vazelina Skrevet 22. oktober #1 Skrevet 22. oktober Hei alle sammen! Jeg synes det er litt gøy å finne ut hva folk tenker om de som bor rundt om i landet vårt. Hvordan vil dere beskrive trøndere?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober Jeg synes dem er hyggelige. Eksen min er en trønder og hun er den beste kjæresten jeg har hatt. Anonymkode: b0413...330
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober Er trønder selv og har ikke noe vondt å si om dem. Det er en samlebetegnelse for en gruppe mennesker som er veldig forskjellige. Trøndelag er jo ganske stort. Relativt sett. Anonymkode: a7cf8...61e
Ramsay Street Skrevet 22. oktober #4 Skrevet 22. oktober Jeg har sjelden vært der, men Trøndelag er vel som alle andre områder/byer/steder. Trivelige og utrivelige mennesker som deler det samme området.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Skrevet 22. oktober Vi er jo ikke noe spesielle 😅 bor i Trondheim og vi er som alle andre folk. Alle er forskjellige. Anonymkode: 7617e...498
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #6 Skrevet 23. oktober Jeg vil si vi er med uformelle og mere rett fram enn østlendinger og sørlendinger. Vi forestiller oss ikke så mye, man er som man er 😊 Anonymkode: 801ee...993
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #7 Skrevet 23. oktober Trøndere liker karsk. Anonymkode: f7257...cbe
bullehurk Skrevet 23. oktober #8 Skrevet 23. oktober (endret) Deilige friske karer i allefall, humor og 0 selvhøytidlighet Endret 23. oktober av bullehurk
Lur Venn Skrevet 23. oktober #9 Skrevet 23. oktober De virker litt mer pervo en gjennomsnittet av befolkningen
Mardina Skrevet 23. oktober #10 Skrevet 23. oktober vazelina skrev (På 22.10.2025 den 21.15): Hei alle sammen! Jeg synes det er litt gøy å finne ut hva folk tenker om de som bor rundt om i landet vårt. Hvordan vil dere beskrive trøndere? De som jeg har møtt, har vært trivelige og hyggelige.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #11 Skrevet 23. oktober Hadde jeg forstått dialekten så kan det vere jeg ikke hadde syntes de var så trivelige som jeg tror de er. Anonymkode: b5d34...252
Ramsay Street Skrevet 24. oktober #12 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg forstått dialekten så kan det vere jeg ikke hadde syntes de var så trivelige som jeg tror de er. Anonymkode: b5d34...252 Det minner meg om dette 😂😂
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Skrevet 24. oktober De er veldig klikkete. De virker hyggelige, men veldig vanskelig å komme inn i sirklene deres. De liker å holde seg med sine og gjøre det de alltid har gjort. Nye ting blir oversett, og øl- og matfestival er det eneste som vekker litt liv i dem. Ellers er de ganske lukket. Anonymkode: 00032...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå