Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg synes det er litt gøy å finne ut hva folk tenker om de som bor rundt om i landet vårt. Hvordan vil dere beskrive trøndere? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dem er hyggelige. Eksen min er en trønder og hun er den beste kjæresten jeg har hatt.

Anonymkode: b0413...330

AnonymBruker
Skrevet

Er trønder selv og har ikke noe vondt å si om dem. :) Det er en samlebetegnelse for en gruppe mennesker som er veldig forskjellige. Trøndelag er jo ganske stort. Relativt sett.

Anonymkode: a7cf8...61e

Skrevet

Jeg har sjelden vært der, men Trøndelag er vel som alle andre områder/byer/steder. Trivelige og utrivelige mennesker som deler det samme området.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er jo ikke noe spesielle 😅 bor i Trondheim og vi er som alle andre folk. Alle er forskjellige.

Anonymkode: 7617e...498

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si vi er med uformelle og mere rett fram enn østlendinger og sørlendinger. Vi forestiller oss ikke så mye, man er som man er 😊 

Anonymkode: 801ee...993

AnonymBruker
Skrevet

Trøndere liker karsk. 

Anonymkode: f7257...cbe

Skrevet (endret)

Deilige friske karer i allefall, humor og 0 selvhøytidlighet

Endret av bullehurk
Skrevet

De virker litt mer pervo en gjennomsnittet av befolkningen 

Skrevet
vazelina skrev (På 22.10.2025 den 21.15):

Hei alle sammen!

Jeg synes det er litt gøy å finne ut hva folk tenker om de som bor rundt om i landet vårt. Hvordan vil dere beskrive trøndere? 

De som jeg har møtt, har vært trivelige og hyggelige. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg forstått dialekten så kan det vere jeg ikke hadde syntes de var så trivelige som jeg tror de er. 

Anonymkode: b5d34...252

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg forstått dialekten så kan det vere jeg ikke hadde syntes de var så trivelige som jeg tror de er. 

Anonymkode: b5d34...252

Det minner meg om dette 😂😂

AnonymBruker
Skrevet

De er veldig klikkete. De virker hyggelige, men veldig vanskelig å komme inn i sirklene deres. De liker å holde seg med sine og gjøre det de alltid har gjort. Nye ting blir oversett, og øl- og matfestival er det eneste som vekker litt liv i dem. Ellers er de ganske lukket.

Anonymkode: 00032...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...