Abr@xas Skrevet 30. mars 2006 #1 Skrevet 30. mars 2006 Jeg (tror) jeg har krysset av for at firefox skal brukes som standard nettleser, men når jeg klikker meg inn for å lese ny epost via MSN, popper explorer opp..... Hvordan kan jeg få Firefox til å åpne absolutt alle sider ?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #2 Skrevet 30. mars 2006 Sjekk en gang til om det er standard nettleser. Hadde samme problemet med min mail før, tror krysset ikke ble "sittende".
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 Jeg (tror) jeg har krysset av for at firefox skal brukes som standard nettleser, men når jeg klikker meg inn for å lese ny epost via MSN, popper explorer opp..... Hvordan kan jeg få Firefox til å åpne absolutt alle sider ? ← MSN = Microsoft. I MSN er det gjort slik at den ikke bruker standard nettleser i Windows, men explorer uansett. Er en eller annen patch du kan installere, men jeg vet ikke hva, siden jeg bruker en annen klient til MSN. Uansett, ikke tukle noe med standard nettleser i windows. Den er sikkert satt til å være Firefox, men MSN bryr seg som sagt ikke. Shitty Microsoft.
Catzy Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Du kan laste ned en Add-on til MSN Messenger, som lar deg få opp mailen din i FireFox i stedet for Internet Explorer: http://www.stuffplug.com/ Enkelte antivirus og Antispyware-programmer reagerer på den add-on'en, men jeg har ikke opplevd noen store problemer med den. Installeres på egen risiko. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå