AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:46 #21 Skrevet onsdag kl. 18:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ialle dager er det folk prater til TS? Dette er ett kjempe traume for henne! Hvor gammel er du TS? Det er vanskelig å gi råd uten å vite det. Det er lov å være forbanna og kvalm nå å unngå han så best du kan. Det er helt nytt sår og det må føles helt for jævlig. Anonymkode: 317ed...ba4 Er 22 år. Takk for alle meldingene Anonymkode: 886d2...a3a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:58 #22 Skrevet onsdag kl. 18:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fant ut i går at faren min har vært utro mot moren min. Han har et barn i et annet land med en annen dame, og han har løyet til familien. Moren min bor fortsatt med ham, men hun vil ikke skille seg. Ingen av oss barna ønsker at han skal fortsette å bo i barndomshjemmet, men huset står på ham. Jeg er i sjokk og kvalm av hele situasjonen. Har sovet dårlig, er uvel og føler jeg ikke kjenner ham lenger. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham nå, og hele familien er i kaos. Hvordan håndterer man noe sånt? Hva bør jeg gjøre, både for min egen del og for familien? Anonymkode: 886d2...a3a Snakk med mora di. Hør hva hun vil og hva hennes ønske er. Kanskje det er noe dere kan gjøre for hverandre. Det kan være hun sier nå at hun ikke vil skilles fordi hun ikke vet hvordan hun skal løse det økonomisk, eller det kan være andre grunner. Det er sikkert mange tanker som går gjennom hodet hos henne også nå! Men at hun betale for alt, er feil. Det høres ut som hun er i den klassiske kvinnefellen. Når det kommer til det økonomiske, så løser det seg ved en evt skilsmisse. Bare å spørre her inne om mor måtte ha spørsmål. Forum er veldig fint til sånt. Men ha gjerne en åpen dialog med henne om hun ønsker det. Men tips henne gjerne om forum slik at hun selv kan søke råd og ikke gå via deg som datter, for det kan være hun ikke ønsker å belaste deg. Bruk tiden nå. Ikke gjør noe overilt. Anonymkode: f66d7...9ea
Tipaa Skrevet onsdag kl. 20:20 #23 Skrevet onsdag kl. 20:20 Hun betaler for alt mens huset står på han??
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:30 #24 Skrevet onsdag kl. 20:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Familieterapi med voksne mennesker fordi far har vært utro mot mor? Altså. Men ettersom hun omtaler det som barndomshjemmet så er hun kanskje ikke voksen. Anonymkode: 17834...a26 Er familieterapi bare for familier med små barn tenkte du? Eller er FAMILIEterapi for kanskje.. familier? Slutter man å være familie når den yngste fyller 18? Eller kanskje kan familieterapi være en hjelp for flere i familien, hvis de er en typisk norsk familie vil jeg kanskje tro at far ikke er så flink til å kommunisere generelt og hvertfall ikke om følelser. Men kunne prate med en terapeut kan gjøre samtalen bedre og at alle får rom til å prate. nå var ikke dette rådet til deg da, åpenbart, selv om du sikkert ikke hadde hatt vondt av å se på andre muligheter 💁🏻♀️ Anonymkode: 59329...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå