AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #41 Skrevet 9 timer siden Anonym21345 skrev (På 22.10.2025 den 0.11): Her er det så sjeldent at jeg begynner og kjede meg… 1 gang i måneden til hver andre mnd... Litt trist fordi vi har vært gift i 4 år og han er utrolig deilig. Sier han er sliten fordi vi har 2 barn i barnehagealder Anonymkode: 979ab...d17
Elena77 Skrevet 9 timer siden #42 Skrevet 9 timer siden knooters skrev (3 timer siden): Hadde vært interessant med den vinklingen i disse "hun har ikke lyst pga tredje skift og er sliten"-trådene. Det er vel mer rimelig å vinkle det på den måten, at det kan være noe i livene deres som gjør at det ikke er overskudd til sex for den ene parten. Ja, enig i siste avsnitt. Men av og til må det kanskje hardere skyts til😁
Hennie1 Skrevet 4 timer siden #43 Skrevet 4 timer siden Han vil hver dag, gjerne to ganger om dagen og. Jeg er ikke i nærheten av å orke hver dag dessverre. Hodet (og huset) er for fullt av unger og hverdagsstress til det rett og slett. Får en del klager på «at det var helt anderledes før». Ja, men det er 20 år siden og en ganske annen hverdag.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #44 Skrevet 1 time siden Hver dag stortsett, men det blir jo ikke det Anonymkode: 4d811...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå