AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Skrevet 22. oktober Hvor er det best å bo av Skedsmokorset og Lørenskog? hvor på Lørenskog og Skedsmokorset er det finest og best? Vi ønsker oss enebolig har tre ungdommer. 🏡☀️❤️ Anonymkode: 1223a...b07
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober Korset, på de fine stedene. Lørenskog er en kommune i krise økonomisk og mye kriminalitet. Akkurat nå ligger lørenskog i krig med Skjetten, en beef som kan bli ille blant ungdom / yngre voksne. Anonymkode: 9028a...79d 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Korset, på de fine stedene. Lørenskog er en kommune i krise økonomisk og mye kriminalitet. Akkurat nå ligger lørenskog i krig med Skjetten, en beef som kan bli ille blant ungdom / yngre voksne. Anonymkode: 9028a...79d Det er noen områder rund åsenhagen skole som ikke er så fine, og har på grunn av boligprisene blitt litt ghettofisert. Ellers er det bra. Skolene er bra, ungdomskolen ligger rett ved naturen og er helt super. Anonymkode: 9028a...79d
Sukkerbunn Skrevet 22. oktober #4 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Korset, på de fine stedene. Lørenskog er en kommune i krise økonomisk og mye kriminalitet. Akkurat nå ligger lørenskog i krig med Skjetten, en beef som kan bli ille blant ungdom / yngre voksne. Anonymkode: 9028a...79d Hvis en har ungdom som driver med idrett og går på privatskole, spiller det vel ingen rolle for de ungdommene vi jeg tro🤔 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Skrevet 22. oktober Skedsmokorset har flere gode boligområder, og så vidt jeg vet er det ikke veldig belasta miljøer (med unntak av Korshagen, som man bør holde seg unna). Men nå er det lenge siden jeg bodde der, så det kan jo ha skjedd ting. Bor man nære Tæruddalen f.eks. har man jo også marka og lysløypa rett i nærheten. Anonymkode: ec8c8...4e6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Skrevet 22. oktober Jeg har bodd mye i området Lørenskog/Strømmen/Lillestrøm. Ville uten tvil valgt Lørenskog over Skedsmokorset. Mest på grunn av nærhet til Oslo. Anonymkode: f6bd0...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Skrevet 22. oktober Må legge til Frogner i tillegg til Skedsmokorset. Går hånd i hånd i beliggenhet, men har nyere og finere boliger samt bedre skole. Personlig kunne jeg bodd alle tre stedene, men foretrekker Skedsmokorset/Frogner over Lørenskog. Anonymkode: b53fa...619
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Skrevet 22. oktober Lørenskog er mer sentralt, har kino, kjøpesenter, gode idrettsanlegg, Wang privatskole, kortere vei til Oslo, langevann, sørlihavna og fine turområder. skedsmokorset har fint lite senter med flere spisesteder, kollektiv til lørenskog, bra idrettstilbud og Tæruddalen Anonymkode: 1223a...b07
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Må legge til Frogner i tillegg til Skedsmokorset. Går hånd i hånd i beliggenhet, men har nyere og finere boliger samt bedre skole. Personlig kunne jeg bodd alle tre stedene, men foretrekker Skedsmokorset/Frogner over Lørenskog. Anonymkode: b53fa...619 Frogner er for langt unna Skedsmokorset igjen. Anonymkode: 1223a...b07
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #10 Skrevet 22. oktober Sukkerbunn skrev (1 time siden): Hvis en har ungdom som driver med idrett og går på privatskole, spiller det vel ingen rolle for de ungdommene vi jeg tro🤔 Ikke om de unga blir ranet på vei til trening… Anonymkode: d0df9...6a4 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #11 Skrevet 22. oktober Lørenskog er en kommune som kutter i alle tilbudet til ungdom, og som har veldig dårlig økonomi, så ville holdt meg unne den kommunen. Sukkerbunn skrev (1 time siden): Hvis en har ungdom som driver med idrett og går på privatskole, spiller det vel ingen rolle for de ungdommene vi jeg tro🤔 Hvor i hovedinnlegget ser du at ungdommene går på privatskole og driver med idrett? Gjør de det, så ville jeg vurdert bosted ut fra avstand til skolen og idretten de bedriver. Anonymkode: cc72e...ece 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #12 Skrevet 22. oktober Lørenskog er jo egentlig Oslo Øst, så er åpenbart mest sentralt ift Oslo. Korset er mye mer usentralt. Jeg vokste opp på Lørenskog, i et område med eneboliger rett ved jorder og ikke minst skogen og natur, så det var en fantastisk idyllisk oppvekst. Er imidlertid store forskjeller mellom ulike områder på Lørenskog. Anonymkode: 64daa...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Skrevet 22. oktober Hvis dere har kulturengasjerte ungdommer så har Lørenskog en veldig bra kulturskole og andre kulturtilbud. De har også en ungdomsklubb. Men vet det er en del belasta områder i Lørenskog, da. Anonymkode: 78ce7...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #14 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 13.02): Hvis dere har kulturengasjerte ungdommer så har Lørenskog en veldig bra kulturskole og andre kulturtilbud. De har også en ungdomsklubb. Men vet det er en del belasta områder i Lørenskog, da. Anonymkode: 78ce7...9f9 Hvor er belasta områder? Anonymkode: e00d9...5b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #15 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 12.54): Lørenskog er jo egentlig Oslo Øst, så er åpenbart mest sentralt ift Oslo. Korset er mye mer usentralt. Jeg vokste opp på Lørenskog, i et område med eneboliger rett ved jorder og ikke minst skogen og natur, så det var en fantastisk idyllisk oppvekst. Er imidlertid store forskjeller mellom ulike områder på Lørenskog. Anonymkode: 64daa...3fc Eh, nei. Lørenskog er Lørenskog og Oslo er Oslo. To forskjellige både kommuner og fylker. Selv om Lørenskog stasjon ligger innenfor Oslo kommune, akkurat det er litt teit. Oppvokst på Lørenskog selv. Anonymkode: 4732c...479 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #16 Skrevet 26. oktober Ikke flytt til lørenskog. Det er veldig store økonomiske problemer der. Enormt store kutt i tjenester. Anonymkode: 6debd...033 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #17 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ikke flytt til lørenskog. Det er veldig store økonomiske problemer der. Enormt store kutt i tjenester. Anonymkode: 6debd...033 Som for eksempel…? Anonymkode: e00d9...5b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #18 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Som for eksempel…? Anonymkode: e00d9...5b6 Sfo, barnehager og idrettsforening. Alle mister/får mindre penger og må legge ned eller begrense åpningstidene. Anonymkode: b53fa...619 3
AprilLudgate Skrevet 26. oktober #19 Skrevet 26. oktober Nå skal Lørenskog kommune kutte noe så inn i helvete at jeg trodde budsjettforslaget var tulleartikkel. Så nå ville jeg avventet Lørenskog kommune. 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #20 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sfo, barnehager og idrettsforening. Alle mister/får mindre penger og må legge ned eller begrense åpningstidene. Anonymkode: b53fa...619 Det er jo relevant kun for dem som har barn Anonymkode: e00d9...5b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå