Gå til innhold

Skal møte en mann for sex, men han gjør meg usikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en mann via nettet og vi snakker seksualitet, og er begge kun ute etter en seksuell greie. Ikke ons, men noe langvarig seksuelt. 

Men han bruker så lang tid på å svare noen ganger. Når vi skal møtes nå så trenger jeg at man bygger opp spenning rett før møte, og en betryggelse med svar bare. Jeg synes det føles litt ekkelt å ikke ha bygd noe opp av trygghet og spenning akkurat samme dag som møte. Er det jeg som er litt teit her? Jeg har fått litt kalde føtter pga dette at han bruker mange timer på å svare, noen ganger en halv dag. Og så svarer jeg igjen når jeg får svar, og han svarer da igjen mange timer etterpå. Jeg skjønner at han ikke hele tiden er på tlf, men det bygger jo ingen spenning ved å holde på sånn. Vurderer å trekke meg. Jeg vil jo føle sommerfugler i magen før møtet, ikke frustrasjonen. 

Anonymkode: 9471b...41d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet, sexen blir sikkert dårlig, virker som en type som kun tenker på seg selv.

Anonymkode: 2f394...782

• Liker 20
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde jeg ikke giddet, sexen blir sikkert dårlig, virker som en type som kun tenker på seg selv.

Litt den tanken jeg er inne på nå ja. Takk for svar. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg usikker så hadde jeg heller prøvd å finne en annen 🙂

Anonymkode: 6f669...bd5

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nja.. jeg har gjort lignende mange ganger. En god del skikkelige gode knull har det faktisk blitt 

Anonymkode: efd10...f46

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har en jobb og et liv, så synes jeg ikke noen timer er merkelig, avhengig av hva slags jobb han har. Jeg synes ikke det blir riktig å påstå at han bare tenker på seg selv av den grunn.

Men samtidig, så er det viktig at du er klar over hva du trenger, og bevege deg deretter. Hvis det er viktig for deg, så er dere ikke kompatible, og du bør kansellere avtalen og heller finne noen andre. 

Anonymkode: b04f5...cea

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er han gift/samboer? De svarer helst i arbeidstiden eller etter leggetid. Viss du er usikker hadde jeg droppet det, skriv det til han, at du er usikker. At du vurderer å trekke deg. 

Anonymkode: 5a97b...0c9

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er han gift/samboer? De svarer helst i arbeidstiden eller etter leggetid. Viss du er usikker hadde jeg droppet det, skriv det til han, at du er usikker. At du vurderer å trekke deg. 

Anonymkode: 5a97b...0c9

Nei, ikke gift. Og han svarer nesten dårligst i arbeidstiden og på kvelden, sier han legger bort tlf på kveld. Men jeg trenger litt dirty talk og spenning før møte, for å være på topp og klar liksom. Blir også utrygg av sene svar. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde jeg ikke giddet.

Har hatt det sånn i en tidligere seksuell relasjon. Han brukte kjempelang tid på å svare, og jeg ble helt tullerusk i hodet av det. Det ble skikkelig usunt for meg.

Jeg vil anbefale å finne en kar som er mer kompatibel med deg mtp kommunikasjon både før og etter møtet. 

Anonymkode: 19ffa...cdd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det dårlige følelser selv før første møtet er det virkelig bare dumt å prøve det. Her kan du slippe veldig mye frustrasjon.

Anonymkode: 81ac0...c57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av alt jeg kan angre på i livet er det å gruble på menn. Holde fast i snøret når de ikke er helt "der".

Hadde ikke møtt han.

Anonymkode: 53493...85e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg droppa  jeg har hatt en fast sexpartner i mange år, pga avstand blir det kun med det, men til og med vi skriver mye hyppigere i dagen/dagene før vi skal treffes, erter hverandre litt opp. En fyr som ikke er interessert i det hadde jeg droppet. 

Anonymkode: 0a94d...046

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lang tid på å svare? Han har vel en jobb å skjøtte? 

Anonymkode: 1cb3e...571

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2025 azz....nå blir su sett på som en raring dersom du ikke har mobilen påskrudd og att med deg hele tiden....verden er gal...

Anonymkode: 14ae9...a86

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke gift. Og han svarer nesten dårligst i arbeidstiden og på kvelden, sier han legger bort tlf på kveld. Men jeg trenger litt dirty talk og spenning før møte, for å være på topp og klar liksom. Blir også utrygg av sene svar. 

Sannsynligvis tenker han ikke slik selv - for mange er jo sextreff gjerne kun akkurat dét. At man møtes for å ha sex, og slipper å kommunisere noe særlig i mellom? 

Har dere vært åpne om hverandres ønsker og behov rundt kommunikasjon mellom treff? 

Anonymkode: b04f5...cea

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har møtt en mann via nettet og vi snakker seksualitet, og er begge kun ute etter en seksuell greie. Ikke ons, men noe langvarig seksuelt.

Den største tabben er å bare prate om sex.. fordi det gir ingen varme av vennlighet😉

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men han bruker så lang tid på å svare noen ganger. Når vi skal møtes nå så trenger jeg at man bygger opp spenning rett før møte, og en betryggelse med svar bare. Jeg synes det føles litt ekkelt å ikke ha bygd noe opp av trygghet og spenning akkurat samme dag som møte. Er det jeg som er litt teit her? Jeg har fått litt kalde føtter pga dette at han bruker mange timer på å svare, noen ganger en halv dag. Og så svarer jeg igjen når jeg får svar, og han svarer da igjen mange timer etterpå. Jeg skjønner at han ikke hele tiden er på tlf, men det bygger jo ingen spenning ved å holde på sånn. Vurderer å trekke meg. Jeg vil jo føle sommerfugler i magen før møtet, ikke frustrasjonen. 

Sex skal jo være spennende og tennende, men samtidig trenger vi tillit og vennlighet for å gjøre oss selv trygg.. 
"Vi må samarbeide bedre, ellers blir du bare tekst på internett" Den strofen kan du med god samvittighet sende til han, hvis ikke engasjement er større enn det er.. Han er bare sånn passelig interessert i deg, det gir ingen tillit, vennlighet eller spenning. Det virker motsatt på deg.. for du trenger sommerfugler.. Han må få ut fingern, ellers kommer andre til å erobre hjerte ditt. 
Frustrerte kvinner er liksom prikken over i.. De yter alltid litt ekstra når de først havner under teppenet🥰🤭

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du bare sex med navere som ikke har noe liv?

Anonymkode: d433f...dd4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Idiot, var hennes navn... 

Anonymkode: 0179e...82f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Avsluttet det. Han begynte å komme med rare unnskyldninger nå rett før møte om at det ene og det andre hadde skjedd, sånn at vi ikke kan møtes likevel. Sa han skulle ringe to ganger, men når jeg sier at han kan ringe så kan han plutselig ikke det likevel rett etter han har sagt det. Gidder ikke sånt tull. Føler meg litt teit da som sto her klar og pyntet, men det er jo en del av livet. Takk for svar dere. Og nei jeg er ingen idiot- bare et menneske. 

• Liker 3
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Avsluttet det. Han begynte å komme med rare unnskyldninger nå rett før møte om at det ene og det andre hadde skjedd, sånn at vi ikke kan møtes likevel. Sa han skulle ringe to ganger, men når jeg sier at han kan ringe så kan han plutselig ikke det likevel rett etter han har sagt det. Gidder ikke sånt tull. Føler meg litt teit da som sto her klar og pyntet, men det er jo en del av livet. Takk for svar dere. Og nei jeg er ingen idiot- bare et menneske. 

Det var bra du fant det ut. Når det gjelder sextreff, så er det fryktelig mange som bare har det i kjeften, eller kun liker å fantasere om at de hadde sjansen. 

Når det gjelder mannlig kommunikasjon generelt, så hørtes det ganske klassisk ut. Vi gjør en avtale om et tidspunkt, og da er det liksom ikke noe poeng i å snakke ihjel akkurat det. Det tok lang tid jeg skjønte dette med å holde henne varm. 

Anonymkode: e248e...242

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...