Gå til innhold

Påstand; kan damer egentlig noen gang stole på at menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At ikke menn går bak ryggen på dama dersom han får muligheten…?

Anonymkode: a06d2...522

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 3a764...5b6

• Liker 1
Skrevet

Ja self. Bare ikke finn deg en rundbrenner😉

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis personligheten er bra. Det er her nøkkelen ligger. Du må luke ut drittsekkene og de sjøloptatte karene.

Anonymkode: 1702f...337

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kan stole på de fleste menn, men selvsagt ikke alle menn.

Anonymkode: 9db1e...c94

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ja, i noen få tilfeller. Snakker med menn som snakker som om de fleste menn ikke er til å stole på.  Om det er for å hevde seg selv over alle andre vet jeg ikke. Jeg stoler av en eller annen grunn mindre på en mann som stadig må påpeke at han aldri kunne vært utro sånn helt ut av der blå nå og da. 

Men jeg vet at det finnes standhaftige menn som ikke lar pikken få ha siste ordet også 😉

Endret av Sannhetsøkende
Skrevet

Akkurat like mye som menn kan stole på at kvinner ikke er utro. Utroskap handler ikke om kjønn, men om person.

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (1 minutt siden):

Akkurat like mye som menn kan stole på at kvinner ikke er utro. Utroskap handler ikke om kjønn, men om person.

Menn er vel mye mer drevet av pikken enn damer av musa!

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (Akkurat nå):

… med forbehold om at kvinners utroskap kan ende opp med at han blir lurt til å tro at han er far til et barn som ikke er hans.

Så lik risiko, men med litt større mulige  konsekvenser.

AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (1 minutt siden):

Ikke på kvinneguiden. Her er det kun menn som er utro.

Anonymkode: 2d675...730

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva snakker du om nå da din løk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva snakker du om nå da din løk.

Det er noen sånne gærninger her…

• Liker 1
Skrevet

Ja. 

blir som å påstå at «kan menn egentlig stole på at dama ikke er klin gal (under hormonsyklusen). Menn har sexdrive damene dramadrive😆 uff nå får jeg kjeft! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Pikken er en ganske død kjøtt og blodfylt  ting, som primært blir brukt til urinering. Den styrer ingenting, det er bare hode på toppen som styrer den😉

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

At ikke menn går bak ryggen på dama dersom han får muligheten…?

Nei. Hver fjerde mann har vært utro så da bør man ikke utelukke muligheten for at du er en av de uheldige.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke opplevd det fram til nå dessverre. Det er en forventning jeg ikke har lenger selv om jeg har tillit.

Endret av Strigiformes
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg stoler ikke på menn for fem flate øre. Det er kun en liten promille med aseksuelle menn som kan stoles på. Så lenge forholdet er godt nok, så er de i stand til å være fornøyd i et fast forhold. 

Doolittle skrev (42 minutter siden):

Feil, menn er så absolutt mye verre enn kvinner når det kommer til sex. Det finnes individer hos begge kjønn som ikke følger kjønnsnormen. Ingen regler uten unntak. Så det er ikke absolutt alle, men det er de fleste. 

Anonymkode: f516e...f91

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke sånn at det er mange på menn som klager på at dama har vært ute med andre heller. Med mindre det er noen få kvinner som puler nærmest alle mennene, må det være omtrent like mange kvinner som puler rundt som menn. De fleste er jo utro med en av motsatt kjønn. Du vet .. en pikk + en fitte osv?

De færreste utro menn er utro med en annen mann.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være så enkelt at hvis damer ikke oppfører seg slik at resultatet blir at menn søker andre mennesker for nærhet, da er mye mindre sannsynlighet for de gjør akkurat det. 

Mao. Er du en heks, da er mer sannsynlig han går bak ryggen din. Så det magiske ordet her er at dere må se dere selv i speilet og still spørsmål om dere er bra nok, til å ikke ha en utro mann?

Anonymkode: 2ea99...528

AnonymBruker
Skrevet

Magiske ordet er selvinnsikt!

Anonymkode: 2ea99...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...