AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 Jeg tror du er heldig. Men samtidig - menn kan være veldig forskjellige og det er nok en del som verdsetter andre ting høyere enn sex. Det er nok et mindretall da. Så ja du er heldig. M 27 Anonymkode: af5c1...7a3 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Én gang annen hver måned er oftere enn det jeg har nå – og jeg ønsker sex. For meg ville det vært vinn–vinn. Anonymkode: 50c35...763
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Takk:-) Flere? TS Anonymkode: 2b44c...f93
Abra Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Ja, jeg er en aseksuell autist-mann. Her er det kona som styrer når det blir sex. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha analsex. Det skjer ikke. Ja, jeg har prøvd. Men nå er jeg kvinne så svaret mitt er irrelevant. Anonymkode: 46c0a...f1a
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 Nei. Det hadde ikke vært en dealbreaker for meg Anonymkode: 72909...de0 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 Det kommer helt an på hvor forelsket man er og hvor høy sexlyst man har, men jeg hadde ikke taklet det. Hvis det var jeg som hadde en vaginal sykdom og ikke kunne ha sex, så hadde jeg ikke hatt selvtillit nok til å være ute på sjekkemarkedet i det hele tatt. Skal jeg være med en mann må kroppen fungere godt nok til å ha all slags mulig sex Anonymkode: cf18d...5f1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Min samboer har sagt at sex er ikke det viktigste for han, men intimitet er viktig. Så hvis man kan uttrykke seg på andre måter så er alt bare fint. Han tenker på kyssing, klemming, kos, vise at man er tiltrukket eller tenner på hverandre. Vi går igjennom sex tørke nå fordi IVF har gitt meg midlertidige traumer. Orker ikke å bli tatt på underlivet. Har ikke orket på snart et år. Vi har det veldig fint sammen fordet, så han har ment det han har sagt. Min eks sa forøvrig det samme. Jeg tror han også mente det. Begge disse mennene er veldig snille og romantiske av seg. Jeg tror at veldig mange damer og menn trenger sex ikke nødvendigvis pga selve sex akten, men følelsene man får rundt sex. Bekreftelse. At man er elsket, begjært. At man er den eneste. At man er et par. Nærheten og intimiteten og de positive følelsene. Anonymkode: f35c0...9f3 2 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer helt an på hvor forelsket man er og hvor høy sexlyst man har, men jeg hadde ikke taklet det. Hvis det var jeg som hadde en vaginal sykdom og ikke kunne ha sex, så hadde jeg ikke hatt selvtillit nok til å være ute på sjekkemarkedet i det hele tatt. Skal jeg være med en mann må kroppen fungere godt nok til å ha all slags mulig sex Anonymkode: cf18d...5f1 For noe tullprat! Det finnes aseksuell, demiseksuelle og en haug av andre faktorer og grunner. Hvis du legger all din verdi i å "ha all mulig sex" (lykke til med det), så sier det mer om deg enn ts. Du vil da kunne være ei god elskerinne, men aldri kone eller kjæreste. Der går hverdagen og verdiene i helt andre ting. Og så dumt da, når overgangsalderen kommer for deg. Hvilken verdi ilegger du deg selv da? Ts: alt handler om å finne et match. Det finnes mange menn som ikke ønsker å tømme seg for enhver pris😊 Så fint at du fant deg en av dem 😊 Ps: mer sannsynlig at du får surmaga oppgulp fra sjalu kvinner som tidligere har blitt brukt, og derfor kun ilegger kropp og sex verdi. Anonymkode: d035c...dd4 6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Menn: Hvis dere hadde datet en kvinne, og funnet ut at hun strever med å ha samleie (vaginal sykdom som gjør at samleie blir sjeldent, kanskje én gang annen hver måned), hadde dette vært en dealbreaker for dere? Annen sex, som hånd og oral kan gjennomføres, ikke anal. Ønsker ærlige svar! Jeg dater en mann som ikke bryr seg om det. Trodde dette skulle være en dealbreaker for mange, så jeg er genuint nysgjerrig om alle tenker som ham, eller om jeg har vært ekstremt heldig! Anonymkode: 2b44c...f93 Helt klart dealbreaker. Sorry. Anonymkode: e80e2...9bd 1
Soft mann Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden (endret) Eg tenner nok mest på å leke med og tilfredstille damen heller en meg selv. Her er det kjæresten som ønsker penetreringer. Eg har generelt lite følelse i penis. Så reint følelsesmessig så betyr det ikke så mye for meg . Men i noen stillinger så blir det veldig vissuelt, det tenner meg🤭 Så det hadde fungert greit for meg Endret 7 timer siden av Soft mann 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kommer helt an på hvor forelsket man er og hvor høy sexlyst man har, men jeg hadde ikke taklet det. Hvis det var jeg som hadde en vaginal sykdom og ikke kunne ha sex, så hadde jeg ikke hatt selvtillit nok til å være ute på sjekkemarkedet i det hele tatt. Skal jeg være med en mann må kroppen fungere godt nok til å ha all slags mulig sex Anonymkode: cf18d...5f1 Noe så rart å si. Mannen min sier i allefall at sexen er max 5 % av hvorfor vi er sammen. Det er jo tusenvis av andre ting man gjør som par som ikke er vaginal sex. Her handler det i tillegg om fysiske problemer, så lysten er der jo. Det må da være mer enn nok å få nærhet og oralsex av en person man elsker? Glad jeg ikke har din elendige selvtillit, jeg har hundrevis av fantastiske kvaliteter som jeg er sikker på at flere enn mannen min også ville elsket uansett hvor mye vaginal sex jeg kunne ha. Anonymkode: 208a3...704 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Man må ta hensyn selvsagt. Jeg tar hensyn til min mann som ikke har behov. Anonymkode: 21d66...fb4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Jeg har også en sykdom som gjør at jeg sliter med penetrering. Noen ganger går det, men som oftest ikke. Det gjør ikke kjæresten noe som helst, og vi har det helt topp. Anonymkode: 9a6d7...c01 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Ikke aktuelt for min del. For andre er det sikkert ikke like viktig, så bare vær tidlig tydelig om det så det ikke oppstår misforståelser. Anonymkode: 2bf63...39f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden Jeg er kvinne og levde i ett ekteskap som var sexløst de 5 siste årene, og ja det er en ev grunnene til at vi ble skilt. For meg er sex en dealbreaker. Så du er heldig som har en mann som er kompatibel med deg. Om du ikke kan ha sex og han ikke bryr seg om det og dere får kjærligheten til å blomstre, så gratulerer og masse lykke til! Anonymkode: a6dd8...732
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden Vært sammen med kjæresten min litt over et år nå, vi treffes i noen uker dager og så å si hver helg. Vi har sex hver kveld og av og til morningen. Jeg blir aldri lei den deilige kroppen hans. Må jo si at jeg er en kvinne, maximalt og over gjennomsnittet interessert i sex og kvalitetstid sammen. Jeg maser mer på sex enn det han gjør mot meg 😅😍. Og jeg får det hver gang 😍❣️. Kunne aldri levd med noen som ikke kan tilfredsstille meg og mine behov. Så jeg syns du burde gi han et alternativ, at det er greit å gå hvis han ikke får tilfredsstille sine behov. Det er ikke rettferdig at han ikke får det han ønsker. Anonymkode: 70234...f28 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden Aner ikke hvordan menn tenker rundt dette, men jeg gikk ut i fra at veldig få ønsker å leve uten sex og derfor har jeg tenkt at den delen av livet mitt (altså parforhold og samliv) er ferdig. Jeg har lichen sclerosis. Anonymkode: 53033...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå