Anonym21345 Skrevet tirsdag kl. 22:11 #1 Skrevet tirsdag kl. 22:11 Her er det så sjeldent at jeg begynner og kjede meg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:18 #2 Skrevet tirsdag kl. 22:18 Kan det være at du har avvist ham så mye at han ikke gidder mer ? Blir det for mye greier hver gang ? Er du for krevende og kritisk? Anonymkode: 7255e...a82 4 4
Anonym21345 Skrevet tirsdag kl. 22:19 Forfatter #3 Skrevet tirsdag kl. 22:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan det være at du har avvist ham så mye at han ikke gidder mer ? Blir det for mye greier hver gang ? Er du for krevende og kritisk? Anonymkode: 7255e...a82 Har avist en del ganger ja:S går på antidepressiv og har dessverre ikke vært så veldig på sex på en stund. Det kommer skikkelig i perioder
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:24 #4 Skrevet tirsdag kl. 22:24 Anonym21345 skrev (5 minutter siden): Har avist en del ganger ja:S går på antidepressiv og har dessverre ikke vært så veldig på sex på en stund. Det kommer skikkelig i perioder Da er det jo du som må ta initiativet. Han har nok vært klar lenge. Anonymkode: f8654...33a 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:25 #5 Skrevet tirsdag kl. 22:25 Vi er ikke gift, så vet ikke om jeg kan svare på denne.. Men vi har vært sammen i et års tid. Vi har sex ca 3 ganger i uka (flere ganger hvis jeg skal telle med oralsex). Men hadde hatt mer sex om vi bodde sammen. Når vi er på ferie sammen har vi sex ca 1 gang hver dag. Anonymkode: f792b...b91 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:07 #6 Skrevet i går, 05:07 Han vil ha sex, men har krevende jobb som gjør at han er fysisk sliten og vil egentlig bare sove mest. I tillegg jobber han borte. Men 1 gang i uka blir det som regel og det er hips om haps hvem som tar initiativ. Jeg har perioder jeg vil oftere (syklus), men synes 1 gang i uka er greit det. Vil ikke mase heller. Kan tilfredsstille meg selv hvis det er krise. Når vi først har sex, holder vi på en stund. Og den er som regel alltid bra👌 Anonymkode: 80d9c...d6f
AnonymBruker Skrevet i går, 05:18 #7 Skrevet i går, 05:18 Veldig veldig sjeldent. Og når det først skjer så er det vel over på 10 minutter. Jeg skulle nok ønske det var hyppigere, samtidig så orker han ikke bruke så mye energi på å gjøre så mye annet enn å kline litt og så ha samleie. Hvis vi for eksempel ha sex 6/7 ganger i året, så er kanskje 1 av dem litt lenger med forspill sånn at jeg blir tent og oralsex sånn at jeg blir tilfredsstilt. Synes likevel det kunne vært litt hyppigere, liker nærheten og følelsen av å få lov til å tilfredsstille ham. Så føler jeg ikke jeg kan kreve oralsex av ham når jeg ikke lenger orker å gi. Jeg bare brekker meg. Anonymkode: 3384f...01e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:26 #8 Skrevet i går, 05:26 Han vil alltid ha meg. Men han har mest responsiv sexlyst. Altså, om jeg vil ha sex så er han klar på sekunder. Jeg er aggressiv på sex. Så det er egentlig null problem. Han viser meg hele tiden at han har lyst på meg med å klå, kline etc. Og innimellom så "tar han meg" og spiser meg opp med blikket sitt. Anonymkode: 3ba4e...79b
AnonymBruker Skrevet i går, 07:37 #9 Skrevet i går, 07:37 To ganger om dagen, og gjerne mer hvis jeg tar initiativ til den tredje. Anonymkode: 174aa...1f8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #10 Skrevet i går, 07:43 Akkurat så ofte som jeg vil være med på. Helt sikkert mye mer enn vi har. Han blir tilfredsstilt stort sett hver dag, men overgangsalderen tok min lyst fullstendig dessverre. Prøver å jobbe med det, og heldigvis er han tålmodig 😅 Anonymkode: 0849f...715
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #11 Skrevet i går, 07:47 en gang i måneden etter vi fikk barn. Blir jo aldri tid, ingen orker, stemningen er ikke der når man er oppslukt av alt i hverdagen, og når vi først har tid sammen ønsker vi å gjøre noe koselig, som å spille et spill eller se film og spise sushi. Vi prøvde å gjøre det oftere men da ble jeg gravid igjen så nå blir det sikkert enda sjeldnere haha Anonymkode: 95252...5d6
AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #12 Skrevet i går, 11:26 Mannen jobber mye i perioder, så det varierer mellom 1 gang pr 14 dager til 5 ganger i uka. Vanligst er midt i mellom, altså ca 1-2 ganger i uka. Anonymkode: 5325a...1fe
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #13 Skrevet i går, 11:33 Ca. én gang i måneden. Jeg vil helst et par ganger i uken, men har lært meg å være tålmodig. Anonymkode: e31f6...a87
AnonymBruker Skrevet i går, 11:57 #14 Skrevet i går, 11:57 Hver gang jeg tar initiativ.... Jeg er syk så nytter skjelden han tar initiativ da jeg er svært lite kåt pga depresjon. Anonymkode: 4c0a9...c44
AnonymBruker Skrevet i går, 12:51 #15 Skrevet i går, 12:51 Har ingen fast frekvens. Kan ha lyst 4 ganger en uke, men kan også gå 4 mnd uten lyst. Anonymkode: 792d1...4c2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #16 Skrevet i går, 12:55 Han vil ha sex hver dag 😆 Anonymkode: 85df4...709
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #17 Skrevet i går, 12:56 Han vil hver dag. Men har avvist han litt de siste månedene fordi jeg er gravid. Men blir stort sett to ganger i uken i gjennomsnitt. Anonymkode: cc736...69d
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #18 Skrevet i går, 12:57 Stort sett daglig, så lenge det ikke er perioder med mye stress. Anonymkode: 0ba35...140
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #19 Skrevet i går, 12:58 Han har responsiv lyst, så han er dårlig på å ta initiativ, men er som regel alltid med når jeg tar initiativ. Blir sex i snitt 2-4 ganger i uka. Anonymkode: d3f89...609 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #20 Skrevet i går, 12:58 Anonym21345 skrev (14 timer siden): Her er det så sjeldent at jeg begynner og kjede meg… Faktisk aldri. Anonymkode: 38918...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå