Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket blåbærsyltetøy-merke er best til pannekaker?

Sist kjøpte vi en som smakte skikkelig kunstig (tror det var Nora 100%).

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bor i utlandet, så med merke kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Men jeg fikk veldig lyst på pannekaker. Kanskje i morgen som noe lett etter jobben før vi spiser noe sunnere og mer mettende om kvelden?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes de fleste blåbærsyltetøyene som fås kjøpt, er skrekkelig søte, men det fra Nora Lett er ikke det aller verste, i hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Ta en tur innom en matbutikk med bra utvalg og kjøp frosne blåbær. Tin en passende mende og rør med litt sukker. Det blir kjempegodt!

Gjest Gjest
Skrevet
Ta en tur innom en matbutikk med bra utvalg og kjøp frosne blåbær. Tin en passende mende og rør med litt sukker. Det blir kjempegodt!

Enig i den, men når det gjelder syltetøy, så bør man se på etiketten hvor mye bær og sukker det er pr 100 gram. De billigste har 40% bær og resten sukker - det kan bli noe søtt. :)

Skrevet

Er det noen som kan anbefale et blåbærsyltetøy-merke?

Skrevet

Hvis jeg skal kjøpe blåbærsyltetøy, kjøper jeg alltid Lerums. Synes de har gode syltetøy med mye bær i. Safta derfra er også kjempegod.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som kan anbefale et  blåbærsyltetøy-merke?

Jada. ;)

Maribel fra Lidl.

Gjest Tudeliduu
Skrevet

Er det noen som har prøvd Heistads lavkaloriblåbærsyltetøy? Har smakt jordbærsyltetøyet, som er overraskende godt til å være så magert.. :) Anbefales!!

Skrevet

Jeg kjøpte en gang blåbær-bringebærsyltetøy som jeg syntes var helt nydelig! Mye mildere enn rent blåbærsyltetøy, med kjempegod smak. Men nå finner jeg det ikke lenger. Noen som vet hvor og om det finnes enda?

Det anbefaler jeg dersom det fremdeles eksisterer på markedet! :Nikke:

Skrevet
Jeg kjøpte en gang blåbær-bringebærsyltetøy som jeg syntes var helt nydelig! Mye mildere enn rent blåbærsyltetøy, med kjempegod smak. Men nå finner jeg det ikke lenger. Noen som vet hvor og om det finnes enda?

:Nikke:

Noe sånt du mener?: Dronningsyltetøy (se nederst på siden).
Skrevet

Jeg synes Noras Hjemmelagede er godt, syltetøy skal være søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...