Gå til innhold

Han vil jeg skal “bruke han” i senga når han er full

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen min er jo ikke din så min kan mene noe helt annet enn din med en slik kommentar men min ville iallefall sagt det for å oppfordre meg til å ta for meg, at han er fornøyd med å delta og la ting skje. Gjerne at jeg da rir han eller suger han mens han gjør ganske lite selv. Gjerne når han er litt slik fullkåt men ikke har helt hjernekapasitet til å tenke stort lenger frem enn til det som skjer der og da. 
Korte og konkrete beskjeder om dey kommuniseres og gjerne litt over i fort og gæli heller enn en lang koseøkt. 

Anonymkode: dbd4d...03b

Takk for svar 🥰

Anonymkode: 88e30...38a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvotfor gidder du å svare når du synes det er turn off og heller ikke svarer på det jeg spør om? Det handler om gjensidig nytelse. Jeg har lite erfaring med sånt og vil gjerne utforske mer. Og som jeg skrev i hovedinnlegget så har jeg forsøkt å snakke med han uten resultat. 

Var ment hyggelig. Jeg har selv gitt etter for spørsmål om jeg kan gjøre ting som for meg har føltes unaturlig. Og ikke helt skjønt at jeg selv egentlig ikke likte det, før i ettertid, og da følt meg ganske dritt for å ha overgått egne grenser. Så derfor ville jeg nevne at du ikke må gjøre ting som ikke føles bra for deg. Også foreslo jeg å snakke med han edru, da jeg forstod det som at dette temaet bare snakkes om i fylla.

Anonymkode: 58008...5bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er lat og vil at du skal gjøre all jobben rett og slett!

Anonymkode: e1481...2b3

Så alle kvinner som vil bli "dominert" er vel strengt tatt også bare late da?

Anonymkode: dd7de...6ef

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

En ting til; det er jo åpenbart at vi her på KG ikke kan svare på hva han ønsker seg. Og det å google seg i hjel er unødvendig når man kan kommunisere edru. Derfor syns jeg det var et bra svar.

Anonymkode: 58008...5bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Les hele tråden

Har jeg gjort, men så er han full og trøtt, og det er bedre å bare bli servert. Ikke noe galt i det, bare det ikke blir slik hele tiden. 

Anonymkode: 818e5...561

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for svar 🥰

Ja kanskje du er inne på noe der? Vet han liker at jeg viser hvor mye jeg tenner på han for han var i et lidenskapsløst forhold i over 20 år. Exkona likte ikke sex så de hadde det sjelden og da bare lå hun der. 

Det kan jo rett og slett hende at han ikke tør å snakke med deg om dette når han er edru, ts? Min er litt sånn. Jeg har grunn til å tro at han har hatt en dårlig opplevelse med å dele (når man ser noen av svarene her skjønner jeg at man bør være forsiktig), så jeg har bare prøvd meg litt frem etter at han sa til meg da vi kom hjem fra fest at han elsker at jeg viser så tydelig begjær for ham og ikke er redd for min egen seksualitet. Nå er det jo ikke samme mann, men jeg kan bidra med det jeg begynte med:

- Ri ham mens jeg tar på meg selv, gjerne med blikkontakt og et smil 

- Ri ham mens jeg holder meg hardt fast i skuldrene hans eller overarmene, sånn at han er litt «fast»

- Sette meg over ham i 69, presse meg ned mot ansiktet hans og være aktiv i egne bevegelser

- Snakke litt dirty. Siden du vet at han ønsker å bli brukt er det jo fint å relatere det til det, sånt som «digg å bruke deg til å komme», eller rett og slett «så jævlig deilig du er». 

Siden han har hatt det sånn så lenge vil jeg egentlig tro at det å vise lyst og initiativ i det hele tatt blir satt stor pris på. Jeg må bare si at jeg synes det er fint at du tenker som du gjør. Hos oss begynte all aktivitet veeeeldig forsiktig og med lyset av. Ved å vise at jeg er trygg på både meg og ham, at jeg synes han er dødsdeilig og at jeg nyter det har det gradvis skapt rom for å fortelle hva han ønsker seg. Det er viktig for meg at vi kan ha det sånn, og det har jeg sagt til ham. Har også sagt at jeg ikke vil presse ham til å si noe før han er komfortabel med det selv, og at han gjerne kan vise meg eller sende det på melding. Jeg kommer ikke til å dømme selv om jeg ikke nødvendigvis er med på alt eller deler alle fantasier han måtte ha, men jeg vil være med på å bygge selvtilliten hans på dette området. Jeg er ganske sikker på at det løsnet noe i ham da jeg sa dette, og at han føler seg trygg på meg. 

Anonymkode: e08e6...d66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Håper noen har tips og råd til meg da jeg gjerne vil gjøre det han tenner på. 
Har datet en kar i en stund nå og kommunikasjonen mellom oss er krystallklar. Bortsett fra en ting. Noen ganger når vi har hatt sex etter å ha drukket så sier han “bruk meg”. Spesielt om jeg er litt styrende i akten og sitter øverst. Hva er det han vil jeg skal gjøre egentlig? Jeg har selvsagt prøvd å spørre men han føyser det vekk som fylleprat. Jeg har virkelig googlet meg ihjel 😅😅
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? 
Det virker ikke som om han vil ha det så røft. 

Det hadde jeg ikke gått med på.

Hvis man som edru ikke kan snakke om hva man sier i fylla, kunne jeg aldri vært med vedkommende. Ei heller hatt sex når vedkommende var beruset, sa vedkommende tydeligvis ikke står for det som bes om.

Anonymkode: 79271...2a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan jo rett og slett hende at han ikke tør å snakke med deg om dette når han er edru, ts? Min er litt sånn. Jeg har grunn til å tro at han har hatt en dårlig opplevelse med å dele (når man ser noen av svarene her skjønner jeg at man bør være forsiktig), så jeg har bare prøvd meg litt frem etter at han sa til meg da vi kom hjem fra fest at han elsker at jeg viser så tydelig begjær for ham og ikke er redd for min egen seksualitet. Nå er det jo ikke samme mann, men jeg kan bidra med det jeg begynte med:

- Ri ham mens jeg tar på meg selv, gjerne med blikkontakt og et smil 

- Ri ham mens jeg holder meg hardt fast i skuldrene hans eller overarmene, sånn at han er litt «fast»

- Sette meg over ham i 69, presse meg ned mot ansiktet hans og være aktiv i egne bevegelser

- Snakke litt dirty. Siden du vet at han ønsker å bli brukt er det jo fint å relatere det til det, sånt som «digg å bruke deg til å komme», eller rett og slett «så jævlig deilig du er». 

Siden han har hatt det sånn så lenge vil jeg egentlig tro at det å vise lyst og initiativ i det hele tatt blir satt stor pris på. Jeg må bare si at jeg synes det er fint at du tenker som du gjør. Hos oss begynte all aktivitet veeeeldig forsiktig og med lyset av. Ved å vise at jeg er trygg på både meg og ham, at jeg synes han er dødsdeilig og at jeg nyter det har det gradvis skapt rom for å fortelle hva han ønsker seg. Det er viktig for meg at vi kan ha det sånn, og det har jeg sagt til ham. Har også sagt at jeg ikke vil presse ham til å si noe før han er komfortabel med det selv, og at han gjerne kan vise meg eller sende det på melding. Jeg kommer ikke til å dømme selv om jeg ikke nødvendigvis er med på alt eller deler alle fantasier han måtte ha, men jeg vil være med på å bygge selvtilliten hans på dette området. Jeg er ganske sikker på at det løsnet noe i ham da jeg sa dette, og at han føler seg trygg på meg. 

Anonymkode: e08e6...d66

Tenkte si det samme..

Jeg liker å bli dominert og dominerer gjerne. 

Til TS: Hva tenker du om dette? 
Umulig å vite hva han ønsker, men er nok noe i retningen av at han ønsker du skal ta litt styringen og føle deg fri til å gjøre og si som du vil med han til egen nytelse.. 

Og her er det mange variasjoner, men kommer til slutt ann på hva han mener med det☺️

Kanskje han er mer villig å det noe om det over melding? 

Anonymkode: 75905...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...