. Som dater en i 30 årene. Dere har faen ingen rettighet til å ta fra oss unge jenter de på våres alder. Og drit i å gå etter unge gutter i 20 årene! Når dere i 40 årene kan være moren til noen i 20 årene. Faen meg helt sykt. Jeg er 23 , og jeg vil ikke engang gå etter noen på 18 år, jeg syns til og med det er for ungt. Føler dere ikke skam? Dere bør skamme dere. Voksne damer i 40 årene som bevisst går etter unge gutter i 20 årene for å utnytte de for sex??? Det kaller jeg faktisk pedofil. Dere tenner på noen som kan være sønnen deres. Er helt sykt. Jeg dater en på 31 år, og han sier at han aldri har godtatt at ei dame i 40 årene plus har prøvd seg på han. Han vil bare ha meg. Anonymkode: a6263...117 Hvordan går det ann å bli så dum tenker jeg .. Skal dere i 20 årene eie alle mannfolk for i 20 og 30 årene sier du?? Du dater jo selv en gutt som er eldre enn deg.. Hva hadde du tenkt hvis ei sinnsyk dame som deg selv hadde kalt deg ei hore å sagt at du ikke kunne date kjæresten din lenger?? Anonymkode: 7f27d...7d2 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #51 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): aha så du er kun 23 år gammel ja.. Men å si at du eier alle mannfolk på din alder må jo være noe av det dummeste jeg har hørt.. Så lenge gutter er over 20 år er de mer enn gammel nok til å bestemme hvem de vil ha sex med.. Skjønner godt du har blitt dumpa til fordel for ei eldre dame... Mest sannsynlig p.g.a personligheten din.. Det er vel få mennesker som omgås idioter som deg frivillig vil jeg tro... Anonymkode: 7f27d...7d2 Har aldri blitt dumpa av noen, pga ikke hatt kjæreste før nå. Er kresen. Og han jeg nå er sammen med har heldigvis sagt at han bare vil ha meg og vi har snakka om dette, han syns heller ikke det er akseptabelt at eldre damer i 40 -50 årene går etter unge gutter. Han har faktisk fortalt meg selv at han har blitt utnyttet av eldre damer før, som har ville utnyttet han for kroppen hans og brukt han for sex. Og mens vi har vært sammen, vet du hva? Vi var på byen en gang sammen. Da var det ei gammel kjerring på 48 år ca som prøvde seg på han, selv om hun så at han var med meg. Heldigvis sa han at hun skal gå å at han ikke er interessert. Er det virkelig sånn dere holder på? Prøver til og med å fra oss kjæresten våres? Er dere virkelig så desperat? Faen meg helt sykt. Heldigvis vil ikke han ha dere gamle damer. Anonymkode: a6263...117
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #52 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det provoserer ikke. Det som kan provosere er når de eldre damene skal prakke på alle at det er fordi de er så seksuelt overlegne yngre jenter, har mer erfaring, vet hva de vil, og at eldre damer også er sexy. Det er da jeg blir litt provosert. Fordi de har ikke skjønt hvorfor de yngre mannfolka ligger med dem. Det har kun med tilgjengelighet å gjøre. Konkurransen om attraktive unge jenter er så sinnssyk at for de aller fleste menn kan de ikke konkurrere om disse jentene. Hva er løsningen? Man må opp i alder. Jo eldre kvinner man ser etter, jo færre menn er det å konkurrere med. Tilgangen disse eldre damene har på sex med attraktive menn er også lavere enn en bloddeilig 23-åring har. Så de blir gjerne ekstra sjarmert av at en yngre mann viser interesse for nettopp dem. Men realiteten er at han ligger med deg kun fordi det er enklere, ikke fordi du er bedre. Anonymkode: 6650e...231 så du mener seriøst at det kun er 23 år gamle damer som er sexy... Du burde dyttes tilbake der du kom fra.. Så dum går det virkelig ikke ann å bli!!!! Selvfølgelig er eldre damer bedre i senga enn yngre.. Det er jo bare logisk.. dessuten husker jeg hvordan det var å ha sex med en 23 åring når jeg var på din alder.. Ikke så mye å skryte av for å si det mildt.. Anonymkode: 7f27d...7d2 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #53 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): så du mener seriøst at det kun er 23 år gamle damer som er sexy... Du burde dyttes tilbake der du kom fra.. Så dum går det virkelig ikke ann å bli!!!! Selvfølgelig er eldre damer bedre i senga enn yngre.. Det er jo bare logisk.. dessuten husker jeg hvordan det var å ha sex med en 23 åring når jeg var på din alder.. Ikke så mye å skryte av for å si det mildt.. Anonymkode: 7f27d...7d2 Og du er virkelig så dum, at du tror at det eneste gutter ser etter er ei dame som er "god i senga" som du sier?🤣🤣🤣 Og du kaller meg dum? Den som er dummeste her er nok deg. Du tror at unge gutter vil ha dere eldre damer bare fordi dere er gode i senga? Er du virkelig så dum? Tror du virkelig at det er det eneste gutter tenker på? Du tror de bare bryr seg om det, og ikke noen andre verdier, ikke noe annet? Lever du under en stein? 😂 Men dette er det du håper, noe du fantaserer om. Du tror at ved å være "god i senga" så skal du få tak i en ung gutt på 20/30 år? Drøm videre. Heldigvis har jeg kompiser i 20 årene, og de er så oppegående at de tenker på mere enn om dama er god i senga. De er i forhold med jenter i 20 årene, på deres egen alder. Fordi kjære deg, det finnes viktigere ting enn å være god i senga. Bare det holder ikke assa😂 og hvis du tror at vi jenter i 20 årene ikke er gode i senga, tar du feil. Han jeg er med, han som er tidlig 30 årene, sier at jeg er kjempe god i senga og han er veldig tiltrukket av meg. Så drøm videre 😂 Anonymkode: a6263...117
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #54 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vet du, det skal du bare ikke bry nebbet ditt med... Hvem jeg er sammen med angår KUN ham og meg... Anonymkode: adb27...da4 javel men du har noe med hvem jeg er sammen med.. Er ikke det litt dobbeltmoralsk?? Jeg er gift med en 10 år yngre mann.. Er det fordi han ikke fikk bedre mener du.. ?? vi har vært gift nå i 20 år.. Han ligner på brad pitt og er model, så vet han kan velge å vrake på øverste hylle.. Anonymkode: 7f27d...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #55 Skrevet 27. oktober Ikke noe problem så lenge jeg selv slipper uønsket oppmerksomhet fra valper. Heldigvis ikke vært noe problem så langt. 😄 Anonymkode: ac4b3...99e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #56 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du er virkelig så dum, at du tror at det eneste gutter ser etter er ei dame som er "god i senga" som du sier?🤣🤣🤣 Og du kaller meg dum? Den som er dummeste her er nok deg. Du tror at unge gutter vil ha dere eldre damer bare fordi dere er gode i senga? Er du virkelig så dum? Tror du virkelig at det er det eneste gutter tenker på? Du tror de bare bryr seg om det, og ikke noen andre verdier, ikke noe annet? Lever du under en stein? 😂 Men dette er det du håper, noe du fantaserer om. Du tror at ved å være "god i senga" så skal du få tak i en ung gutt på 20/30 år? Drøm videre. Heldigvis har jeg kompiser i 20 årene, og de er så oppegående at de tenker på mere enn om dama er god i senga. De er i forhold med jenter i 20 årene, på deres egen alder. Fordi kjære deg, det finnes viktigere ting enn å være god i senga. Bare det holder ikke assa😂 og hvis du tror at vi jenter i 20 årene ikke er gode i senga, tar du feil. Han jeg er med, han som er tidlig 30 årene, sier at jeg er kjempe god i senga og han er veldig tiltrukket av meg. Så drøm videre 😂 Anonymkode: a6263...117 orker ikke lese alt det fjaset ditt .. men jeg er gift med en 10 år yngre mann... har aldri sagt at det kun var pga sex vi gifta oss.. Anonymkode: 7f27d...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #57 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 14.04): Tror det er mye damer som prøver å shame andre damer fordi de er sjalu fordi ingen unge kjekke mannfolk vil ha dem.. Eller unge damer som prøver å sette eldre damer i dårlig lys fordi de har blitt dumpa til fordel for en eldre dame og er sjalu p.g.a det! Jeg har datet mange yngre gutter etter jeg ble rundt 40 og har jo opplevd at såkalte venninner har prøvd å fremstille meg som et ludder kun fordi jeg ofte likte gutter som var 10 år yngre enn meg.. Så hun gikk rundt og løyv til andre å sa jeg likte gutter som var 30 år yngre enn meg! Når jeg i realiteten likte flere gutter som var rundt 30 år når jeg var rundt 40.. Dette er i dag snart 10 år siden.. Men etter jeg måtte kutte henne ut fordi hun såra meg så har hun begynt å spre løgner om meg siden hun tydeligvis prøver å ødelegge livet mitt!!! Og hun klagde også på at jeg var forelska i en fyr som var 15 år yngre enn meg når jeg var i midten av 40 årene.. Det var jo så ekkelt sa hun !! Men hun har selv vært gift med en mann som var 16 år eldre, og det var kun p.g.a penger sa hun.. de hadde ikke hatt sex på over 10 år sa hun.. Så hun var jo tydeligvis sjalu på meg når jeg fortalte om den fantastiske kjekke elskeren jeg hadde fått meg som var 15 år yngre. Og jeg var ikke bare ute etter sex med ham.. Jeg var også interessert i noe mer seriøst med ham.. Med det var ikke han dessverre.! Så da ble det ikke noe mer en et par dater med ham.. Men jeg tror nok jeg kunne ha prøvd med ham igjen om han hadde vært ute etter noe seriøst med meg.. Syns ikke det skal være et hinder for å starte et seriøst forhold kun p.g.a alder.. Det er jo mange som gifter seg med mye eldre damer og mannfolk! Bare se på Ashton Kutcher og Demi More blant annet, som ble sammen da han var 25 og hun var 40.. Dette er jo bare et av flere hundre eksempler!! Man burde aldri bry seg om andre når det kommer til alder! Om man finner den store kjærligheten i en fyr eller dame som er 15 år eldre eller yngre så har det ikke NOENTING å si, om andre syns aldersforskjellen er for stor! Det er også en fordel om yngre sier ifra om at de ikke er ute etter noe seriøst før de tar deg med på date! Sånn at vi som er eldre og vurderer et potentielt kjærlighetsforhold med en yngre gutt er klar over hva vi går til.. Jeg har selv opplevd å blir lurt ut på date flere ganger av yngre gutter som sa de var ute etter noe seriøst.. Men som likevel ikke var det etter at jeg hadde kasta bort tida mi på dem i flere måneder.. Jeg satte veldig pris på de som sa de bare var ute etter sex på disse datingsidene, sånn at jeg slapp å bruke tida mi på dem.. Folk som bare er ute etter sex burde heller holde seg unna datingsider syns jeg, finn deg heller en ONS på byen... Om jeg en sjelden gang finner meg en ONS på byen rekker jeg ikke å blir så knytta til folk, og da blir ikke nedturen like stor som den ofte gjør om jeg har drevet å chatta med en fyr i flere måneder.. Spesielt om han gir inntrykk av at han er interessert i meg på ulike måter.. Og ikke bare er interessert i meg for sex.. Men jeg har nå skjønt at mannfolk ikke er til å stole på så har holdt meg vekke fra dagting noen år.. Anonymkode: 7f27d...7d2 Skjønner ikke denne sjalusien. Det er da ingen problem for kvinner flest å treffe yngre menn, om man ønsker det. Høres mer ut som du hadde dårlige venner. Mine venninner som forlot eldre partnere fordi aldersforskjellen begynte å merkes svært godt traff, datet og hadde sex med en del yngre menn. Som i aldersforskjellen du nevner, rundt 10 år yngre. Det var ingen kritikk angående dette fra oss venner. Det var absolutt frivillig sex mellom to voksne. Om de begynte å ha sex med gutter på alder med våre sønner hadde det vært annerledes, fordi det gjerne hadde virket ekkelt for oss som fremdeles ser barna i disse. Ikke så rart kanskje, siden det er våre barn. Hadde en venninne prøvd seg på min sønn eller hans venner ville det vært ekkelt og flaut må jeg vedkjenne. At mine venninner var i 40 årene og hadde sex med menn i 30 årene reagerte jeg derimot ikke på. Heller ikke da en kollega og venninne i 50 årene hadde sex med en mann på 36. Godt voksne begge to. Ene av mine venninner er nå i fast forhold med en mann som er rundt 10 år yngre. Om jeg tenker noe om dette er det at han velger bort barn ved å bli i det forholdet, men han er da voksen nok til å ta den avgjørelsen selv. Anonymkode: 3390a...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #58 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har aldri blitt dumpa av noen, pga ikke hatt kjæreste før nå. Er kresen. Og han jeg nå er sammen med har heldigvis sagt at han bare vil ha meg og vi har snakka om dette, han syns heller ikke det er akseptabelt at eldre damer i 40 -50 årene går etter unge gutter. Han har faktisk fortalt meg selv at han har blitt utnyttet av eldre damer før, som har ville utnyttet han for kroppen hans og brukt han for sex. Og mens vi har vært sammen, vet du hva? Vi var på byen en gang sammen. Da var det ei gammel kjerring på 48 år ca som prøvde seg på han, selv om hun så at han var med meg. Heldigvis sa han at hun skal gå å at han ikke er interessert. Er det virkelig sånn dere holder på? Prøver til og med å fra oss kjæresten våres? Er dere virkelig så desperat? Faen meg helt sykt. Heldigvis vil ikke han ha dere gamle damer. Anonymkode: a6263...117 å mulig det var venninna mi på 48 , ho sa ho hadde rota med en ung kjekkas på byen.. men så dukka plutselig dama hans opp.. Som stod å hylte som ei annen psyko.. fordi hun måtte holde seg vekk fra typen hennes.. kun fordi hun hadde sagt hei til ham .. Anonymkode: 7f27d...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #59 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, vi reagerer. Jeg reagerer som ei jente i starten av 20 årene. Som dater en i 30 årene. Dere har faen ingen rettighet til å ta fra oss unge jenter de på våres alder. Og drit i å gå etter unge gutter i 20 årene! Når dere i 40 årene kan være moren til noen i 20 årene. Faen meg helt sykt. Jeg er 23 , og jeg vil ikke engang gå etter noen på 18 år, jeg syns til og med det er for ungt. Føler dere ikke skam? Dere bør skamme dere. Voksne damer i 40 årene som bevisst går etter unge gutter i 20 årene for å utnytte de for sex??? Det kaller jeg faktisk pedofil. Dere tenner på noen som kan være sønnen deres. Er helt sykt. Jeg dater en på 31 år, og han sier at han aldri har godtatt at ei dame i 40 årene plus har prøvd seg på han. Han vil bare ha meg. Anonymkode: a6263...117 Hvis du er sammen med en i 30-årene og er selv i starten av 20-årene dater du vel ikke en på egen alder? Jeg skrev om menn i starten av 30-årene ikke gutter i 20-årene. Det er en forskjell. Anonymkode: e5f07...343 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #60 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ja, vi reagerer. Jeg reagerer som ei jente i starten av 20 årene. Som dater en i 30 årene. Dere har faen ingen rettighet til å ta fra oss unge jenter de på våres alder. Og drit i å gå etter unge gutter i 20 årene! Når dere i 40 årene kan være moren til noen i 20 årene. Faen meg helt sykt. Jeg er 23 , og jeg vil ikke engang gå etter noen på 18 år, jeg syns til og med det er for ungt. Føler dere ikke skam? Dere bør skamme dere. Voksne damer i 40 årene som bevisst går etter unge gutter i 20 årene for å utnytte de for sex??? Det kaller jeg faktisk pedofil. Dere tenner på noen som kan være sønnen deres. Er helt sykt. Jeg dater en på 31 år, og han sier at han aldri har godtatt at ei dame i 40 årene plus har prøvd seg på han. Han vil bare ha meg. Anonymkode: a6263...117 En dame på 40 år er 9 år eldre enn ham. Han du dater er 8 år eldre enn deg. Det er mer eller mindre det samme i aldersforskjell, og i motsetning til ditt forhold er begge da skikkelig voksne. Jeg ble selv sammen med mann i begynnelsen av 30 årene da jeg var 22 år. Det er større forskjell i modenhet og livsfase det enn mann på 31 og kvinne på 40. Du burde finne deg yngre mann, heller enn å reagere på tilsvarende aldersforskjellen blant faktisk voksne. Anonymkode: 3390a...bf8 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå