AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #21 Skrevet i går, 13:00 AnonymBruker skrev (5 timer siden): To ganger om dagen, og gjerne mer hvis jeg tar initiativ til den tredje. Anonymkode: 174aa...1f8 Hvordan blir det tid til det? Anonymkode: 38918...883
AnonymBruker Skrevet i går, 13:08 #22 Skrevet i går, 13:08 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan blir det tid til det? Anonymkode: 38918...883 Det lurer jeg jaggu også på.... Anonymkode: 80d9c...d6f
Soft mann Skrevet i går, 13:13 #23 Skrevet i går, 13:13 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Veldig veldig sjeldent. Og når det først skjer så er det vel over på 10 minutter. Jeg skulle nok ønske det var hyppigere, samtidig så orker han ikke bruke så mye energi på å gjøre så mye annet enn å kline litt og så ha samleie. Hvis vi for eksempel ha sex 6/7 ganger i året, så er kanskje 1 av dem litt lenger med forspill sånn at jeg blir tent og oralsex sånn at jeg blir tilfredsstilt. Synes likevel det kunne vært litt hyppigere, liker nærheten og følelsen av å få lov til å tilfredsstille ham. Så føler jeg ikke jeg kan kreve oralsex av ham når jeg ikke lenger orker å gi. Jeg bare brekker meg. Anonymkode: 3384f...01e Hvorfor brekker du deg? en trenger ikke ha hele i munnen.. selfølgelig du kan spør om oralsex uten at du gir, eg elsker å gi oralsex
AnonymBruker Skrevet i går, 14:25 #24 Skrevet i går, 14:25 Min mann har blitt hekta på å slikke meg, han elsker at jeg får orgasme, jeg liker det selvsagt, men syns det er litt «dumt» at det er en fast oppskrift han vil gjerne hver dag Anonymkode: b055f...151
AnonymBruker Skrevet i går, 14:28 #25 Skrevet i går, 14:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan blir det tid til det? Anonymkode: 38918...883 Vi prioriterer det. Og har ikke små barn. Anonymkode: 174aa...1f8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:54 #26 Skrevet i går, 15:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi prioriterer det. Og har ikke små barn. Anonymkode: 174aa...1f8 Men det går jo ikke an…! Det har jeg lært her på KG! 😂 Anonymkode: accfb...4f0
Mardina Skrevet i går, 16:15 #27 Skrevet i går, 16:15 Når vi er fysisk sammen: ca. annenhver dag 😊 Noen ganger hver dag. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:22 #28 Skrevet i går, 16:22 Mardina skrev (6 minutter siden): Når vi er fysisk sammen: ca. annenhver dag 😊 Noen ganger hver dag. Hva med når dere ikke er fysisk sammen? Anonymkode: de8a1...6e6
AnonymBruker Skrevet i går, 16:23 #29 Skrevet i går, 16:23 Han er en kåt mann med høy sexlyst som tenner lett, og heldigvis tenner han veldig på meg 😉 så han blir hard så fort det er litt flørtende berøringer eller sexy ord, og får lyst på sex ganske instant. Samtidig er han i 50-årene (ikke at det er noen alder egentlig, men har en del helseproblemer) og han har en krevende jobb. Så er ikke hver dag han har ork eller helse til det. I praksis blir det sex ca annenhver dag, og de dagene vi ikke har sex er vi i hovedsak ikke sammen heller, det er jeg meget fornøyd med 🙂 Anonymkode: 5c961...1fa
AnonymBruker Skrevet i går, 17:17 #30 Skrevet i går, 17:17 Jeg hver dag, han, 1(maks 2) i uken.. sikkert mindre om jeg ikke hadde prøvd meg.. Anonymkode: 3c18e...6f7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:24 #31 Skrevet i går, 17:24 Aldri. Jeg har forsøkt å tatt initiativ flere ganger, får alltid nei. Så da sa jeg at han fikk gjøre det neste gang sånn at jeg ikke maser. Men det er 2 år siden og ingenting har skjedd. Anonymkode: e375b...205 2
Mardina Skrevet i går, 17:26 #32 Skrevet i går, 17:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med når dere ikke er fysisk sammen? Anonymkode: de8a1...6e6 Da har vi selvfølgelig ikke sex. Er vel opplagt det.
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #34 Skrevet i går, 17:49 Hver dag vi er sammen egentlig Anonymkode: 0c563...5ff
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #35 Skrevet 23 timer siden Vi er vel ganske lik.. blir hver dag. Vi begge tar initiativ, så vet ikke nøyaktig hvor ofte han hadde tatt initiativ selv om jeg ikke gjorde noe som helst. I ferier er det to ganger for dag, og på helg.. Anonymkode: e998e...b7e
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #36 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi er vel ganske lik.. blir hver dag. Vi begge tar initiativ, så vet ikke nøyaktig hvor ofte han hadde tatt initiativ selv om jeg ikke gjorde noe som helst. I ferier er det to ganger for dag, og på helg.. Anonymkode: e998e...b7e Sammen i 2-3år? Anonymkode: 3c18e...6f7
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #37 Skrevet 15 timer siden Vi har vært sammen i 21 år og har sex minst 1 gang om dagen🙂 Anonymkode: b5b4d...d52
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #38 Skrevet 15 timer siden Det handler om felles interesse, og ikke en parts mening. Uansett en kan stille mer spørsmål hvilke innhold man har gjort sammen en dag. Fordi det er mange interessefelt man berører i en hel dag. Anonymkode: cc56b...c9f
Elena77 Skrevet 15 timer siden #39 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Aldri. Jeg har forsøkt å tatt initiativ flere ganger, får alltid nei. Så da sa jeg at han fikk gjøre det neste gang sånn at jeg ikke maser. Men det er 2 år siden og ingenting har skjedd. Anonymkode: e375b...205 Holder du ut ? Jeg ville sagt at enten går jeg på byen og får meg noe der eller så går jeg. Kanskje han hadde våknet opp ?
knooters Skrevet 12 timer siden #40 Skrevet 12 timer siden Elena77 skrev (2 timer siden): Holder du ut ? Jeg ville sagt at enten går jeg på byen og får meg noe der eller så går jeg. Kanskje han hadde våknet opp ? Hadde vært interessant med den vinklingen i disse "hun har ikke lyst pga tredje skift og er sliten"-trådene. Det er vel mer rimelig å vinkle det på den måten, at det kan være noe i livene deres som gjør at det ikke er overskudd til sex for den ene parten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå