Gå til innhold

Hvor mange barn har du, - fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid hatt lyst på 2 barn og fikk tvillinger.

Fornøyd med 2. Kunne overhodet ikke tenkt meg flere og er glad for at de har hverandre!

Anonymkode: 45336...b30

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2 barn. Egentlig burde jeg være fornøyd, for at jeg fikk barn i det hele tatt er et mirakel. Hadde gitt opp pga mange år med ufrivillig barnløshet. Så kom nr en og jeg var evig takknemlig. At  nr to kom var en stor bonus. Men nå så drømmer jeg om nr 3, selv om det aldri kommer til å bli noe av. Ungene er 5 år, og 1,5 år og jeg blir 42 år neste år så tenker at jeg er for gammel til å få flere. Dessuten krever den eldste ekstra pga auteisme, så kapasiteten for nr 3 er jeg usikker på om vi hadde klart.  Mannen er også tydelig på at han ikke vil ha flere.. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsket ett men fikk tvillinger. Elsker dem til månen og tilbake, men jeg kjenner at jeg egentlig bare har kapasitet til én, som også var planen. 

Mannen stiller heldigvis virkelig opp og tar sin del +, men jeg er bare ikke skapt for dette. De er 1.5 år. 

Anonymkode: 0aaa9...146

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

1. Skulle gjerne hatt 1 til. 

Anonymkode: 266ca...51e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen barn og trives godt med det. Trulelu

Anonymkode: 51f44...bd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk nettopp nummer tre, og familien føles nå komplett 🥰

Anonymkode: d3542...786

Skrevet

Jeg har seks barn. Veldig fornøyd. 

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har 5 barn ❤️❤️💙❤️❤️var 25 da jeg fikk første som jeg  bruker å si fikk attpåklatten først 🤣🤣🤣🤣  så fikk jeg 4 på rappen  siste var jeg nesten 40 år ble 40 det året.. vi har null barnevakt omtrent…  jeg bor laaaangt fra mine foreldre .. dem har av og til noen unger om sommeren 1 uke .. ellers klarer vi oss.. ingen av mine var planlagt men høst velkommen..  har  3 barn med utfordringer .. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 4 barn, noe som er uvanlig i dag. Vokste selv opp med ett søsken, men vi bor i ulike byer og treffes kanskje 3-4 ganger i året. Barna mine har ingen fettere eller kusiner på min side. Jeg skulle gjerne hatt større familie og flere søsken. Dette er en av grunnene til at jeg har valgt å få 4 barn selv. Jeg ser allerede nå hvor stor glede dem har av hverandre. Har aldri angret! 

Anonymkode: ccad1...134

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen barn og trives godt med det. Trulelu

Anonymkode: 51f44...bd7

Hva er trulelu??

Anonymkode: 9c814...70b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det perfekte antall for meg - 0!

Anonymkode: fc095...cb6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

1 barn. Hadde sett for meg å få flere barn, men mannen min døde og jeg ønsker ikke barn med en annen mann. Så det ble med det ene barnet❤️

Anonymkode: f4cf2...48b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en på 10 mnd. Kunne tenkt tre men hadde tøff barsel og nyfødtperiode at det gjør meg usikker. 
Økonomisk og overskuddmessig er vel to mest forsvarlig, og helst med litt aldersforskjell. 

Anonymkode: 1bee9...0fc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ett barn. Ønsket meg et til,men det gikk ikke. Mtp helse og økonomi,ser jeg nå at det kanskje var greit at det bare ble ett barn,men vet at barnet mitt savner søsken..  

Anonymkode: 1351f...7dc

• Hjerte 1
Skrevet

0, veldig fornøyd med det😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ønsket ett men fikk tvillinger. Elsker dem til månen og tilbake, men jeg kjenner at jeg egentlig bare har kapasitet til én, som også var planen. 

Mannen stiller heldigvis virkelig opp og tar sin del +, men jeg er bare ikke skapt for dette. De er 1.5 år. 

Tvillinger de første årene kan være ordentlig tøft. Ingen trøst om du bare ville ha 1, men det blir bedre ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tvillinger de første årene kan være ordentlig tøft. Ingen trøst om du bare ville ha 1, men det blir bedre ❤️

Tusen takk. Det trøster❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet

Har to, en av hver med 4,5 år i mellom. hadde en tøff fødsel og barselperiode med første og var usikker på om vi skulle få flere men så gjorde vi det. Andre barnet der gikk alt som en drøm, men til gjengjeld er hun nå svært hormonell tenåring. Så noe skal det være.

Jeg elsker barna mine og ønsker meg egentlig ikke flere. For oss hadde nok alderen og en betydning da vi fikk dem sent. Hadde vi ikke fått andre barnet via naturmetoden så hadde vi latt det bli med den ene barnet, vi var ikke motivert til masse ivf forsøk.

Vi har nå to tenåringer og det er egentlig lite jobb, de ordner mye selv og trenger lite oppfølging da ingen er aktive innen organiserte ting, det ene barnet har en aktivitet som krever lite foreldre engasjement.

Det jeg synes har vært krevende er småbarnstiden, så ble det lettere og lettere for hvert år. Når de kunne gå selv til skolen og være litt alene da var jeg egentlig i himmelen.

Anonymkode: 3f72a...155

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
tussi84 skrev (18 timer siden):

Har 2 barn. Egentlig burde jeg være fornøyd, for at jeg fikk barn i det hele tatt er et mirakel. Hadde gitt opp pga mange år med ufrivillig barnløshet. Så kom nr en og jeg var evig takknemlig. At  nr to kom var en stor bonus. Men nå så drømmer jeg om nr 3, selv om det aldri kommer til å bli noe av. Ungene er 5 år, og 1,5 år og jeg blir 42 år neste år så tenker at jeg er for gammel til å få flere. Dessuten krever den eldste ekstra pga auteisme, så kapasiteten for nr 3 er jeg usikker på om vi hadde klart.  Mannen er også tydelig på at han ikke vil ha flere.. 

Føler på det samme, forstår deg så godt!

Anonymkode: bd396...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...