Gå til innhold

BV

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med bakteriell vaginose (BV) i nesten ett år. Først visste jeg ikke hva det var, men etter å ha lest på nettet skjønte jeg at det kunne være BV. Jeg kjøpte reseptfrie stikkpiller (Lactal Balance) fra apoteket, og det hjalp midlertidig, men plagene kom tilbake etter 4–5 uker.
Jeg bestilte time hos fastlegen og fikk Dalacin (klindamycin) antibiotika. Jeg brukte en 3-dagers kur uten bedring. Etter to måneder dro jeg tilbake og fikk en 6-dagers kur med samme antibiotika, men heller ikke denne gangen hjalp det.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke blir kvitt infeksjonen. Legen tok vaginal undersøkelse, og alt så normalt ut. Livmorhalsprøve var også negativ.
Jeg har ikke kløe, men opplever økt utflod med illeluktende, gulbrun farge.
Hva kan dette være, og hvordan kan jeg bli kvitt det?

Anonymkode: 5343e...12e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...