AnonymBruker Skrevet 24. oktober #21 Skrevet 24. oktober Er vel motsatt som provoserer, når bestemødre jakter unge menn/gutter. Anonymkode: ae8c4...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #22 Skrevet 24. oktober Tror det er mye damer som prøver å shame andre damer fordi de er sjalu fordi ingen unge kjekke mannfolk vil ha dem.. Eller unge damer som prøver å sette eldre damer i dårlig lys fordi de har blitt dumpa til fordel for en eldre dame og er sjalu p.g.a det! Jeg har datet mange yngre gutter etter jeg ble rundt 40 og har jo opplevd at såkalte venninner har prøvd å fremstille meg som et ludder kun fordi jeg ofte likte gutter som var 10 år yngre enn meg.. Så hun gikk rundt og løyv til andre å sa jeg likte gutter som var 30 år yngre enn meg! Når jeg i realiteten likte flere gutter som var rundt 30 år når jeg var rundt 40.. Dette er i dag snart 10 år siden.. Men etter jeg måtte kutte henne ut fordi hun såra meg så har hun begynt å spre løgner om meg siden hun tydeligvis prøver å ødelegge livet mitt!!! Og hun klagde også på at jeg var forelska i en fyr som var 15 år yngre enn meg når jeg var i midten av 40 årene.. Det var jo så ekkelt sa hun !! Men hun har selv vært gift med en mann som var 16 år eldre, og det var kun p.g.a penger sa hun.. de hadde ikke hatt sex på over 10 år sa hun.. Så hun var jo tydeligvis sjalu på meg når jeg fortalte om den fantastiske kjekke elskeren jeg hadde fått meg som var 15 år yngre. Og jeg var ikke bare ute etter sex med ham.. Jeg var også interessert i noe mer seriøst med ham.. Med det var ikke han dessverre.! Så da ble det ikke noe mer en et par dater med ham.. Men jeg tror nok jeg kunne ha prøvd med ham igjen om han hadde vært ute etter noe seriøst med meg.. Syns ikke det skal være et hinder for å starte et seriøst forhold kun p.g.a alder.. Det er jo mange som gifter seg med mye eldre damer og mannfolk! Bare se på Ashton Kutcher og Demi More blant annet, som ble sammen da han var 25 og hun var 40.. Dette er jo bare et av flere hundre eksempler!! Man burde aldri bry seg om andre når det kommer til alder! Om man finner den store kjærligheten i en fyr eller dame som er 15 år eldre eller yngre så har det ikke NOENTING å si, om andre syns aldersforskjellen er for stor! Det er også en fordel om yngre sier ifra om at de ikke er ute etter noe seriøst før de tar deg med på date! Sånn at vi som er eldre og vurderer et potentielt kjærlighetsforhold med en yngre gutt er klar over hva vi går til.. Jeg har selv opplevd å blir lurt ut på date flere ganger av yngre gutter som sa de var ute etter noe seriøst.. Men som likevel ikke var det etter at jeg hadde kasta bort tida mi på dem i flere måneder.. Jeg satte veldig pris på de som sa de bare var ute etter sex på disse datingsidene, sånn at jeg slapp å bruke tida mi på dem.. Folk som bare er ute etter sex burde heller holde seg unna datingsider syns jeg, finn deg heller en ONS på byen... Om jeg en sjelden gang finner meg en ONS på byen rekker jeg ikke å blir så knytta til folk, og da blir ikke nedturen like stor som den ofte gjør om jeg har drevet å chatta med en fyr i flere måneder.. Spesielt om han gir inntrykk av at han er interessert i meg på ulike måter.. Og ikke bare er interessert i meg for sex.. Men jeg har nå skjønt at mannfolk ikke er til å stole på så har holdt meg vekke fra dagting noen år.. Anonymkode: 7f27d...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #23 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er mye damer som prøver å shame andre damer fordi de er sjalu fordi ingen unge kjekke mannfolk vil ha dem.. Eller unge damer som prøver å sette eldre damer i dårlig lys fordi de har blitt dumpa til fordel for en eldre dame og er sjalu p.g.a det! Jeg har datet mange yngre gutter etter jeg ble rundt 40 og har jo opplevd at såkalte venninner har prøvd å fremstille meg som et ludder kun fordi jeg ofte likte gutter som var 10 år yngre enn meg.. Så hun gikk rundt og løyv til andre å sa jeg likte gutter som var 30 år yngre enn meg! Når jeg i realiteten likte flere gutter som var rundt 30 år når jeg var rundt 40.. Dette er i dag snart 10 år siden.. Men etter jeg måtte kutte henne ut fordi hun såra meg så har hun begynt å spre løgner om meg siden hun tydeligvis prøver å ødelegge livet mitt!!! Og hun klagde også på at jeg var forelska i en fyr som var 15 år yngre enn meg når jeg var i midten av 40 årene.. Det var jo så ekkelt sa hun !! Men hun har selv vært gift med en mann som var 16 år eldre, og det var kun p.g.a penger sa hun.. de hadde ikke hatt sex på over 10 år sa hun.. Så hun var jo tydeligvis sjalu på meg når jeg fortalte om den fantastiske kjekke elskeren jeg hadde fått meg som var 15 år yngre. Og jeg var ikke bare ute etter sex med ham.. Jeg var også interessert i noe mer seriøst med ham.. Med det var ikke han dessverre.! Så da ble det ikke noe mer en et par dater med ham.. Men jeg tror nok jeg kunne ha prøvd med ham igjen om han hadde vært ute etter noe seriøst med meg.. Syns ikke det skal være et hinder for å starte et seriøst forhold kun p.g.a alder.. Det er jo mange som gifter seg med mye eldre damer og mannfolk! Bare se på Ashton Kutcher og Demi More blant annet, som ble sammen da han var 25 og hun var 40.. Dette er jo bare et av flere hundre eksempler!! Man burde aldri bry seg om andre når det kommer til alder! Om man finner den store kjærligheten i en fyr eller dame som er 15 år eldre eller yngre så har det ikke NOENTING å si, om andre syns aldersforskjellen er for stor! Det er også en fordel om yngre sier ifra om at de ikke er ute etter noe seriøst før de tar deg med på date! Sånn at vi som er eldre og vurderer et potentielt kjærlighetsforhold med en yngre gutt er klar over hva vi går til.. Jeg har selv opplevd å blir lurt ut på date flere ganger av yngre gutter som sa de var ute etter noe seriøst.. Men som likevel ikke var det etter at jeg hadde kasta bort tida mi på dem i flere måneder.. Jeg satte veldig pris på de som sa de bare var ute etter sex på disse datingsidene, sånn at jeg slapp å bruke tida mi på dem.. Folk som bare er ute etter sex burde heller holde seg unna datingsider syns jeg, finn deg heller en ONS på byen... Om jeg en sjelden gang finner meg en ONS på byen rekker jeg ikke å blir så knytta til folk, og da blir ikke nedturen like stor som den ofte gjør om jeg har drevet å chatta med en fyr i flere måneder.. Spesielt om han gir inntrykk av at han er interessert i meg på ulike måter.. Og ikke bare er interessert i meg for sex.. Men jeg har nå skjønt at mannfolk ikke er til å stole på så har holdt meg vekke fra dagting noen år.. Anonymkode: 7f27d...7d2 Jeg liker yngre menn, men jeg er jo realist og heller ikke interessert i noe seriøst forhold med dem. Det er nettopp der spenningen ligger for meg, det seksuelle. Jeg kunne aldri,aldri, vært i et forhold med en som er 15-20 år yngre enn meg! Og det er kanskje nettopp derfor sexen er så bra, for det er det det er. Rent begjær, aldri noe mas og hverdag sammen. Møter du yngre menn med tanker om at det skal bli forhold ut av det er det et mikroskopisk antall som er åpne for det. Anonymkode: 2c4ac...35a 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #24 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker yngre menn, men jeg er jo realist og heller ikke interessert i noe seriøst forhold med dem. Det er nettopp der spenningen ligger for meg, det seksuelle. Jeg kunne aldri,aldri, vært i et forhold med en som er 15-20 år yngre enn meg! Og det er kanskje nettopp derfor sexen er så bra, for det er det det er. Rent begjær, aldri noe mas og hverdag sammen. Møter du yngre menn med tanker om at det skal bli forhold ut av det er det et mikroskopisk antall som er åpne for det. Anonymkode: 2c4ac...35a ja jeg vet det er flere unge menn som er interessert i kun sex med eldre damer.. Men det har ikke jeg interesse av.. Jeg kunne heller ikke vært sammen med en som var 20 år yngre enn meg.. Men en som var 10-15 år yngre.. Nå er jeg snart 50 så jeg syns alder har mindre å mindre å si.. Men har jo skjønt at jeg bare kaster bort tida mi på yngre gutter så får vel slutte å date dem, selv om jeg ofte tenner mer på yngre gutter.. Det er ikke alltid mannfolk på min egen aldrer heller er ute etter noe seriøst så har jo skjønt at jeg like gjerne kan gi opp dating.. Det har vært for mange nedturer for meg dessverre!! Anonymkode: 7f27d...7d2
bullehurk Skrevet 24. oktober #25 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det er mye damer som prøver å shame andre damer fordi de er sjalu fordi ingen unge kjekke mannfolk vil ha dem.. Eller unge damer som prøver å sette eldre damer i dårlig lys fordi de har blitt dumpa til fordel for en eldre dame og er sjalu p.g.a det! Jeg har datet mange yngre gutter etter jeg ble rundt 40 og har jo opplevd at såkalte venninner har prøvd å fremstille meg som et ludder kun fordi jeg ofte likte gutter som var 10 år yngre enn meg.. Så hun gikk rundt og løyv til andre å sa jeg likte gutter som var 30 år yngre enn meg! Når jeg i realiteten likte flere gutter som var rundt 30 år når jeg var rundt 40.. Dette er i dag snart 10 år siden.. Men etter jeg måtte kutte henne ut fordi hun såra meg så har hun begynt å spre løgner om meg siden hun tydeligvis prøver å ødelegge livet mitt!!! Og hun klagde også på at jeg var forelska i en fyr som var 15 år yngre enn meg når jeg var i midten av 40 årene.. Det var jo så ekkelt sa hun !! Men hun har selv vært gift med en mann som var 16 år eldre, og det var kun p.g.a penger sa hun.. de hadde ikke hatt sex på over 10 år sa hun.. Så hun var jo tydeligvis sjalu på meg når jeg fortalte om den fantastiske kjekke elskeren jeg hadde fått meg som var 15 år yngre. Og jeg var ikke bare ute etter sex med ham.. Jeg var også interessert i noe mer seriøst med ham.. Med det var ikke han dessverre.! Så da ble det ikke noe mer en et par dater med ham.. Men jeg tror nok jeg kunne ha prøvd med ham igjen om han hadde vært ute etter noe seriøst med meg.. Syns ikke det skal være et hinder for å starte et seriøst forhold kun p.g.a alder.. Det er jo mange som gifter seg med mye eldre damer og mannfolk! Bare se på Ashton Kutcher og Demi More blant annet, som ble sammen da han var 25 og hun var 40.. Dette er jo bare et av flere hundre eksempler!! Man burde aldri bry seg om andre når det kommer til alder! Om man finner den store kjærligheten i en fyr eller dame som er 15 år eldre eller yngre så har det ikke NOENTING å si, om andre syns aldersforskjellen er for stor! Det er også en fordel om yngre sier ifra om at de ikke er ute etter noe seriøst før de tar deg med på date! Sånn at vi som er eldre og vurderer et potentielt kjærlighetsforhold med en yngre gutt er klar over hva vi går til.. Jeg har selv opplevd å blir lurt ut på date flere ganger av yngre gutter som sa de var ute etter noe seriøst.. Men som likevel ikke var det etter at jeg hadde kasta bort tida mi på dem i flere måneder.. Jeg satte veldig pris på de som sa de bare var ute etter sex på disse datingsidene, sånn at jeg slapp å bruke tida mi på dem.. Folk som bare er ute etter sex burde heller holde seg unna datingsider syns jeg, finn deg heller en ONS på byen... Om jeg en sjelden gang finner meg en ONS på byen rekker jeg ikke å blir så knytta til folk, og da blir ikke nedturen like stor som den ofte gjør om jeg har drevet å chatta med en fyr i flere måneder.. Spesielt om han gir inntrykk av at han er interessert i meg på ulike måter.. Og ikke bare er interessert i meg for sex.. Men jeg har nå skjønt at mannfolk ikke er til å stole på så har holdt meg vekke fra dagting noen år.. Anonymkode: 7f27d...7d2 Gode refleksjoner 👍 Det første du skriver er iallefall 100 % riktig, det er selvopplevd flere ganger. Vi har nok litt igjen før aldersforskjell "feil vei" blir alminnelig akseptert dessverre. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg liker yngre menn, men jeg er jo realist og heller ikke interessert i noe seriøst forhold med dem. Det er nettopp der spenningen ligger for meg, det seksuelle. Jeg kunne aldri,aldri, vært i et forhold med en som er 15-20 år yngre enn meg! Og det er kanskje nettopp derfor sexen er så bra, for det er det det er. Rent begjær, aldri noe mas og hverdag sammen. Som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg er 50, og kan strekke meg ned mot slutten av 20-årene om kjemien stemmer. Du formulerer det veldig bra, Takk 👏 1 1
Bamseklemmer Skrevet 25. oktober #26 Skrevet 25. oktober (endret) bullehurk skrev (12 timer siden): Gode refleksjoner 👍 Det første du skriver er iallefall 100 % riktig, det er selvopplevd flere ganger. Vi har nok litt igjen før aldersforskjell "feil vei" blir alminnelig akseptert dessverre. Som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg er 50, og kan strekke meg ned mot slutten av 20-årene om kjemien stemmer. Du formulerer det veldig bra, Takk 👏 Du vet jo hvorfor jeg elsker deg og andre kvinner som deg, og det dere gjør med unge menn ja?🥰 Dere er de eneste bidragsyterne til, at unge menn blir mye mere og fortere seksuellt moden.. Jeg er et levende bevis på det😇 Ingen mann blir "verdens beste elsker".. før man har vært noen ganger under teppenet, med ei moden overkåt kvinne❣️😉 Endret 25. oktober av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #27 Skrevet 25. oktober Er over 60 og får en "hore-følelse" av meg selv om jeg tenker sex med en ung mann. Skal jeg få noe glede av det, må han være minst i femtiårene. Anonymkode: ae8c4...1ea
Nowayback Skrevet 25. oktober #28 Skrevet 25. oktober (endret) Provoserer ikke. Tenner på det selv. Hadde lett pult damer helt opp i tidlig 60-årene. Er 39 selv. Endret 25. oktober av Nowayback 1 1
Nowayback Skrevet 26. oktober #29 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er over 60 og får en "hore-følelse" av meg selv om jeg tenker sex med en ung mann. Skal jeg få noe glede av det, må han være minst i femtiårene. Anonymkode: ae8c4...1ea Å ligge med en yngre har jo ingenting med å betale for det å gjøre. Så hore-utsagnet har jo ikke rot i virkeligheten. Om man simpelthen bare ikke temmer på det, er det jo helt ok. Men om man undergraver fantasier pga samfunnets forventninger er det jo trist. Noen av de som tenner meg mest er over 60. Hadde følt meg heldig hvis jeg fikk oppleve noe sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #30 Skrevet 26. oktober Kommenterer ikke så mye rundt dette, men husker at da jeg var ung og gikk mye på byen så var det de på min egen alder jeg hadde mest lyst på. Gikk ikke det kunne jeg finne på å legge an på eldre damer, mest for moro. Ellers betraktes menn som legger an på yngre kvinner som noen griser. Tenker at det bør være likt for menn og kvinner i så fall 🙂 I bunn og grunn burde ikke folk blande seg. Anonymkode: 1a2df...100 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #31 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 9.08): Er over 60 og får en "hore-følelse" av meg selv om jeg tenker sex med en ung mann. Skal jeg få noe glede av det, må han være minst i femtiårene. Anonymkode: ae8c4...1ea Jeg har en vennine som ofte har falt for yngre gutter, vil ikke si hun er en hore fordet.. Hun har ikke tilfeldig sex med gud å hvermann.. Kun med folk hun har datet som hun så som en potensiell partner.. Alder er bare et tall sier nå jeg.. Jeg vil heller si at folk er litt horete når de ligger rundt med alt som går på to bein.. eller om de er gift med noen kun for å slippe å jobbe og forsørge seg selv.. som gjelder noen andre av mine venninner.. Disse andre venninnene mine liker folk som er eldre enn seg selv eller like gamle.. og de er ikke sammen med dem p.g.a kjærlighet men av andre grunner, som sex og penger.. ville nok heller kaldt dem horete.. Men det gjør jeg jo ikke .. Folk med dine holdninger som kaller folk horete kun fordi de liker noen som er yngre enn seg er jo ikke helt smarte.. Lettere tilbakestående vil jeg si de er.. sånn sier jeg jo ikke til de.. med mindre de provoserer med å si noe frekt til meg først sånn som du gjør.. Selv er jeg gift med en yngre mann .... og har vært de i 20 år.. jeg er ikke horete fordet om.. Han er 10 år yngre enn meg.. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har funnet den store kjærligheten.. Og driter i at andre kanskje ser ned på meg fordet.. De fleste mennesker lever jo i sexløse ekteksap uten kjærlighet virker det som.... Sånn er det iverfall i min omgangskrets.. og det er med gjevaldrende eller eldre mannfolk disse kvinnene er gift med.. Anonymkode: 7f27d...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #32 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kommenterer ikke så mye rundt dette, men husker at da jeg var ung og gikk mye på byen så var det de på min egen alder jeg hadde mest lyst på. Gikk ikke det kunne jeg finne på å legge an på eldre damer, mest for moro. Ellers betraktes menn som legger an på yngre kvinner som noen griser. Tenker at det bør være likt for menn og kvinner i så fall 🙂 I bunn og grunn burde ikke folk blande seg. Anonymkode: 1a2df...100 vel folk har forskjellig smak.. ikke alle som legger så mye vekt på alder når de dater.. de er mer opptatt av å finne noen de faktisk har følelser for.. Sånn har det iver fall hvert for meg.. Og jeg vet at mannen min mener det samme.. Han ville ikke byttet meg ut for noen .. Han er min sjelsevnen og jeg elsker ham.. Hvorfor kan ikke folk slutte å shame folk p.g.a aldersforskjell.. Det er så utrolig dårlig gjort.. Han er 10 år yngre enn meg.. Og vi har vært lykkelig gift nå i 20 år.. Tror ikke noen kan se at vi har forskjellig alder.. Jeg har alltid blitt fortalt at jeg holder meg godt for alderen.. Anonymkode: 7f27d...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #33 Skrevet 26. oktober Knuller bare eldre damer , er også bare sammen med eldre i forhold fordi yngre tenner meg ikke, Er sammen med ei som er 16 år eldre enn meg. Anonymkode: e6dac...2fb 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #34 Skrevet 27. oktober Det provoserer ikke. Det som kan provosere er når de eldre damene skal prakke på alle at det er fordi de er så seksuelt overlegne yngre jenter, har mer erfaring, vet hva de vil, og at eldre damer også er sexy. Det er da jeg blir litt provosert. Fordi de har ikke skjønt hvorfor de yngre mannfolka ligger med dem. Det har kun med tilgjengelighet å gjøre. Konkurransen om attraktive unge jenter er så sinnssyk at for de aller fleste menn kan de ikke konkurrere om disse jentene. Hva er løsningen? Man må opp i alder. Jo eldre kvinner man ser etter, jo færre menn er det å konkurrere med. Tilgangen disse eldre damene har på sex med attraktive menn er også lavere enn en bloddeilig 23-åring har. Så de blir gjerne ekstra sjarmert av at en yngre mann viser interesse for nettopp dem. Men realiteten er at han ligger med deg kun fordi det er enklere, ikke fordi du er bedre. Anonymkode: 6650e...231
Topper og daler Skrevet 27. oktober #35 Skrevet 27. oktober bullehurk skrev (På 23.10.2025 den 11.57): Problemet er stort sett shaming og misunnelse fra andre kvinner, fra menn så er det oftest stokk stein konservativt livssyn med eller uten religion. Ja, jeg vet det finnes unntak... legg merke til at jeg skriver "stort sett". Jeg mener det er stikk motsatt: Stokk, stein konservativt livssyn fra kvinner og misunnelse fra menn som selv ikke lykkes på sjekkemarkedet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #36 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det provoserer ikke. Det som kan provosere er når de eldre damene skal prakke på alle at det er fordi de er så seksuelt overlegne yngre jenter, har mer erfaring, vet hva de vil, og at eldre damer også er sexy. Det er da jeg blir litt provosert. Fordi de har ikke skjønt hvorfor de yngre mannfolka ligger med dem. Det har kun med tilgjengelighet å gjøre. Konkurransen om attraktive unge jenter er så sinnssyk at for de aller fleste menn kan de ikke konkurrere om disse jentene. Hva er løsningen? Man må opp i alder. Jo eldre kvinner man ser etter, jo færre menn er det å konkurrere med. Tilgangen disse eldre damene har på sex med attraktive menn er også lavere enn en bloddeilig 23-åring har. Så de blir gjerne ekstra sjarmert av at en yngre mann viser interesse for nettopp dem. Men realiteten er at han ligger med deg kun fordi det er enklere, ikke fordi du er bedre. Anonymkode: 6650e...231 Dette er bare tull. Attraktive kvinner kan velge og vrake uansett alder. Og de fleste blir mer kresne med årene, ikke mindre. Men selvfølgelig kan man bli sjarmert av å bli forsøkt sjekket opp av en man ikke hadde forventet å bli sjekket opp av - uansett alder. Anonymkode: def60...750 4 1
bullehurk Skrevet 27. oktober #37 Skrevet 27. oktober Topper og daler skrev (53 minutter siden): Jeg mener det er stikk motsatt: Stokk, stein konservativt livssyn fra kvinner og misunnelse fra menn som selv ikke lykkes på sjekkemarkedet. Det kan også være en faktor, absolutt. Men jeg har nok selv merket misunnelsen mest fra kvinner, noen blikk som ikke på noen måte er til å misforstå. Yngre = " inbillsk gammel røy som tror hun er ung og deilig" ... Eldre og jevnaldrende = "Hvem tror du at du egentlig er ?"
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #38 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det provoserer ikke. Det som kan provosere er når de eldre damene skal prakke på alle at det er fordi de er så seksuelt overlegne yngre jenter, har mer erfaring, vet hva de vil, og at eldre damer også er sexy. Det er da jeg blir litt provosert. Fordi de har ikke skjønt hvorfor de yngre mannfolka ligger med dem. Det har kun med tilgjengelighet å gjøre. Konkurransen om attraktive unge jenter er så sinnssyk at for de aller fleste menn kan de ikke konkurrere om disse jentene. Hva er løsningen? Man må opp i alder. Jo eldre kvinner man ser etter, jo færre menn er det å konkurrere med. Tilgangen disse eldre damene har på sex med attraktive menn er også lavere enn en bloddeilig 23-åring har. Så de blir gjerne ekstra sjarmert av at en yngre mann viser interesse for nettopp dem. Men realiteten er at han ligger med deg kun fordi det er enklere, ikke fordi du er bedre. Anonymkode: 6650e...231 Det er da mennene (de det gjelder) som pleier å si at de synes de eldre kvinnene er mer sexy fordi de har mer erfaring, vet hva de vil også videre - det er da ikke kvinnene? Som du ser i tråden her er det helt på ekte menn som foretrekker eldre kvinner, ikke fordi de nødvendigvis ikke får en "bloddeilig 23-åring". Folk er forskjellige, og det må være helt i orden Anonymkode: 1ce5f...1ff 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #39 Skrevet 27. oktober Det provoserer hvertfall en del yngre kvinner at menn på deres egen alder velger eldre flørter/sexpartnere. Jeg tror det bunner i at de føler konkurranse fra uventet hold, fra kvinner de anser som utseendemessig underlegne og så forstår de ikke at eldre kvinner ofte tilbyr bedre sex. For det er hemningsløs sex med en kvinne som er aktiv og vet hva hun driver med de fleste yngre menn oppgir som grunn til at de velger en eldre sexpartner. "Jenter på min alder legger seg bare på rygg og bidrar ikke" er en gjenganger. Anonymkode: dabe4...c02 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #40 Skrevet 27. oktober trukke det provoserer, men det er vel litt mer det at man dytter det oppi ansiktet til folk her fordi man nettopp vil ha reaksjoner. og når de får reaksjonene så er det sånn: hvorfor reagerer dere på den her måten a : O Anonymkode: 700a2...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå