AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Skrevet 22. oktober Huda mi er sensitive og litt tørr ( voksen hud) Liker godt La roche posay ansiktskrem. Men jeg lurer på om jeg skulle brukt litt ansiktsolje for å få mer glød? Noen med greie på dette som vil hjelpe meg? På forhånd tusen takk Anonymkode: 33a34...160
AprilLudgate Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober Jeg legger til squalene oil oppi kremen. Foretrekker the ordinary sin. 1
Virrevirrevapp Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober Jeg bruker renseolje (precleance) før ansiktsrens. Dermalogica. Den er veldig drøy, varer et år omtrent https://www.vitusapotek.no/hudpleie/rens-og-ansiktsrens/dermalogica-precleanse-150-ml/p/990146
Blingblingtahei Skrevet 23. oktober #4 Skrevet 23. oktober Ville gått for en squalane olje ja, jeg har en retinol olje med squalane fra cosrx, veldig god, men i og med at du er tørr og sensitiv ville jeg nok gått for en ren squalane olje. Om du er fuktfattig og ikke fettfattig så vil du etter min opplevelse bare føles tørrere i huden om man bruker diverse olje på, men squalane er veldig likt olja huden produserer selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå