AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Skrevet 22. oktober Hadde dere kjøpt enebolig på ett sted dere ønsker minst men uten så mange naboer. Eller på det stedet der dere aller helst vil bo med mange naboer? Hva veier tyngst? Beliggenhet eller naboer? Anonymkode: 69621...597
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde dere kjøpt enebolig på ett sted dere ønsker minst men uten så mange naboer. Eller på det stedet der dere aller helst vil bo med mange naboer? Hva veier tyngst? Beliggenhet eller naboer? Anonymkode: 69621...597 Beliggenhet er kjempeviktig, syns jeg. Naboene vet man jo ikke noe om som regel før man kommer, men er man folkesky så bør man kanskje vurdere et sted uten naboer. Jeg elsker mennesker, og å bli kjent med folk, så naboer er et stort pluss. Anonymkode: 523d6...71e
newman01 Skrevet 23. oktober #3 Skrevet 23. oktober Jeg er ikke redd for mennesker, så jeg hadde definitivt kjøpt et hus der jeg ønsker å bo, og som har best beliggenhet. Ser ingen gleder å bo ensomt og langt unna kollektivtransportmuligheter Jeg synes det er greit at naboer styrer med gressklipper, motorsag, hagearbeid, barn som leker osv, tilogmed på søndager. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #4 Skrevet 23. oktober Beliggenhet har vært det viktigste når vi har kjøpt hus. Kort vei til skole og idrettsanlegg, brukbar vei til jobb osv Anonymkode: 031af...127 2
Ms. Steele Skrevet 23. oktober #5 Skrevet 23. oktober Jeg hadde i hvert fall ikke kjøpt et hus på et sted jeg ikke ønsket å bo, helt uavhengig av antall naboer. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Skrevet 24. oktober Ts. Jeg har hunder hvis det har noe å si. De kan bjeffe: Anonymkode: 69621...597
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #7 Skrevet 25. oktober Jeg hadde kjøpt hus der jeg ønsket å bo, men jeg hadde ikke ønsket å bo der det var veldig tettbodd. Ikke fordi jeg er redd mennesker, men fordi det er deilig med luft rundt meg, å få være i fred og stillhet. Anonymkode: c74f5...eb8 1
Perfume Skrevet 25. oktober #8 Skrevet 25. oktober Jeg( vi) skal kjøpe etterhvert, for oss er det mer betydning å bo litt for oss selv. Ikke liksom milevis fra andre, men helst uten naboer nærmere enn 500 meter. For oss er det selve huset som betyr noe for oss, samt tomten. Ikke beliggenhet. Folk er forskjellige. Hva ønsker DU da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå