AnonymBruker Skrevet 22. oktober #21 Skrevet 22. oktober Finnes ikke innsyn her, men nei, går ikke naken. En ting er at jeg liker følelsen av klær, men det er også noe med å ha et lag mellom hud (og mer til), og møblene. Anonymkode: ca563...d0f 2 1
Soft mann Skrevet 22. oktober #22 Skrevet 22. oktober Verbena skrev (28 minutter siden): Jeg elsker det. Gjør gjerne husarbeid naken også Men der jeg bor nå må jeg passe litt ekstra på, så jeg får ikke spradet rundt så mye som jeg skulle ønsket. Legger et håndkle i sofaen / stolen hvis jeg skal sitte i den. Dette gjelder bare når jeg alene og vet ingen kan låse seg uvnetet inn så klart. Eg gjør alt naken, lager mat og vasker klær/leilighet osv😅 1
feliek54 Skrevet 23. oktober #23 Skrevet 23. oktober trontom skrev (På 22.10.2025 den 10.24): Er det flere her som liker å være naken hjemme,rusle rundt i stua? J Ja. jeg elsker det
Vegar Beideren Skrevet 23. oktober #25 Skrevet 23. oktober no shame skrev (På 22.10.2025 den 11.46): Hvorfor ligger dette under seksualitet? Ja, jeg er som regel naken hjemme og det er på ingen måte seksuelt. For mange er det nok litt seksuelt. Jeg går ofte naken hjemme, og er alltid naken på hotellrommet. Tar meg selv i fikle med penis og baller uten å tenke over det. Kan skje om jeg ser på TV, leser eller lager middag.
-jk- Skrevet 23. oktober #26 Skrevet 23. oktober Nei, kun på badet og soverommet. Og hadde jeg likt det hadde det uansett ikke vært veldig praktisk, med mye innsyn og en barneskole som nærmeste nabo. Blir fort bråk av slikt 1
petterm Skrevet 23. oktober #27 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 13.07): Det ligger nok under seksualitet fordi vi tutes fulle av denne koblingen mellom naken kropp og sex i alle kanaler, men det hadde nok passet bedre under livsstil-forumet. Hvilket forum er det?
ThaBoredPapaG Skrevet 23. oktober #28 Skrevet 23. oktober Fuck yeah nude all day, men tar på klær på bussen lol
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #29 Skrevet 23. oktober Nei Liker ikke å være naken mer enn nødvendig. Synes det er en ekkelt følelse. Jeg får ikke til å sitte på toalettet helt naken en gang, f.eks før eller etter dusj. Jeg må ha undertøyet på....ned på knærne altså. Jeg må altså ta på meg undertøy, så ta av den (delvis) for å gå på do. Veldig sær greie. 😅 Anonymkode: b4863...44e
ThaBoredPapaG Skrevet 23. oktober #30 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei Liker ikke å være naken mer enn nødvendig. Synes det er en ekkelt følelse. Jeg får ikke til å sitte på toalettet helt naken en gang, f.eks før eller etter dusj. Jeg må ha undertøyet på....ned på knærne altså. Jeg må altså ta på meg undertøy, så ta av den (delvis) for å gå på do. Veldig sær greie. 😅 Anonymkode: b4863...44e Du kan klare det, jeg sover best med klær. Men det er supert å bare gå rundt naken. Pleier å høre på musikk 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #31 Skrevet 23. oktober trontom skrev (På 22.10.2025 den 10.24): Er det flere her som liker å være naken hjemme,rusle rundt i stua? J Ja. Alltid. Anonymkode: 9e454...c8f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32 Skrevet 23. oktober ThaBoredPapaG skrev (15 minutter siden): Du kan klare det, jeg sover best med klær. Men det er supert å bare gå rundt naken. Pleier å høre på musikk Å sove naken er en forferdelig følelse. Jeg får ikke til å gå naken fra badet til soverommet en gang. Har jeg undertøy på så går det fint, altså en bokser/hipster, ellers så må jeg ha et håndkle på. Synes det er sært å sitte i sofaen naken, ekkelt til og med. Synes det er ekkelt at folk sover naken også, alle kroppsvæskene som havner i sengen, yuk. Anonymkode: b4863...44e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #33 Skrevet 23. oktober Mange som tøffer seg her og sier de går nakne nesten hele tiden hjemme. Jeg vasker bilen ute i oppkjørselen naken fra mars til november hvert år Anonymkode: c3754...673 1 1
Urwa Skrevet 23. oktober #34 Skrevet 23. oktober (endret) Går med deilige,løse,myke behagelige klær hjemme. Gjerne pysj. Endret 23. oktober av Urwa 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #35 Skrevet 23. oktober Nei, er aldri naken annet enn åpenbare situasjoner som dusj og skifting av tøy. Anonymkode: eb033...c65
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #36 Skrevet 23. oktober Jeg liker å gå uten klær hjemme, men samtidig er jeg en frysepinn med kun panelovn i leiligheten, så det begrenser seg en del. Jeg kan også finne på å gjøre husarbeid og lage mat naken. Legger pledd eller håndkle i sofaen. Anonymkode: e20ab...1b1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #37 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vasker bilen ute i oppkjørselen naken fra mars til november hvert år Anonymkode: c3754...673 Tar jævlig lang tid å vaske den bilen din... Anonymkode: 04672...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #38 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tar jævlig lang tid å vaske den bilen din... Anonymkode: 04672...ef5 Du er blant de som ser på hver gang? Anonymkode: c3754...673
hohumpf Skrevet 27. oktober #39 Skrevet 27. oktober trontom skrev (På 22.10.2025 den 10.24): Er det flere her som liker å være naken hjemme,rusle rundt i stua? Ja, absolutt. Deler av hver dag som regel.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #40 Skrevet 29. oktober Ja, jeg bruker ikke klær hjemme. Anonymkode: 4f6b8...295
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå