AnonymBruker Skrevet 23. oktober #81 Skrevet 23. oktober Har 2. Burde vært 0. Anonymkode: 947cd...dce 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #82 Skrevet 23. oktober 4, 3 jenter og 1 gutt. Helt perfekt! Anonymkode: fc335...9ec
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #83 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 4, 3 jenter og 1 gutt. Helt perfekt! Anonymkode: fc335...9ec 5 år mellom yngst og eldst. Ingen twins. Var travelt de første årene (vi har ingen barnevakt). Men nå når de er større har det løsnet litt, og de eldste kan se til de minste hvis jeg skal noe. Alle går på aktiviteter, men bor midt i smørøyet, så alle kan sykle til sitt. Anonymkode: fc335...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #84 Skrevet 23. oktober Er fornøyd med småbarnslivet. Jeg venter nr tre nå, og vi ser for oss fire totalt Anonymkode: d1275...aff
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #85 Skrevet 23. oktober To, gutt og jente. De skiller 4,5 år. Jeg elsker ungene, men to er nok særlig ettersom jeg endte opp alene med dem. Da jeg ble gravid hadde jeg venner, familie, jobb og ektemann men i løpet av årene har hverdagen endret seg. Familie gikk bort, venner forsvant, ektemann og jeg ble sklit og etterhvert mistet jeg både jobb og helse. Rart hvordan livet kan endre seg så drastisk. Anonymkode: 94e2d...126 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #86 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her. Hvis noen ser dette og har lyst å tilføye: dere som har valgt antall, har faktorer som deres egen alder og overskudd, nettverk i form av barnevakt osv eller lignende spilt en stor rolle? Jeg står selv i en situasjon med lite nettverk rundt meg, og lite mulighet for reell "utvidelse" av dette, så lurer på om det er noe jeg bør tenke på, i tillegg til at mengden fritidsaktiviteter osv krever mer tid med årene. Hører gjerne fra dere med 2+ barn som er litt større og dermed litt mer som "skjer" enn hos de aller minste barna😊 Anonymkode: bd396...cb9 Nei, alder har ikke vært en faktor for meg. Fikk henne da jeg nettopp var fylt 20, så kunne jo fint fått mange flere uten problem sånn sett. Jeg ønsket å vie hele min tid til dette ene barnet, jeg orker ikke søskenkrangling, rot eller timeplaner som nesten ikke går ihop. Jeg bodde langt fra familie da hun var liten, det gikk fint med bare ett barn. Det var aldri en faktor for meg uansett. Jeg bare visste at jeg ikke ønsket flere. Ellers er jeg ikke fan av småbarnsperioden, noe jeg allerede visste før jeg fikk barn, og nå når hun går på vgs og er mer voksen, er det fint å være helt ferdig med småbarnstid, bleieskift, barnehage og alt det der. Småbarnsperioden varer heldigvis veldig kort, og jeg visste at når jeg var ferdig med den, var jeg ferdig for alltid. Jeg kommer aldri til å oppleve det igjen, og det er veldig deilig å tenke på. Anonymkode: 6cf81...36d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #87 Skrevet 23. oktober Har 2. Klarer ikke å bestemme oss for om vi ønsker en til eller ikke. Anonymkode: 128e1...f55 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #88 Skrevet 23. oktober Har to og er veldig fornøyd med det. Anonymkode: c4d64...7a2
merry Skrevet 24. oktober #89 Skrevet 24. oktober Vi har tre sønner, det to år mellom hver. vi har ikke hatt avlastning av besteforeldre, men de har stor glede av hverandre, så angrer ikke på at vi gikk for tre 🙂 1 1
Arkana Skrevet 24. oktober #90 Skrevet 24. oktober Vi har tre barn (to gutter og en jente) og er fornøyde. Vi ønsket oss tre så det er helt perfekt. Det er så fint å ha en liten flokk og det er herlig å se det gode forholdet mellom dem. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #91 Skrevet 24. oktober har null barn, og har aldri ønsket meg barn i det hele tatt. så helt greit for min del. Anonymkode: b1f91...8a2 3
MariaIsabel Skrevet 24. oktober #92 Skrevet 24. oktober Har 2, og skulle gjerne hatt en eller to til. Prøver på nr 3 nå, men er i (tidlig) overgangsalder (er 30), så ikke sikkert det går.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #93 Skrevet 24. oktober Har to og ville ha det ❤️. Mest fordi vi ikkje har kapasitet til fleire. Mannen og eg har begge ADHD. Vi har begge leiarjobbar i ulike sektorar med krevjande ansvar og stor logistikk. Det eine barnet er født prematurt og krevje litt ekstra oppfølging. Ein tredje hadde velta heile lasset. Vi gir oss mens ting er på eit akseptabelt nivå. Vi skal følja opp dei vi har sikkelig. Vi har plass og økonomi. Anonymkode: a86f3...00c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #94 Skrevet 27. oktober Har 4 stk. skulle gjerne hatt flere men etter jeg holdt på å dø når jeg gikk gravid nå sist så blir det ikke flere. Jeg blir også ekstremt dårlig når jeg er gravid så avstanden mellom barna er stor 😂 Anonymkode: f6b1e...465
Anononyma Skrevet 27. oktober #95 Skrevet 27. oktober Har 2, vi ønsker oss 3. men har fått beskjed om at kroppen min egentlig ikke tåler et svangerskap til og at neste svangerskap evt vil være et risikosvangerskap. Vi er i tenkeboksen. Men 3 hadde vært gøy 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #96 Skrevet 27. oktober Gutt på 19 Og tvillinger gutt og jente på 16 Veldig fornøyd. Anonymkode: b10ed...383
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #97 Skrevet 27. oktober Har to gutter, en på 6 og en på 3. Har alltid ønska meg 3 - 4 barn, og barnefar har også ønska seg 2. Men sidne vi ikke bor i det største huset, hus som han arva av sine foreldre. Så har vi ikke plass til flere enn 2 barn, Men barnefar hadde jo 5 storesøstre, så hvordan dem fikk plass. Vi har sett litt på det. men vi har ikke plass eller kapasitet til flere. Anonymkode: 48f3b...22d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #98 Skrevet 27. oktober Ja. Har 4. Angrer litt på å ikke ha fått en 5 som er nærmere den yngste i alder. Anonymkode: cb2ba...da6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #99 Skrevet 27. oktober Har to barn og kunne gjerne fått en til, men er voksen student og det passer ikke økonomisk nå og når jeg er ferdig så føler jeg meg litt for gammel. Mannen vil ikke ha flere så da tok han valget igrunn. Skal ikke tvinge han til en til 😊 Anonymkode: 72965...b79 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #100 Skrevet 27. oktober Jeg har en gutt på 15 og er veldig fornøyd og lettet over å bare ha en. Jeg hadde verken hatt fysisk eller psykisk helse til å ha flere barn. Så livet er fint ☕️☁️ Anonymkode: 71084...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå