AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #41 Skrevet 7 timer siden Jeg har 0, og er veldig fornøyd med det! Jeg har tantebarn jeg er veldig glad i, og jobber med barn, og er kjempeglad for at ingen av de er mitt ansvar på full tid Anonymkode: 1234f...ca9 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #42 Skrevet 7 timer siden Jeg har to, ønsket meg det og fornøyd med det. Glad jeg ikke har flere, ettersom jeg ble skilt. Hadde vært tøft å skulle følge opp 3 barn eller fler da, men 2 går fint. Anonymkode: d7ee1...f2f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #43 Skrevet 6 timer siden Takk for alle tilbakemeldinger (og kom gjerne med flere 😊) det er interessant å se hvordan folk opplever så forskjellig. Det vil vel være sånn med det meste men absolutt artig å lese mer om, og kanskje finne noen felles trekk. Eksempelvis at man ønsker flere men i gitte situasjoner kjenner man er på sin kapasitet... eller at en trives i "kos og kaos", eller det helt motsatte Anonymkode: bd396...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #44 Skrevet 6 timer siden Da jeg var tenåring så tenkte jeg at jeg ville ha 3 barn. Men da jeg ble veldig godt voksen før jeg fikk barn (40 og 43), så var vi bare veldig glade for at vi klarte å få to. Det lå en stund an til at vi ikke skulle få barn. Og uansett, når jeg ser hva som kreves av foreldre og oppfølging av barn i dag (kontra min egen oppvekst), hadde jeg uansett alder stoppa på to. Så veldig fornøyd med situasjonen. Anonymkode: c68b2...c4a
Sol73 Skrevet 6 timer siden #45 Skrevet 6 timer siden Har 4 barn, 1 gutt og 3 jenter- veldig fornøyd med det, og følte meg helt ferdig med barneproduksjon etter sistemann 😊
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #46 Skrevet 5 timer siden Vi har tre gutter og to jenter. Den eldste er 41 og den yngste 31. Det er flott å ha en egen flokk 😆 Anonymkode: a64ad...f63
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #47 Skrevet 5 timer siden Har tre tenåringer. Var fornøyd da de var små, og trodde aldri jeg ville ha flere, men ønsker flere barn nå. Vurderer å få 2-3 til. Anonymkode: 9698d...6e7
Juleeees Skrevet 5 timer siden #48 Skrevet 5 timer siden Alle gode ting er tre! Kjenner at det er akkurat passe. Nå som alle er skolebarn er det mye logistikk, men det hjelper veldig på at de også er flinke til å bidra hjemme. De er aktive, pliktoppfyllende, skoleflinke og rause unger og jeg kunne ikke vært stoltere av dem 😍 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har en datter på 16. Kjempefornøyd med det, har aldri tenkt at jeg skulle hatt flere. Livet er veldig behagelig med ett barn å følge opp. Anonymkode: 6cf81...36d Støtte denne. Overkommelig på alle områder og veldig fredelig, aldri krangel, spetakkel og sjalusi og håndterlig om du er eller blir alene med det meste. Anonymkode: 0cb3f...992 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #50 Skrevet 5 timer siden Har 3, synes det er 2 for mye (tvillinger siste runde som tok helt knekken på oss). Anonymkode: 7aa9c...805
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #51 Skrevet 5 timer siden Tre. Yngste er fosterbarn, så det kan jo bli to igjen. Elsker flokken på tre og tenker stadig på hvis vi skulle gå tilbake til to og at det føles litt lite - koselig med flokk. Anonymkode: c3f52...46e 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #52 Skrevet 5 timer siden Har 3 (gutt, gutt, jente). Har lyst på en til men jeg tror ikke det blir noe av. Anonymkode: 656f6...175
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #54 Skrevet 5 timer siden Har fire jenter og det føles helt perfekt for meg, selv etter vi ble skilt❤️ Barn er livet, og selv om det selvsagt er travelt og jeg tidvis er sliten er det SÅ verdt det! Hadde egentlig aldri sett for oss mer enn 2 barn da vi fikk våre første to, men årene gikk og familien føltes ikke komplett før fjerdekvinnen kom, 12 år etter første😄 Har jo god aldersforskjell på gjengen, er nok derfor det ikke har føltes uoverkommelig på noe tidspunkt. Selv om man kjenner mer til det etter hvert som barna blir større og krever mer oppfølging enn i barnehageåra. Merkes godt nå som det er foreldremøter og samtaler både i videregående skole, ungd.skole, barneskole og barnehage, pluss diverse sporter og fritidsaktiviteter som må følges opp, men man får til det man vil og må😅 Anonymkode: b1fa6...10d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #55 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lurer på hvor mange barn du har og om du er fornøyd med antall, eller skulle helst hatt flere, eller ser at du kanskje ikke hadde kapasitet til så mange? Er i tenkeboksen på antall selv og vil derfor gjerne ha ærlige og realistiske innspill. Anonymkode: bd396...cb9 Jeg har 2 gutter, ønsker meg 1-2 barn til. MEN føler ønsket om å få 1 jente er det som trigger følelsen av å ikke være ferdig med å få barn. Å det kunne fort blitt 2 gutter til 😂 Anonymkode: 58cc8...ca0
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #56 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en datter på noen uker bare. Tror det kun blir henne. Grusom graviditet, fødsel og spedbarnsperiode. Har ikke overskudd til mer en henne, og vil gi hun alt jeg har❤️ Anonymkode: bd7d8...905 "Grusom spedbarnsperiode", og hun er kun noen uker? Du burde kanskje prate med noen? Helsesykepleier? Var bare trist å lese at du nærmest har konkludert med at dette "blir ett helvete" nå når du sitter med ett lite menneske på noen få uker? Dette kan bli helt fantastisk- men start med å dele tankene dine. Anonymkode: 86eb4...e6d 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #57 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har 2 gutter, ønsker meg 1-2 barn til. MEN føler ønsket om å få 1 jente er det som trigger følelsen av å ikke være ferdig med å få barn. Å det kunne fort blitt 2 gutter til 😂 Anonymkode: 58cc8...ca0 Min venninne har 6 gutter. Så ja, det kan fort skje! 😅 Anonymkode: 1234f...ca9
Sander33 Skrevet 4 timer siden #58 Skrevet 4 timer siden 3 egne barn. To jenter en sønn. Eldste mistet livet i år i 20årene. Verdens beste barn alle tre, fine avbalanserte og reflekterte og smarte. Vært utrolig heldig, på tross av å opplevd alle foreldres mareritt: miste ett barn/leve lenger enn barnet sitt. Det er brutalt. Har og to bonusbarn, og vi sykler DH og står slalom (freeride/bigjump) sammen. Faktisk mer morsomme en dørgandes kjedelige mor som er enten er superstressa, trippelvaksinert konform, hormonell og alltid aseksuell. Så 3-5 barnsfar. Fornøyd med barna, absolutt! Altså, foreldre får de barna man fortjener. 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #59 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har 2 gutter, ønsker meg 1-2 barn til. MEN føler ønsket om å få 1 jente er det som trigger følelsen av å ikke være ferdig med å få barn. Å det kunne fort blitt 2 gutter til 😂 Anonymkode: 58cc8...ca0 En venninne hadde to gutter og ville så gjerne ha en jente. De gikk for en til og fikk tvillinggutter😆❤️ Anonymkode: 86eb4...e6d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #60 Skrevet 4 timer siden 0, jeg har ikke overskudd til barn, men er fornøyd. Anonymkode: 7647f...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå