AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #21 Skrevet i går, 15:32 Jeg er dame men jeg sliter. Skal operere nå snart så jeg håper det blir mer etter det. Har vært mye opp og ned pga plager i de 15 åra jeg har vært sammen med mannen. Kan gå flere mnd i mellom men det har gått fint det også vi har holdt sammen Anonymkode: 2adf6...676 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:52 #22 Skrevet i går, 15:52 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Aner ikke hvordan menn tenker rundt dette, men jeg gikk ut i fra at veldig få ønsker å leve uten sex og derfor har jeg tenkt at den delen av livet mitt (altså parforhold og samliv) er ferdig. Jeg har lichen sclerosis. Anonymkode: 53033...ccc Har du prøvd behandling med både dermovat og ovesterin (østrogenkrem)? Jeg har også LS og hadde store forandringer nedentil, men etter flere måneder med dermovat og ovesterin to ganger daglig og deretter en gang daglig, så gikk de fleste forandringer tilbake. Østrogenkrem virker helende på vevet og kan blant annet få sammenvokst vev til å adskilles igjen (det skjedde hos meg), pluss få "begravet" vev til å "vokse ut" igjen (det skjedde hos meg). Jeg hadde mistet all farge, men fikk tilbake helt normal farge igjen, bortsett fra bittelitt lysere et lite sted. Du kan høre med legen din om det hvis du ikke har prøvd det allerede. Dermovat alene er ofte ikke nok. Anonymkode: f1a09...61b
AnonymBruker Skrevet i går, 17:04 #23 Skrevet i går, 17:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd behandling med både dermovat og ovesterin (østrogenkrem)? Jeg har også LS og hadde store forandringer nedentil, men etter flere måneder med dermovat og ovesterin to ganger daglig og deretter en gang daglig, så gikk de fleste forandringer tilbake. Østrogenkrem virker helende på vevet og kan blant annet få sammenvokst vev til å adskilles igjen (det skjedde hos meg), pluss få "begravet" vev til å "vokse ut" igjen (det skjedde hos meg). Jeg hadde mistet all farge, men fikk tilbake helt normal farge igjen, bortsett fra bittelitt lysere et lite sted. Du kan høre med legen din om det hvis du ikke har prøvd det allerede. Dermovat alene er ofte ikke nok. Anonymkode: f1a09...61b Begge kremene to ganger daglig? Har bare fått dermovat. Huden blir tynn og revner og gjør vondt av den, så det er litt pest eller kolera. Har egentlig gitt opp hele det området. Er ovesterin på resept? Kan prøve å høre med gynekologen min (hvis jeg orker) Anonymkode: 53033...ccc
AnonymBruker Skrevet i går, 17:31 #24 Skrevet i går, 17:31 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For noe tullprat! Det finnes aseksuell, demiseksuelle og en haug av andre faktorer og grunner. Hvis du legger all din verdi i å "ha all mulig sex" (lykke til med det), så sier det mer om deg enn ts. Du vil da kunne være ei god elskerinne, men aldri kone eller kjæreste. Der går hverdagen og verdiene i helt andre ting. Og så dumt da, når overgangsalderen kommer for deg. Hvilken verdi ilegger du deg selv da? Ts: alt handler om å finne et match. Det finnes mange menn som ikke ønsker å tømme seg for enhver pris😊 Så fint at du fant deg en av dem 😊 Ps: mer sannsynlig at du får surmaga oppgulp fra sjalu kvinner som tidligere har blitt brukt, og derfor kun ilegger kropp og sex verdi. Anonymkode: d035c...dd4 Jeg skriver fra mitt eget perspektiv-altså hvordan jeg hadde tenkt og ønsket. Anonymkode: cf18d...5f1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:34 #25 Skrevet i går, 17:34 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe så rart å si. Mannen min sier i allefall at sexen er max 5 % av hvorfor vi er sammen. Det er jo tusenvis av andre ting man gjør som par som ikke er vaginal sex. Her handler det i tillegg om fysiske problemer, så lysten er der jo. Det må da være mer enn nok å få nærhet og oralsex av en person man elsker? Glad jeg ikke har din elendige selvtillit, jeg har hundrevis av fantastiske kvaliteter som jeg er sikker på at flere enn mannen min også ville elsket uansett hvor mye vaginal sex jeg kunne ha. Anonymkode: 208a3...704 Det er forskjell på å være i et forhold med en mann man er trygg på og kjenner, og å finne seg en ny partner når man ikke ønsker eller kan ha sex pga ubehag/sykdommer. Anonymkode: cf18d...5f1
piggrokken Skrevet i går, 17:47 #26 Skrevet i går, 17:47 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 M44, hadde ikke brydd meg noe særlig så lenge forholdet var bra og vi hadde god kjemi. En tidligere samboer og jeg hadde ikke sex på nesten 2 år fordi hun hadde hatt brystkreft og skammet seg over at det ene var borte. Det gikk over da hun fikk nye. En gang så jeg henne uten bh, og hun gråt en uke i strekk fordi hun ikke følte seg kvinnelig nok, enda jeg beklaget på det sterkeste. Hun gjorde heller ikke noe med munn eller hånd eller ville kose, men jeg spurte ikke heller, fordi jeg ikke ville gjøre henne lei seg. 8
AnonymBruker Skrevet i går, 18:06 #27 Skrevet i går, 18:06 Abra skrev (19 timer siden): Ja, jeg er en aseksuell autist-mann. Her er det kona som styrer når det blir sex. Kan jeg spørre hvordan det fungerer? Siden du er aseksuell mener jeg. Tvinger du deg selv til å ha sex m henne? Lurer genuint da jeg er sammen med en aseksuell selv, men vi gjør ingenting (jeg har en standard a4 lyst selv) Anonymkode: 5aa70...5f6
Abra Skrevet i går, 18:15 #28 Skrevet i går, 18:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan jeg spørre hvordan det fungerer? Siden du er aseksuell mener jeg. Tvinger du deg selv til å ha sex m henne? Lurer genuint da jeg er sammen med en aseksuell selv, men vi gjør ingenting (jeg har en standard a4 lyst selv) Anonymkode: 5aa70...5f6 Nja, hun initierer da ‘foreplay’. Ønsker jo å prestere når hun vil, men av og til så kan den rett og slett bli slapp midt i akten, eller at den aldri blir erigert i det hele tatt. Noe som beklageligvis hun føler er hennes skyld, ikke gøy når det skjer. 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:19 #29 Skrevet i går, 18:19 Jeg måtte nok jobbet hardt for å holde kontroll på frustrasjonen da, men om hun er bra nok, så kunne jeg nok klart å leve med det, men da måtte det vært bra sex utenom penetrering, og jeg måtte kunne utføre oralsex på henne Anonymkode: d62a5...b41
AnonymBruker Skrevet i går, 18:20 #30 Skrevet i går, 18:20 Jeg prøvde, ble desperat og det førte til at jeg var utro hver uke. Etter noen måneder innså jeg at det ble bare feil, så jeg gjorde det slutt. Sexfritt forhold tok fra meg all livsgnisten Anonymkode: d697b...c07
AnonymBruker Skrevet i går, 18:27 #31 Skrevet i går, 18:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vært sammen med kjæresten min litt over et år nå, vi treffes i noen uker dager og så å si hver helg. Vi har sex hver kveld og av og til morningen. Jeg blir aldri lei den deilige kroppen hans. Må jo si at jeg er en kvinne, maximalt og over gjennomsnittet interessert i sex og kvalitetstid sammen. Jeg maser mer på sex enn det han gjør mot meg 😅😍. Og jeg får det hver gang 😍❣️. Kunne aldri levd med noen som ikke kan tilfredsstille meg og mine behov. Så jeg syns du burde gi han et alternativ, at det er greit å gå hvis han ikke får tilfredsstille sine behov. Det er ikke rettferdig at han ikke får det han ønsker. Anonymkode: 70234...f28 En skrytepost som ikke høre hjemme altsåå! Ka i alle daga. Anonymkode: 31923...3e8 4
AnonymBruker Skrevet i går, 19:16 #32 Skrevet i går, 19:16 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 Jeg har en kronisk betennelsestilstand i slimhinnen i skjeden som går litt opp og ned i grad. Han jeg er sammen med nå, har aldri hatt noe problem med det (han sier i alle fall at det ikke er noe problem, og er sammen med meg på 5.året). Min forrige kjæreste hadde også stor forståelse og full aksept for dette. Vi gjør jo mye annet, og har det seksuelt godt sammen likevel. Jeg tror menn er mye mer forståelsesfulle enn man frykter når det kommer til sånt. Det er jo så mye som er viktig i et forhold, og hvis man har det bra sammen på andre måter, så er det ikke dette noen big deal, tror jeg😊 Anonymkode: 9a4fc...164 6
AnonymBruker Skrevet i går, 19:24 #33 Skrevet i går, 19:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er forskjell på å være i et forhold med en mann man er trygg på og kjenner, og å finne seg en ny partner når man ikke ønsker eller kan ha sex pga ubehag/sykdommer. Anonymkode: cf18d...5f1 Jeg hadde betennelse i slimhinnene allerede før jeg møtte både eksen min og nåværende kjæreste. Så det var altså nye partnere begge to, som begge fullt ut aksepterte dette og ville være med meg likevel. Anonymkode: 9a4fc...164 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:25 #34 Skrevet i går, 21:25 Det kommer helt an på, hvis jeg føler meg verdsatt og har annen intimitet så kanskje. Nå er nærhet/sex mitt kjørlighetsspråk, så konstant avvisning av nærhet hadde ikke gått. Anonymkode: ece0d...ff2
Pippi Lotta Skrevet 23 timer siden #35 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vært sammen med kjæresten min litt over et år nå, vi treffes i noen uker dager og så å si hver helg. Vi har sex hver kveld og av og til morningen. Jeg blir aldri lei den deilige kroppen hans. Må jo si at jeg er en kvinne, maximalt og over gjennomsnittet interessert i sex og kvalitetstid sammen. Jeg maser mer på sex enn det han gjør mot meg 😅😍. Og jeg får det hver gang 😍❣️. Kunne aldri levd med noen som ikke kan tilfredsstille meg og mine behov. Så jeg syns du burde gi han et alternativ, at det er greit å gå hvis han ikke får tilfredsstille sine behov. Det er ikke rettferdig at han ikke får det han ønsker. Anonymkode: 70234...f28 Har du svart i feil tråd eller noe? Dette er jo ikke lit relevant en gang, av og til er det bare flaut å lese på KG.... 4
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 23.17): Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 Min kjære mitt livs kjærlighet elsker meg like høyt selv om jeg sjelden har sex lyst. Jeg er frisk fysisk da, psyken her... Er kåt ca 1 gang pr måned. Ellers tar vi hverandre hele tiden, onanerer sammen, allrid stryker på hverandre osv. Selvfølgelig ikke en dealbreaker om det er den store kjærligheten. Hos meg går det heldigvis over da,ingen fysiske sykdommer. Får lett orgasmer osv. Anonymkode: 9ea6f...33c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #37 Skrevet 23 timer siden Mannen min og jeg har nesten aldri samleie. Men vi har ofte sex uansett. Det handler mest om at jeg ikke synes samleie er så spennende. Han er uansett fornøyd og det er virkelig jeg også! Anonymkode: 511c8...834
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #38 Skrevet 22 timer siden Min mann ville ikke hatt noe problem med det😅🙈 Hvis ikke jeg tar initiativ er det omtrent så ofte vi har sex. Det er kanskje ikke så mange menn i tjueårene som hadde fikset det, men menn på 40+ har ofte litt lavere libido og kanskje litt andre verdier/ønsker for et forhold. Stol på at det han sier er sant, du♥️ Anonymkode: 7c2d7...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #39 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min kjære mitt livs kjærlighet elsker meg like høyt selv om jeg sjelden har sex lyst. Jeg er frisk fysisk da, psyken her... Håper du har avklart dette eksplisitt med ham? Og ikke bare antatt at "reglene" du har satt opp inni hodet ditt gjelder uansett hva han måtte synes, som så mange andre damer? i så fall: Flott, ønsker dere alt godt! Men i motsatt fall, husk at du antar at han avstår fra andre damer for ei som knapt vil ha sex med ham… Anonymkode: e80e2...9bd
Thyra Skrevet 17 timer siden #40 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det kommer helt an på hvor forelsket man er og hvor høy sexlyst man har, men jeg hadde ikke taklet det. Hvis det var jeg som hadde en vaginal sykdom og ikke kunne ha sex, så hadde jeg ikke hatt selvtillit nok til å være ute på sjekkemarkedet i det hele tatt. Skal jeg være med en mann må kroppen fungere godt nok til å ha all slags mulig sex Anonymkode: cf18d...5f1 Er jo ikke sikkert at mannen er interessert i all slags mulig sex engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå