AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Skrevet 22. oktober Hvis dere gir sokker, lue eller votter til venner og familie. Gir dere bare det eller noe mer ? Jeg er så usikker på om jeg bør legge noe mer oppi Anonymkode: 885b7...07a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober Hvis det er kjæresten, ja. Hvis det er en venninne, nei. Anonymkode: 1d4a4...827
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober Det kommer an på hvem det er. Til nærmeste famiie (mann og barn) gir jeg mer, til en venninne er det kjempefint med kun selbuvotter, f.eks. For familie er strikkingen en ekstragave, vil jeg si. Og, pass på å kun gi strikketing til de som skjønner hvor fint det er. Mange evner jo ikke å skjønne verdien av håndverk. Anonymkode: 7cdd9...08d 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Skrevet 22. oktober Jeg liker så godt å få strikkede ting til både meg og barna, at som mottaker syns jeg det er unødvendig. Når jeg lagde og han bort selv hendte det seg at jeg la ved en sjokolade eller lignende, men det er jo ikke nødvendig. Anonymkode: 6c750...545 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Skrevet 22. oktober Skal gi til vennepar og voksne tante barn , svigerinne ts Anonymkode: 885b7...07a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Skrevet 22. oktober Som mottaker ville jeg ikke forventet å få noe mer hvis det er fine og brukbare ting man får som er strikket Det er jo fin gave i seg selv. Anonymkode: 5ed24...69e 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal gi til vennepar og voksne tante barn , svigerinne ts Anonymkode: 885b7...07a Da er dtrikkegavrn mer enn bra nok alene! Anonymkode: 9483e...d01 1 1
juve5 Skrevet 22. oktober #8 Skrevet 22. oktober kommer litt an på personen. Til min mor hadde jeg gitt et fullt sett, pannebånd, hals og votter. Til en venninne - votter og et pent kort. Til en bestevenninne - votter, pannebånd og kort.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Skrevet 22. oktober Kommer jo ann på hvor god kontakt man har jeg pleide å få sokker fra en i familie jeg hadde nesten ingen kontakt med å syntes det var mer enn nok Anonymkode: 7c4bc...2af
Grønnsaksvaffel Skrevet 22. oktober #10 Skrevet 22. oktober Hvis jeg strikker småting som lue og votter gir jeg noe i tillegg både til familie og til venninner.
Thyra Skrevet 23. oktober #11 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis dere gir sokker, lue eller votter til venner og familie. Gir dere bare det eller noe mer ? Jeg er så usikker på om jeg bør legge noe mer oppi Anonymkode: 885b7...07a Strikkede votter, sokker eller luer er fine gaver, om det blir "for lite" kommer jo helt an på hvor mye dere vanligvis pleier å gi hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #12 Skrevet 29. oktober De voksne tantebarna gir ikke noe til oss . vennepar og svigerinne gir vi hverandre ts Anonymkode: 885b7...07a 1
blåbærpai Skrevet 29. oktober #13 Skrevet 29. oktober Kommer litt an på hva du strikker. Selbuvotter, sokker, kluter i rett materiale, konge! Strikker du egg-varmere, mjæ.. men ja! Det er nok! Du bruker masse tid. Det er mest sannsynlig kjærleik i hver eneste maske❤️ 2
MakeItHappen Skrevet 30. oktober #14 Skrevet 30. oktober Garn kan være ganske dyrt, og det er jo lagt i en del timer i arbeid. Hadde nok lagt ved noe ekstra, men da noe billig forbruk. Trøfler, lakris eller lys eller no. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #15 Skrevet 30. oktober Bestemor pleide alltid å legge en liten marsipangris eller sjokolade i ene votten/sokken - og det vet jeg vi som barn syntes var utrolig stas. Så den tradisjonen fører jeg nå videre, og folk blir oppriktig glade for å finne den lille ‘overraskelsen’ i min omgangskrets i hvert fall 😊 Anonymkode: 0dc0e...dd8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå