AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hvor lenge varte det? 1 uke i morgen siden det starta og er helt grusomt vondt i både munn/tenner, hals/øre. Crp var på 8 på mandag men normal i dag. Gleder meg til å kunne spise ordentlig igjen😅 Anonymkode: 5da8d...047
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Uff. Ofte 1-2 uker. Har du spurt om Rinexin? Anonymkode: 9fb6a...61a 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Uff. Ofte 1-2 uker. Har du spurt om Rinexin? Anonymkode: 9fb6a...61a Å såpass ja😰 hadde du tannsmerter også? Gikk det bare plutselig over? Har hatt det før de fleste gangene går det over men kan vare sånn 2-3 dager 😅 første gangen jeg fikk det og det var like vondt måtte jeg ha antibiotika for å få bort, men hadde da også et tilleggsvirus før det brøt ut. Hjalp det mye med rinexin? Anonymkode: 5da8d...047
Stormur Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Kan vare eit par veker dessverre. God betring. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Har vært sykmeldt i 2 uker pga det og uka etter med kraftig ørebetennelse😑 Anonymkode: db9e0...98a 1
Raven.Writingdesk Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvor lenge varte det? 1 uke i morgen siden det starta og er helt grusomt vondt i både munn/tenner, hals/øre. Crp var på 8 på mandag men normal i dag. Gleder meg til å kunne spise ordentlig igjen😅 Anonymkode: 5da8d...047 Ring lege og be om rinoxin. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Uff, forferdelig. Har du vært til lege? Denne buljongen hjelper for forkjølelse med tetthet og vondt i halsen, men jeg vet ikke med bihulebetennelse. Kanskje den kan lindre litt når du ikke føler du får spist ordentlig en gang: https://www.medicalmedium.com/blog/healing-broth Anonymkode: 53134...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Crp kan være lav selv med alvorlig bihulebetennelse. Snakker om erfaring, til tider er det kun inne i bihulebetennelse og derfor ikke vises, det var beskjeden jeg fikk på øre nese og hals. Her endte det med siden fastlege ikke ville gi noe pga lav crp, at havnet inn på legevakt og så ut som noen hadde slått til meg Anonymkode: 765c6...64c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Hvis det er en lett betennelse går det over i løpet av en ukes tid. Hvis det setter seg sånn at jeg får vondt i tennene må det nesespray og Rinexin til. Da løsner det verste i løpet av en uke, men det tar fort to uker før jeg er helt frisk. Anonymkode: 1c13b...6d0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Å såpass ja😰 hadde du tannsmerter også? Gikk det bare plutselig over? Har hatt det før de fleste gangene går det over men kan vare sånn 2-3 dager 😅 første gangen jeg fikk det og det var like vondt måtte jeg ha antibiotika for å få bort, men hadde da også et tilleggsvirus før det brøt ut. Hjalp det mye med rinexin? Anonymkode: 5da8d...047 Tenner. Vondt i ansiktet. Vond smak i munnen. Svak. Skikkelig kjedelig. Men Rinexin gjør at det slipper litt, og ikke blir verre. Anonymkode: 9fb6a...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå