AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Skrevet 22. oktober Hvordan la han skjønne for alvor at jeg ikke ønsker dette og mister lysten når jeg skønner jeg ikke er nok? Anonymkode: 28a24...4e7 2
Snabeltann Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober Date? Ligger du med en date og lar deg provosere av han? Om det bare er en random date så er det vel bare å blokkere og glemme han? 🤔 Er vel ikke noe å lure på… 23 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan la han skjønne for alvor at jeg ikke ønsker dette og mister lysten når jeg skønner jeg ikke er nok? Anonymkode: 28a24...4e7 Hmmm… driver du og lugger med fyren før du er skikkelig kjent med ham? Vel, da kan sånt som dette skje… 🤷♂️ Anonymkode: bec9a...528 1 9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Skrevet 22. oktober Dropp han, da skjønner han det. Anonymkode: 7383d...2dd 16 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Skrevet 22. oktober Høres mer ut som dere driver med sextreff enn dating, ihvertfall fra han side. Anonymkode: b679b...55c 12 3
Doolittle Skrevet 22. oktober #6 Skrevet 22. oktober Helt ok å lufte tanken for kjæresten sin, men da må man akseptere å få nei også. Og da lar man det ligge. Det er ikke for alle, og det må man godta. Når det er sagt så handler det ikke om at du ikke er nok. Det er ikke deg det handler om, det handler om å oppfylle en fantasi, og ingen andre ville kunnet oppfylle den fantasien alene de heller. Det høres ut som om dette er en fyr som tenker mer på seg selv enn på dere som par, og det er en type fyr jeg tenker at det er greit å dumpe om han ikke endrer seg etter at du har sagt tydelig fra og dere har snakket grundig om hvorfor du ikke ønsker å oppfylle fantasien han (og det er det helt greit at du ikke har lyst til). Ikke tenk at det er deg det noe galt med, for det er det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Skrevet 22. oktober Selv om han skulle slutte å mase om det- vil du ha en mann som maser om trekant når han nettopp har blitt kjent med deg? Da vet du at han ikke ønsker noe seriøst. Men uansett om du vil ha seriøst eller ikke- er det noe du ikke vil så la være å møte han igjen. Hvis noen prøver presser deg til noe man ikke vil så kan man helt enkelt slutte å ha kontakt med den personen. Det finnes andre menn der ute Anonymkode: 5c715...f1d 4 5
Sander33 Skrevet 22. oktober #8 Skrevet 22. oktober Date? Han bruker deg jo som fuckfriend. Du ber ikke en dame du har langsiktige planer med på en 3 kant.. 15 8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #9 Skrevet 23. oktober Har du mistet fullstendig lysten, trenger du vel ikke råd herfra, da er det bare å gå videre. Anonymkode: 3a25a...9c8 3 8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #10 Skrevet 23. oktober Haha, han der hadde jeg bare sluttet å svare. For en taper. Anonymkode: 28598...74f 6 1 3
17.11 Skrevet 23. oktober #11 Skrevet 23. oktober Hadde bare gått videre med livet mitt, det er flere fisk i havet. 5
Cam03 Skrevet 23. oktober #12 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan la han skjønne for alvor at jeg ikke ønsker dette og mister lysten når jeg skønner jeg ikke er nok? Anonymkode: 28a24...4e7 Hvis han maser om en tredjeperson og du mister lysta allerede i date-fasen, så er det vel bare å avslutte datinga. Det finnes mange andre du kan date. 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #13 Skrevet 23. oktober Hva er det du vil egentlig? Ha et monogami forhold til han men at han også bare skal ville ha deg? I så fall har han jo med rene ord fortalt deg at det ikke er slik han er.. Så hva er det du da lurer på? HVordan du skal forandre en fyr du ikke en gang har et fast forhold til men dater? For det gir mening for deg? Anonymkode: 81011...1d9 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #14 Skrevet 23. oktober Dette er vel mer en FF enn en date? Jeg hadde droppet han. Anonymkode: cf8f5...4be 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #15 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er det du vil egentlig? Ha et monogami forhold til han men at han også bare skal ville ha deg? I så fall har han jo med rene ord fortalt deg at det ikke er slik han er.. Så hva er det du da lurer på? HVordan du skal forandre en fyr du ikke en gang har et fast forhold til men dater? For det gir mening for deg? Anonymkode: 81011...1d9 Ja jeg ønsker vi skal være monogame og nok for hverandre. Ts Anonymkode: 28a24...4e7
late_argument Skrevet 23. oktober #16 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg ønsker vi skal være monogame og nok for hverandre. Ts Anonymkode: 28a24...4e7 Høres ut som du må finne en annen ... 10 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #17 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg ønsker vi skal være monogame og nok for hverandre. Ts Anonymkode: 28a24...4e7 Mest sannsynlig så er han ikke en sånn person. Han kan prøve å si: Neida, klarer meg uten også. Men han vil nok ikke endre seg, og dette vil komme opp igjen på et senere tidspunkt, hvor du har mye sterkere følelser, og da er det enda verre. Så spørr deg selv om du ønsker det? Han mener nok ikke noe vondt med det, men hvis dette absolutt ikke er noe du selv ønsker, så ville jeg nok styrt unna dette her♡ Anonymkode: 3651c...eb8 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #18 Skrevet 23. oktober Kutt han ut og gå videre. This is who he is. Og folk forandrer seg ikke. Du må heller finne en du liker, og som liker det du liker. Like barn leker best vet du. Anonymkode: 03d53...b3d 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #19 Skrevet 23. oktober Det er ingen dateforhold TS. Han er en ff. Så gjør deg selv en tjeneste og gjør det slutt. Han er ikke interessert i et forhold. Anonymkode: 79369...194 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #20 Skrevet 24. oktober Sander33 skrev (På 22.10.2025 den 18.29): Date? Han bruker deg jo som fuckfriend. Du ber ikke en dame du har langsiktige planer med på en 3 kant.. Hvorfor ikke. Kanskje han har dårlig erfaring med en tidligere prippen partner og vil forsikre seg at han ikke går igjennom slikt igjen. Det har jeg hvertfall planer om når jeg forlater mi pripne kjerring. Mitt drømme koneevne skal tåle at jeg har sex med andre og hun skal like anal! Anonymkode: 447f9...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå