Gå til innhold

Hvor mange barn har du, - fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en datter på 16. Kjempefornøyd med det, har aldri tenkt at jeg skulle hatt flere. Livet er veldig behagelig med ett barn å følge opp.

Anonymkode: 6cf81...36d

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har to. 

De er veldig aktive inne idrett begge to, med dertil mye som skal følges opp (dugnader, treninger og kamper) så vi er veldig glade vi stoppet på to (i stedet for tre som egentlig var planen). 

Vi hadde store planer om å prøve på en tredje da yngste startet på barneskolen, men med tanke på alle de fine reisene vi har hatt med ungdommene våre er vi sjeleglade for at vi ikke måtte hatt med en liten en i tillegg.

Anonymkode: 80851...5c1

AnonymBruker
Skrevet

ett, og det er perfekt. Hver gang jeg besøker venner med flere barn priser jeg meg lykkelig over valget mitt - SÅ mye rot og bråk og ståk og krangling og hyling og helvete det er hos folk med flere barn!

Anonymkode: 2aa00...e54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre. Hadde jeg vært yngre, hadde jeg nok fått en til. 

Anonymkode: 174e2...cff

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

3 stk 💙💙❤️ alle 3 er tenåringer, må si meg fornøyd med det

Endret av Gladgutten79
AnonymBruker
Skrevet

3.

ønsket flere, men gikk litt tid før vi fikk nr to, så kjenner at jeg ikke vil få flere nå som jeg er 37 (og siste svangerskap var veldig tøft). Og kjenner at familien er komplett nå🥰

Anonymkode: 95b89...e3c

Skrevet

9 Perfekt for meg.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 barn. Det var lett når de alle var i bhg-alder og bare skulle hjem etter bhg, kose i 2-3 timer for så å sovne for natten kl 19. Nå som de er fra 8-14 år og holder på med toppidrett alle ukedager og stevner i helgene, pluss at en av dem har adhd og trenger mye hjelp både sosialt og faglig, så ser jeg jo at vi har ett barn for mye. Hadde vi hatt 10 mill kunne vi ha fått sentral bolig her 30 min utenfor Oslo, men det har vi dessverre ikke. Så vi må kjøre, kjøre og kjøre pga elendig kollektivtilbud.

Anonymkode: 9ae65...866

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 3, 2 gutter og en jente..22, 18 og attpåklatten på 11. Hadde jeg vært yngre hadde jeg fått en til:) 

Anonymkode: 0fc61...3f6

AnonymBruker
Skrevet

1 veldig fornøyd. Jeg har mista tre, så tror det var en mening jeg skulle bare ha en.

Anonymkode: 272d4...7b4

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett barn. Burde fått en til så den jeg har hadde hatt en person til i livet sitt. Har lite familie og fikk barn sent, det gjør gutten min sårbar.

Anonymkode: 1ba10...c54

AnonymBruker
Skrevet

Har et barn på 5 år og en til på vei. Tenkte tidligere at et barn var helt fint, men etter hvert så endret tankegangen seg litt. Men tenker at 2 er nok, skal vite at jeg kan følge de opp også 😄

Anonymkode: 9ea02...58a

Skrevet

3, barn jente, gutt, gutt. 

Veldig fornøyd, alltid ønsket meg tre. 

Skrevet

Har 2 og sier meg fornøyd med det. Av og til kjenner jeg på at det hadde vært koselig med en til, men så kjenner jeg på at vi har mer enn nok med de to vi har i vår hverdag. 

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter på noen uker bare. Tror det kun blir henne. Grusom graviditet, fødsel og spedbarnsperiode.

Har ikke overskudd til mer en henne, og vil gi hun alt jeg har❤️

Anonymkode: bd7d8...905

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Klarer tydeligvis ikke å få barn etter åresvis med forsøk. Skulle gjerne hatt to. 

Anonymkode: cface...db9

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

0 og 100% fornøyd med det🤩Det er så deilig å ha overskudd og en ektefølt fritid så det er et valg jeg står inne for på alle måter.

Anonymkode: a89bf...ee4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en av hver. Og ønsket oss flere.  Men når en får beskjed når en er 22 år at det er lik 0 at en ska kunne få barn og får da 2 stk med 20 mnd mellomrom så er vi fornøyd med det. De er nå 21 og 19

Anonymkode: a40db...6e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lurer på hvor mange barn du har og om du er fornøyd med antall, eller skulle helst hatt flere, eller ser at du kanskje ikke hadde kapasitet til så mange?

Er i tenkeboksen på antall selv og vil derfor gjerne ha ærlige og realistiske innspill. 

Anonymkode: bd396...cb9

Har to, ønsker meg tre. Håper det går (pga alder) 😊 Eller, hadde fått fire om jeg hadde begynt i 20-årene, men da hadde jeg ikke truffet mannen min, så livet ble ikke sånn😊

Anonymkode: 40479...3cd

AnonymBruker
Skrevet

3 barn.

Fornøyd med det og har alltid ønsket meg det. Men det har vært perioder der jeg har tenkt at 2 hadde vært mer enn nok. Det kan være brutalt slitsomt. Jeg tror likevel at jeg alltid hadde savnet noe om det ikke ble 3.

Anonymkode: d9d3f...5be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...