AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Har gått opp sjukt mye i vekt etter jeg begynte på cipralex, ikke fordi jeg spiser mer men fordi behovet mitt for trening ga seg da humøret mitt og tankene mine ble flatere. Nå er jeg på vei ned igjen med trening oftere igjen. Vurderer og slutte på det da ting jeg ikke synes var gøyt har nå blitt helt likegyldig. Anonymkode: fd781...112
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #3 Skrevet 23. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 0.17): Har gått opp sjukt mye i vekt etter jeg begynte på cipralex, ikke fordi jeg spiser mer men fordi behovet mitt for trening ga seg da humøret mitt og tankene mine ble flatere. Nå er jeg på vei ned igjen med trening oftere igjen. Vurderer og slutte på det da ting jeg ikke synes var gøyt har nå blitt helt likegyldig. Anonymkode: fd781...112 Hørt det er vanlig. En jeg kjenner gikk opp 20 kg. Rart å gå opp sykt mye da uten å spise mer!? Anonymkode: 07c3e...e29 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #4 Skrevet 23. oktober 2025 Er vel ikke rart å gå opp i vekt hvis du slutter å trene. Har jo ikke med cipralexen å gjøre men at du forbrenner færre kalorier enn før. Er det ikke bedre at kjedelige ting er likegyldige istedet for ikke kjedelig? Den skjønte jeg ikke. Anonymkode: 1d273...c5b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #5 Skrevet 23. oktober 2025 Gikk opp 10kg. Virker som det endret forbrenningen 🤔 Anonymkode: 7c7d1...baa 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #6 Skrevet 23. oktober 2025 Den øker apetitten. Jeg går opp i vekt av alle antidepressiva, så kan ikke ta det, selv om jeg burde. Anonymkode: 9c0fb...c94
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #7 Skrevet 23. oktober 2025 Jeg gikk opp i vekt fordi cipralexen gjorde meg latere. Så på fitbiten min at aktivitetsnivået gikk ned. Lavere puls gjennom dagen, færre kalorier forbrent. Ble nok litt mer likegyldig. Opplevde ikke at apetitten økte, bare gav litt mer f generelt sett. Går på veldig lav dose nå og har det mye bedre. Trener og er mer aktiv. Opplever at cipralexen fremdeles tar bort de høyeste toppene og de laveste bunnene, men de gjør meg ikke fullstendig likegyldig. Anonymkode: 9d016...f81 1
Ahmed7777 Skrevet 23. oktober 2025 #8 Skrevet 23. oktober 2025 Du må snakke med fastlegen din før du eventuelt tenker å slutte. Du kan ikke slutte sånn brått du må trappe ned gradvis med tablettene
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #9 Skrevet 24. oktober 2025 Hvis du blir så likegyldig av Cipralex at du ikke gidder å trene lenger så bør du snakke med legen din om medisineringen. Kanskje bør du endre dose eller bytte til en annen type antidepressiva. Anonymkode: b88a4...6ad
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #10 Skrevet 24. oktober 2025 Ja det er vanlig dessverre. Også en del væske kan komme til og man ser enda mer oppblåst ut. Anonymkode: 47eed...fae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå