AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Lurer på hvor mange barn du har og om du er fornøyd med antall, eller skulle helst hatt flere, eller ser at du kanskje ikke hadde kapasitet til så mange? Er i tenkeboksen på antall selv og vil derfor gjerne ha ærlige og realistiske innspill. Anonymkode: bd396...cb9
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden 3 (2 jenter 1 gutt) ja Anonymkode: 95d46...76a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Jeg har to, nå voksne, barn. Jeg lurte på nummer tre, men bestemte meg for at jeg ikke ville ha flere enn jeg eventuelt skulle klare alene, og da ble det to. Aldri angret Anonymkode: e43fb...6c8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden 2 jenter. En baby og en 3 åring. Tenker det er fint antall. Kunne vurdert 3 om jeg var litt yngre og økonomien var litt romsligere😄 Anonymkode: 4b491...8dd
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Jeg har 2 som nå er voksne. Kunne tenke meg flere, men jeg ble 100% alene med mine 2, så da var det nok greit at det ikke ble flere. Anonymkode: 47cef...aac
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Jeg har tre barn, og er fornøyd med det. Jeg synes det har vært fint. Jeg har ikke hatt lyst på flere, men jeg ville ikke hatt færre heller. De er voksne nå. Det er fint med voksne barn. Det hender jeg savner tiden da de var små, for det var nydelige år, selv om det var hektisk til tider. Ungdomstiden var kanskje den mest utfordrende for meg, men jeg kan jo le litt nå da. Anonymkode: c754b...f4b
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden 2 Ønsket 3, men pga helsa ble det to. Jeg tenker på det av og til. Anonymkode: d5a16...b24
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden 2 jenter og 2 gutter. Mistet ene barnet. Så sitter med 3. jeg var veldig fornøyd med 4 barn. Anonymkode: 258fa...b33 10
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden 2. Skulle gjerne hatt en til, men er strålende fornøyd, vi lå an til ingen, og fikk faktisk to! Anonymkode: 0cb74...551 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden 1❤️ Og det er perfekt for meg! Anonymkode: c5bde...d16 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden Vi har 3. Noen ganger skulle jeg ønske det var 2. Anonymkode: e53e2...177
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden 2 - helt perfekt. Anonymkode: 80003...8e3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Lurer på hvor mange barn du har og om du er fornøyd med antall, eller skulle helst hatt flere, eller ser at du kanskje ikke hadde kapasitet til så mange? Er i tenkeboksen på antall selv og vil derfor gjerne ha ærlige og realistiske innspill. Anonymkode: bd396...cb9 Har ett barn. Veldig fornøyd med det når både helsa mi og helsa til barnet ble som de ble. Anonymkode: b7d3a...606 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Jeg har to, men har ofte tenkt på at jeg ville ha tre. Men det ble uaktuelt pga samlivsbrudd og utfordringer i livet ellers. Jeg ville ikke sette enda et barn til verden før jeg visste at jeg hadde kapasitet til tre barn. Den dagen kom, men da var de andre to så store, at jeg følte det ble for lenge mellom dem og eventuelt et nytt barn. Anonymkode: f026f...df7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden 3. Hadde blitt 2 om de siste ikke var tvillinger. Nå når de er store skulle jeg gjerne hatt flere barn, men jeg hadde ikke hatt kapasitet til det da det var aktuelt. Jeg følte ofte at jeg ikke strakk til ovenfor de tre jeg hadde. Var så sliten at jeg ikke var klar over man kunne være så sliten uten å bare bryte sammen. Selvfølgelig gode minner også, men helt reelt hadde nok to vært bedre. Flere enn tre hadde vært umulig for meg. Anonymkode: 36aa8...3e8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden En bio, alene om omsorgen og fullt foreldreansvar. Fikk så 2 bonusbarn. Moren er død, så jeg er offisielt 3 barns mor. Var ferdig med barn. Men bonusbarna var øyeblikkelig kjærlighet, så for min del ble 3 det perfekte tallet 😜 Anonymkode: f4631...d0d
Evot_i_skogen Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Har kun 1. Hadde jeg visst mer om livet og vært mer avslappet som ung så hadde jeg gjerne hatt et sted mellom 5 og 7, kanskje flere også. Mannen er enig, hadde vi kunne startet 20 årene på nytt så hadde vi laget en hel flokk 🤣. Selv om det hadde gått utover økonomien og friheten. Alt det er sånn som jeg lett kunne byttet mot en større familie. Men nå er jeg over 40 og jeg vet at det hadde vært veldig vanskelig å skulle klemme ut 5-7 på rappen nå, så det får bli i neste liv 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Lurer på hvor mange barn du har og om du er fornøyd med antall, eller skulle helst hatt flere, eller ser at du kanskje ikke hadde kapasitet til så mange? Er i tenkeboksen på antall selv og vil derfor gjerne ha ærlige og realistiske innspill. Anonymkode: bd396...cb9 En av hver. Veldig fornøyd. Angrer ikke. Vi vae mange søsken , aldri i livet om jeg ville det! Anonymkode: 24d96...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden Jeg har to barn. I utganspunktet ønsket jeg meg alltid tre barn, men etter vi fikk nummer to innså jeg at jeg hverken har ressurser eller helse til å ivareta tre barn. Vi har ingen hjelp med barnepass og det er dyrt med barn, kanskje spesielt i Oslo. Vi har ikke råd til større bolig for flere barn enn vi har i dag. I tillegg fikk jeg fødselsdepresjon etter begge fødslene, og jeg vil ikke risikere å få det på nytt. Så jeg er på en måte fornøyd med å ha to barn; men jeg vil nok alltid føle at det «mangler» ett barn. Anonymkode: 17faa...f3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå