Gå til innhold

Hvor mange barn har du, - fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn og er veldig fornøyd med det, men har alltid sett for meg å få fire barn så håper mannen går med på ett til om et års tid🤭 barna våre er små og vi er relativt unge, jeg har hatt enkle svangerskap, fødsler og barselperioder, og vi har ressurser til ett til så jeg ser ikke helt problemet med å bare kjøre på🤪 har to år mellom hver: minstejenta er bare baby enda, med de to eldste på 2 og 4 år har veeeeldig stor glede av hverandre og nå føler jeg jo at minsten trenger en «venn» også😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har 5 barn. 
Travelt men fint, ville ikke hatt det noe annerledes. Eldstemann er 17 og minste er nyfødt.

Anonymkode: 09ae6...7c8

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har en stesønn, men ingen biologiske barn. Jeg har riktignok en dødfødsel og et ganske fremskredende svangerskap bak meg.

Jeg er ufrivillig barnløs. Det sier vel sitt, selv om jeg elsker min stesønn, og ser på han som min.

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Fått 3 barn akkurat som jeg ønsket. Veldig fornøyd, selv om en har autisme og det er tøft å dekke alle behovene. 

Anonymkode: fcb4b...e3d

AnonymBruker
Skrevet

0. Angrer ikke et sekund. 

Anonymkode: a1b5f...6a3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ett (jente). Veldig fornøyd! Vi har alltid visst vi ønsket ett barn. Føler at vi har mer enn nok tid og energi og stor kapasitet når det kommer til både å ta oss av og engasjere oss i henne, men også til egne aktiviteter og egentid. Det funker perfekt for vår familie.

Anonymkode: 1d5a7...115

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 3 (1 gutt og 2 jenter). Var lenge misfornøyd, og ønsket meg ett barn til. I perioder var det ingenting annet jeg tenkte på. Men nå når yngste også begynner å bli relativt stor så blir jeg nesten kvalm av tanken på å starte på nytt med alt det babytida bringer med seg. Vi har god plass, god økonomi og god tid til å følge opp de tre vi har. Og jeg ser godt at et barn til kunne ha velta lasset på mange områder. 

så nå når jeg har fått babytida på avstand og kommet godt inn i hverdagen med litt eldre barn så er jeg veldig fornøyd med det antallet vi har. 

har klart å oppdra tre veloppdragne, høflige og reflekterte barn til nå. Må gi oss når vi er på topp😅neida

Anonymkode: 71ea8...291

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 2 gutter. Ønsket meg en til, gjerne gutt for de er så skjønne de jeg har 🥰 Men mannen satte strek, så da ble det sånn. 

Anonymkode: 717d4...a82

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

0 - ganske fornøyd

Anonymkode: 5a6dc...108

AnonymBruker
Skrevet

0. Skulle gjerne hatt flere, men jeg har for dårlig økonomi og ingen partner.

Anonymkode: 46ebc...719

AnonymBruker
Skrevet

Har tre døtre, fått akkurat det jeg ønsket meg. 🥰 Og, jeg ønsket meg jenter.

Anonymkode: e3193...42c

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har ett barn. Prøver på nr 2 ❤️. Håper jo vi får 2 ihvertfall.  Kanskje 3. Men aldersmessig er det ikke sikkert det lar seg gjøre 😅. Får se hva som skjer 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1

Ville hatt 4 om jeg kunne velge 😊

Anonymkode: bc341...4b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre barn. Kunne gjerne hatt flere. Syns på en måte det mangler et par stk. Jeg liker liv og røre rundt meg. Samtidig så passet det aldri å få flere etter minstemann. Minste ble født ett par år før Covid, og det var så usikkert med fremtiden, pluss økonomi som spiller inn, så vi turde ikke få flere. Nå syns jeg det er deilig at barna vokser til, og jeg orker ikke begynne på nytt med småbarnslivet. 

Anonymkode: 42c08...82b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Fornøyd med det.

Anonymkode: e3890...b20

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Hvis noen ser dette og har lyst å tilføye: dere som har valgt antall, har faktorer som deres egen alder og overskudd, nettverk i form av barnevakt osv eller lignende spilt en stor rolle?

Jeg står selv i en situasjon med lite nettverk rundt meg, og lite mulighet for reell "utvidelse" av dette, så lurer på om det er noe jeg bør tenke på, i tillegg til at mengden fritidsaktiviteter osv krever mer tid med årene.

Hører gjerne fra dere med 2+ barn som er litt større og dermed litt mer som "skjer" enn hos de aller minste barna😊

Anonymkode: bd396...cb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lurer på hvor mange barn du har og om du er fornøyd med antall, eller skulle helst hatt flere, eller ser at du kanskje ikke hadde kapasitet til så mange?

Er i tenkeboksen på antall selv og vil derfor gjerne ha ærlige og realistiske innspill. 

Anonymkode: bd396...cb9

3 jenter. Ønska meg 5, men livet vart ikkje sånn

Skrevet

Har ingen, og kunne ikke ha vært mer fornøyd med det. 😁 Elsker livet mitt akkurat sånn som det er nå. 🤩🤩🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jente på 18 og en gutt på 16, og det er helt perfekt, både antallet, en av hvert kjønn + at de nå er store tenåringer. Er så ufattelig glad for at jeg er ferdig med småbarnstiden! Jeg er 47 og gleder meg allerede litt til friheten etter barn, selv om jeg selvfølgelig håper på et tett og godt forhold til barna også etter at de har blitt voksne. 

Jeg ønsket meg to barn og fikk to, så jeg er utrolig heldig. Var helt sikker i den siste graviditeten på at dette var den siste, følte meg helt "ferdig" og at familien var komplett med to barn. 

Anonymkode: 11c97...807

• Liker 1
Skrevet

0

Er fornøgd med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...