AnonymBruker Skrevet 22. oktober #21 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): I følge denne artikkelen har ca 7 av 10 kvinner hatt minst ett one-night stand. Så det gir jo en indikasjon? Anonymkode: 0ca99...864 Britisk undersøkelse. Har du vært i England eller i utlandet der engelske ferierer? Det er ganske annen kultur enn den norske. I Norge er det nå nykonservative strømninger i mange miljøer, og mange kvinner på 21 år er heller fremdeles jomfruer enn å ligge rundt. Deriblant min datter og hennes nære venninner. Bare så det er sagt, jeg er ikke begeistret for at mange unge kvinner går tilbake til fortiden, med seksuelle restriksjoner og skam rundt det å være like fri til å utforske seksuelt som gutta. I Norge er ons og løssluppenhet vanlig i noen miljøer, veldig restriksjoner vanlig i andre miljøer, og så har man også mange mellom, som ikke lett gjør slikt, men heller ikke nødvendigvis aldri har prøvd, eller fullstendig avviser at det kan skje. Å ha hatt en ons i løpet av livet burde heller ikke være noe å kritisere kvinner for. Kvinner er også unge, kåte og nysgjerrig på det seksuelle. Det er ikke bare unge menn som er det. Det er naturlig også for kvinner. Så finner også en del kvinner ut at det ikke gir dem noe å ha uforpliktende sex, men kanskje måtte de teste det for å komme til den konklusjonen. Å ha hatt en ons eller "tabbe" betyr på ingen måte å ligge med mange nødvendigvis. Anonymkode: 8efeb...b04 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #22 Skrevet 22. oktober Jeg trenger ikke tilknytning for å ha lyst. Om jeg ligger med vedkommede er en annen sak. Anonymkode: a3b84...84f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #23 Skrevet 22. oktober Jeg må ha en emosjonell tilknytning og like personen. Være betatt. Så jeg har ikke sex uten følelser. Derfor har jeg kun hatt sex med ham jeg er gift med. Anonymkode: fc781...b19 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #25 Skrevet 26. oktober Jeg må være forelsket eller ha en sterk connection/gjensidig tiltrekning. Har en som har begynt å sende meg halvnakne bilder fordi han har lyst på meg. Men jeg føler ingenting for han seksuelt og blir litt uvel hver gang han sender bilder. 😅 Han er kjekk fyr og alt men nei . Har ikke noe i mot tilfeldig sex osv men har skjønt at det må være noe spesielt der for at det skal skje. Kan ikke ha meg med en tilfeldig mann selv om han er kjekk. Anonymkode: 8f614...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #26 Skrevet 26. oktober Nei, kun et flott utseende. Min tenning styres av utseende stort sett. Anonymkode: cad02...847
Phitta Phjong Skrevet 26. oktober #27 Skrevet 26. oktober Absolutt ikke. Rent fysisk tiltrekning er mer enn nok. Jeg har også en fetish for det totalt fremmede, og da betyr det ingenting hvem som kommer inn døra, bare jeg føler meg trygg på at hen ikke er voldelig eller vil meg noe vondt. Jeg har ved noen tilfeller banket på en hotelldør med bind for øynene og ikke visst hvem som åpner. Jeg har også vært den som ligger naken i en seng og venta, uten å vite hvem som skal komme å leke med meg. jeg har deltatt i gangbang uten å kjenne mannfolka i forkant. Det tenner meg sykt å bare være tilgjengelig som et objekt for tilfredsstillelse.
SPOCA Skrevet 26. oktober #28 Skrevet 26. oktober Ja, derfor har jeg heller aldri hatt ONS. Jeg må ha følelser for mannen. Derfor interesserer andre menn enn mannen min meg svært lite. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #29 Skrevet 26. oktober Jeg har vært sånn hele livet. Kun ligget med menn jeg har en relasjon til. Nå er jeg 45 år, og bryr meg ikke lenger. Jeg liker å være singel og kan ha sex uten at det er følelser involvert. Anonymkode: a8ae0...077
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #30 Skrevet 26. oktober Så lenge mannen puler meg godt nok så er jeg fornøyd. Det skal helst være litt hardt. Anonymkode: 0d001...892
Rødvinsfilosofen Skrevet 26. oktober #31 Skrevet 26. oktober Trenger ikke sterke følelser, å være betatt eller forelsket. Men jeg trenger en kjemi som gjør at jeg får lyst på ham. Jeg trenger å kjenne en form for trygghet om at han er «hel ved» 🪵 Det er en forskjell på menn som liker CNC og røff sex VS de som liker vold og å voldta. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #32 Skrevet 26. oktober Trenger en form for tilknytning for å ha sex med en mann ja.. De handler om kjemi ... Jeg har jo ikke lyst til å ligge med hvem som helst.. Noen ganger har jeg også mista lysten på en mann når jeg fant ut at han ikke var interessert i noe seriøst med meg.. det tiltros for at jeg syns vi hadde helt fantastisk sex første gang.. Derfor kunne jeg aldri hatt en elsker selv om det var en mann jeg var forelska i .. Anonymkode: 056de...483
Mardina Skrevet 26. oktober #33 Skrevet 26. oktober Må være betatt eller forelsket ja. Driver ikke med ONS.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #34 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 16.39): Jeg klarer ikke ligge med noen jeg ikke kjenner meg tilknyttet til. Dersom for eksempel tilknytningen oppleves svekket som følge av tillitsbrudd, forsvinner også lysten. I en verden der det virker som de fleste knuller rundt uten å tenke, lurer jeg på om jeg er litt gammeldags? Anonymkode: 12149...980 Jeg klarer ikke ha sex med noen jeg ikke er kjæreste med. Men må også ha tillit og trygghet. Når det er brutt så funker det ikke. Anonymkode: 8f947...f97
Langline Skrevet 26. oktober #35 Skrevet 26. oktober Trenger ikke å være forelsket i, men det må være en kjemi der. Alltid kjemitreff for å sjekke ut om det er en oppegående, tillitsvekkende smart type, god blikkontakt, smil, intelligent flørtende samtale mm 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #36 Skrevet 26. oktober Jeg må ikke ha en følelsesmessig tilknytning, men må føle meg trygg. Så må vi ha en connetion med humor og god kommunikasjon samt være tiltrukket. Jeg skiller veldig mellom tilknytning i forhold og kun sex da. Ons er ikke interessant. Faste ff. Voksen Kvinne❤️ Anonymkode: 3f50c...eb5 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #37 Skrevet 26. oktober Rødvinsfilosofen skrev (9 timer siden): Trenger ikke sterke følelser, å være betatt eller forelsket. Men jeg trenger en kjemi som gjør at jeg får lyst på ham. Jeg trenger å kjenne en form for trygghet om at han er «hel ved» 🪵 Det er en forskjell på menn som liker CNC og røff sex VS de som liker vold og å voldta. Ja, men dessverre ikke lett å se den forskjellen før man er i sårbar situasjon, og det er for sent å oppdage dette. Jeg er blitt voldtatt. Ingenting som skulle tilsi at mannen "likte" det. Var vel også mer at han i situasjonen var kåt og mistet hode. Anonymkode: 8efeb...b04
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #38 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, men dessverre ikke lett å se den forskjellen før man er i sårbar situasjon, og det er for sent å oppdage dette. Jeg er blitt voldtatt. Ingenting som skulle tilsi at mannen "likte" det. Var vel også mer at han i situasjonen var kåt og mistet hode. Anonymkode: 8efeb...b04 Stakkars deg ❤️ Anonymkode: 0c49a...893
Rødvinsfilosofen Skrevet 26. oktober #39 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men dessverre ikke lett å se den forskjellen før man er i sårbar situasjon, og det er for sent å oppdage dette. Jeg er blitt voldtatt. Ingenting som skulle tilsi at mannen "likte" det. Var vel også mer at han i situasjonen var kåt og mistet hode. Anonymkode: 8efeb...b04 Veldig leit å høre! Mener ikke at kvinner har ansvaret for å forutsi hvilke menn som er i stand til å voldta. Det har de ikke.
BeeKind Skrevet 27. oktober #40 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 18.18): Nei. Jeg har hatt sex med en annen mann nøyaktig null ganger. Det er sånn det ser ut når man ikke har lyst til å gjøre noe. Anonymkode: 0ca99...864 Det gjelder deg, det betyr ikke at andre kan ha erfaringer som er annerledes. Jeg syns ikke vi bør anta at alle som har sex nødvendigvis har veldig lyst og nyter det hver gang. Da avskriver vi veldig mange fortellinger om det motsatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå