Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere her som liker å være naken hjemme,rusle rundt i stua?

J

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 086b8...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag, hele dagen går jeg naken. Er naken 24/7 om jeg bare er hjemme. Nå er naken. Er ganske vanlig. 

Anonymkode: 7baec...2cf

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg kan være naken hjemme, spesielt etter at jeg har dusjet. Men jeg sprader ikke rundt naken om vi har besøk 😆. Dessuten litt mer forsiktig om det er mørkt ute og vi har masse lys på inne. Vi har direkte innsyn fra gata.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bor i andre etasje i en by, og har en bussholderplass med innsyn i stuen.

Det frister uansett kun midt på sommeren når det er skikkelig varmt. Og selv da har jeg underbukse, fordi det er ekkelt å sitte på møblene med bar og svett rumpe.

Anonymkode: b9c27...fbf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg kan godt gå naken etter jeg har stått opp eller dusja ja. Men jeg gjør ikke gjøre mål i huset naken nei. Jeg tar på meg klær da da. Men hvis jeg skal hente noe nede eller slik så går keg naken ja. 

Anonymkode: c5ea1...45a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. 

Anonymkode: bd7f0...b9f

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ligger dette under seksualitet.
Er da ikke noe seksuelt i å gå naken hjemme?

Med mindre jeg skal ha besøk går jeg alltid naken  hjemme, og det har ingenting med seksualitet å gjøre.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hvorfor ligger dette under seksualitet?

Ja, jeg er som regel naken hjemme og det er på ingen måte seksuelt.

Endret av no shame
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, går ekstremt sjeldent naken rundt hjemme. Er naken på steder der det er naturlig å være naken, som feks på badet og soverommet. Utover dette er jeg påkledd. 

Anonymkode: b4194...3e2

• Liker 4
Skrevet

naken hjemme ja men tar på en shorts når/hvis det kommer besøk

AnonymBruker
Skrevet
no shame skrev (1 time siden):

Hvorfor ligger dette under seksualitet?

Ja, jeg er som regel naken hjemme og det er på ingen måte seksuelt.

Det ligger nok under seksualitet fordi vi tutes fulle av denne koblingen mellom naken kropp og sex i alle kanaler, men det hadde nok passet bedre under livsstil-forumet.

Joda, det er fint å være naken når man har sex, men det er jo også veldig mye annet det er fint å gjøre naken som ikke har noe med sex å gjøre. Noen gjør også nakenhet til en livsstil, hvor de er nakne så mye de kan, både hjemme som i denne tråden, og i andre sammenhenger, som soling, bading, spa osv.. Naturistene har jo virkelig omfavnet denne ikke-seksuelle delen av nakenheten.

Selv synes jeg det er fantastisk deilig å kunne nyte friheten ved å være naken når jeg kan, både hjemme og andre steder.

Anonymkode: 31791...878

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Mellom soverom og badet ja. Men ellers ikke. Må jo være ekstremt uhygenisk å sitte i stoler og sofa naken...

Anonymkode: 04672...ef5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mellom soverom og badet ja. Men ellers ikke. Må jo være ekstremt uhygenisk å sitte i stoler og sofa naken...

Er nok en del vasking nedentil når eg er naken ja. Men eg er vel over normalen i forhold til hygiene der nede i utgangspungtet

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (4 minutter siden):

Er nok en del vasking nedentil når eg er naken ja. Men eg er vel over normalen i forhold til hygiene der nede i utgangspungtet

Det er på ingen måte godt nok. Hvis du slipper en fis i sofaen f.eks vil det følge med noe uansett hvor mye du har vaska deg. Ville ikke besøkt en slik som deg ass.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Bruker håndduker  eller pledd i møblene😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Man legger jo et håndkle under seg. 

Anonymkode: 6824a...fdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som liker det. Jeg hater å være naken.

Anonymkode: f2d3d...26a

Skrevet

Jeg elsker det. Gjør gjerne husarbeid naken også :)

Men der jeg bor nå må jeg passe litt ekstra på, så jeg får ikke spradet rundt så mye som jeg skulle ønsket.

Legger et håndkle i sofaen / stolen hvis jeg skal sitte i den. ;)

Dette gjelder bare når jeg alene og vet ingen kan låse seg uvnetet inn så klart. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man legger jo et håndkle under seg. 

Anonymkode: 6824a...fdc

I så fall må det jo være veldig upraktiak å gå rundt med et håndkle over alt istedenfor å bare ta på seg noe klær. Dessuten må det jo gjøre et innhugg på strømregninga å ha nakentemperatur hjemme istedenfor å ha en normal behagelig temperatur for å kunne være med klær.

Man skjønner jo godt at det er noe seksuelle fetisher som ligger bak når man går til noen slike lengder bare for å være naken til enhver tid.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...